Audi A4 (B5, lite styling och uppgraderingar)

Soderqvist
16 oktober 2011 · 660 Inlägg

En liten uppdate igen då... Lyserna anlände i torsdags, trasiga!

Haft mailkontakt med D-edition som jag köpte prylarna av och som tur är tar dom på sig ansvaret så jag ska fota skadorna och skicka bilder så får jag ett helt nytt set från fabriken smile Tur att det fortfarande finns firmor som gillar nöjda kunder! smile

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
it_mutt Avstängd
16 oktober 2011 · 10 388 Inlägg

Skönt att dom tog på sig det iaf smile Själv ska väl jag föröka få på mina DE i veckan smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Soderqvist
17 november 2011 · 660 Inlägg

Oj, över en månad sen jag skrev! *skärpning!*

Iaf så har jag varit i kontakt med D-edition om lysena och dom har nu betalat tillbaka frakten och skickat mina nya lycktor. rekommenderas starkt men lite drygt att dom inte kunde engelska så dom svara på alla mina mail på tyska men det funkar med lite basic kunskaper i språket samt google translate tongue

Bromsarna har också anlänt, står "Made in germany" på dessa så kavlitén kan inte vara så jäkla dålig ändå smile Måste inhandla nya hjullager innan jag ger mig på ett byte för om jag råkar ha sönder packboxen till lagret så är det skönt att ha ett nytt liggandes.

Har också gått och beställt en ny HU, men vad det är för märke och modell håller jag hemligt tills den är monterad och klar att användas tongue

På återseende!
//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
Soderqvist
23 november 2011 · 660 Inlägg

Nu sitter jag här med mina nya lycktor och bara njuter, fy fan va smidigt och bra det gick ändå! Stort tack till D-Edition som löste problemet smärtfritt och snabbt!

BTW för dom som undrar så frågade jag av ren nyfikenhet killen på Risetrade.se vad det var för märke på deras angeleyes och det var SONAR vilket är samma märke jag köpte i Tyskland smile

Nya HUn ligger i garderoben och väntar på montage, dock får detta vänta då jag måste lösa lite kablageproblem först, bilder kommer iaf efter helgen då HUn och lycktorna ska vara monterade.

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang