Teoriprov @!#%

RoughX
10 mars 2011 · 21 Inlägg

Fruktansvärt frustrerad! Nu har jag varit på teori prov två gånger, första gången fick jag 48rätt, och idag (andra gången) 49rätt. Känns  riktigt tungt när man är så nära att bli godkänd, hur lyckades ni? vad har ni för rekomendationer? STR boken känns helt meningslös eftersom frågorna man får på proven är helt annurlunda. Kanske är man helt dum e huvet.... bwhaha


Kom gärna med råd, ska tillbaka på Onsdag nästa vecka, och 200kr fattigare tongue


Blir man en bättre förare utav att läsa boken?

Kan tillägga att jag klarade körprovet på första försöket!! big_smile men så fattas den där jäkla teorin... Två månader på sig, pressen är enorm:(

Mvh,
Michael

Senast redigerat av RoughX (10 mars 2011)

PartilleMalm
10 mars 2011 · 318 Inlägg

Läs boken, jag läste igenom boken en gång och klarade provet men det är ju helt beroende på hur lättlärd man är.
   Största anledningen till att jag klarade det så lätt tror jag var allt tragglande med körskolans str-frågor på deras dator:) och när man inte kan frågan som kommer upp kan man kolla upp det på nätet eller i boken:) det lärde jag mig mycket på. lycka till:D

evilaudio
10 mars 2011 · 16 195 Inlägg

RoughX skrev:
Fruktansvärt frustrerad! Nu har jag varit på teori prov två gånger, första gången fick jag 48rätt, och idag (andra gången) 49rätt. Känns  riktigt tungt när man är så nära att bli godkänd, hur lyckades ni? vad har ni för rekomendationer? STR boken känns helt meningslös eftersom frågorna man får på proven är helt annurlunda. Kanske är man helt dum e huvet.... bwhaha


Kom gärna med råd, ska tillbaka på Onsdag nästa vecka, och 200kr fattigare tongue


Blir man en bättre förare utav att läsa boken?

Kan tillägga att jag klarade körprovet på första försöket!! big_smile men så fattas den där jäkla teorin... Två månader på sig, pressen är enorm:(

Mvh,
Michael

tycker de e rätt självklart att frågorna e helt olika mot i boken annars vore de ju hur lätt som helst.  tongue


själv hade ja ETT fel på krivningen..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
J0ck3e
10 mars 2011 · 247 Inlägg

Gjorde exakt som föregående talare..

Mvh Jocke
Hatar dryga personer.
PartilleMalm
10 mars 2011 · 318 Inlägg

Uteslutningsmetoden är riktigt bra att använda sig av, och tänka igenom svaren ur lite olika synvinklar. Jag hade 61/65 på provet

Senast redigerat av PartilleMalm (10 mars 2011)

stoltosmart
10 mars 2011 · 885 Inlägg

Bara att sitta och läsa boken o nöta som fan hjälpte mig

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
RoughX
10 mars 2011 · 21 Inlägg

Trafikskolan har inga datorer, givetvis har dom teorikurser men dom börjar inte förns i slutet av march igen. Köpte en månads license på Körtkort.se och hoppas att det går vägen.

Tack för råd..

Hamilton
10 mars 2011 · 8 869 Inlägg

§3 Rubriksanvisningar
Låser och ber dig åtekomma med en informativt och beskrivande rubrik.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang