Någon som kan skjutsa till bal i sommar?

eriksmits
11 mars 2011 · 2 Inlägg

Tjena, Erik Smits heter jag och bor i Borlänge. Det är såhär att i sommar är det bal här i stan och jag undrar om någon ferrariägare skulle vilja skjutsa mig och min flickvän dit? Självklart får ni betalt för mödan wink Om det är någon som känner att de skulle kunna uppfylla min önskan så är det bara att höra av sig till 076-5858275 så snackar vi mer. Ber om ursäkt om tråden hamnade i fel forumdel osv..

Mvh Erik Smits

Muttley
11 mars 2011 ·

Lättare för dig att fråga någon som har en 4 sitsig.
Annars hur tänkte du? att de skulle köra 2 rundor ?.

Jo detta är en annons så de hamn ju fel.

joakim89
11 mars 2011 · 1 265 Inlägg

han kanske mena nån ferarri ägare som vill hyra ut sin?

TeedasT 100% ninja
11 mars 2011 · 342 Inlägg

tror faktiskt inte vederbörande har tänkt på att alla snygga ferrari's är 2sitsiga. alla 4sitsiga sportbilar är ju faktiskt hiskeligt fula! särskilt ferrari.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.
Toby Skyline Stagea Club Sweden
11 mars 2011 · 290 Inlägg

TeedasT skrev:
alla 4sitsiga sportbilar är ju faktiskt hiskeligt fula!

Inte skylines wink

Before anyone did anything, Elvis did everything...
Nissan Skyline R33 GTR "Miljöbilen" (1995)
TeedasT 100% ninja
11 mars 2011 · 342 Inlägg

Toby skrev:

TeedasT skrev:
alla 4sitsiga sportbilar är ju faktiskt hiskeligt fula!

Inte skylines wink

skyline är en sportig bil, ingen sportbil wink

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.
Muttley
11 mars 2011 ·

Här har du en som vill hyra ut sin.
Gnäll inte över priset, för hade jag haft en ferrari hade jag tagit ut minst de dubbla för att hyra ut till en främling som vill hyra just under en dag som bal

http://www.nojesresan.se/eshop/category … le376.aspx

eriksmits
11 mars 2011 · 2 Inlägg

Tänkte väl inget spec innan jag la ut tråden, mest som en kul grej hehe men tack för svaret!

Muttley
11 mars 2011 ·

Men fråga runt hos de som har bilar som du tycker är intressanta. Fråga dem om de vill tjäna lite pengar och se om de går med på det.
Annars brukar ju en hel del annonsera via blocket .

770_EVOLVE GREASEMONKEY
21 mars 2011 · 822 Inlägg

TeedasT skrev:

Toby skrev:

TeedasT skrev:
alla 4sitsiga sportbilar är ju faktiskt hiskeligt fula!

Inte skylines wink

skyline är en sportig bil, ingen sportbil wink

Det är inte så noga nuförtiden vad som får kallas en sportbil .. polaren hade en ford "modell" sportbil .. frågar ni mig så har en sportbil ialf rwd och mittmonterad motor=P

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
Slash Saabifierad
22 mars 2011 · 2 026 Inlägg

Du får antingen hitta en Mclaren F1- eller en Matra-Simca Bagheera-ägare om ni ska åka tre i bilen cool Alternativt en Ferrari 550 Maranello big_smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
NoCooL
22 mars 2011 · 215 Inlägg

Hyr limon i borlänge annars

Tzarx
22 mars 2011 · 1 Inlägg

Finns en LAPD polisabil annons på blocket, kolla om dom kan köra er! C:

trippelturbo Trucker
22 mars 2011 · 2 710 Inlägg

Kolla med Sixt biluthyrning, dom brukar har exklusiva bilar, men då får du fan pröjsa wink Dom är kända för amerikanska och tyska bilar. Tvekar på att nån vill hyra ut sin ferrari till en 18-20åring med tjejen bredvid wink

Fart missbrukare
Slash Saabifierad
22 mars 2011 · 2 026 Inlägg

BMWgrabben skrev:
Kolla med Sixt biluthyrning, dom brukar har exklusiva bilar, men då får du fan pröjsa wink Dom är kända för amerikanska och tyska bilar. Tvekar på att nån vill hyra ut sin ferrari till en 18-20åring med tjejen bredvid wink

Trådskaparen skriver: " Det är såhär att i sommar är det bal här i stan och jag undrar om någon ferrariägare skulle vilja skjutsa mig och min flickvän dit" så han hade inte tänkt köra bilen utan få skjuts wink

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Calilooker
27 mars 2011 · 1 Inlägg

Tzarx skrev:
Finns en LAPD polisabil annons på blocket, kolla om dom kan köra er! C:

iom. att den är med i Darin nya musikvideo så blir det nog inte så många fler körning för dom, jävla bakslag och associeras med honom, hahah

Volkswagen bubbla "Urban Cali" (1966)
PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
27 mars 2011 · 1 152 Inlägg

Calilooker skrev:

Tzarx skrev:
Finns en LAPD polisabil annons på blocket, kolla om dom kan köra er! C:

iom. att den är med i Darin nya musikvideo så blir det nog inte så många fler körning för dom, jävla bakslag och associeras med honom, hahah

+1 hahahahahaha

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
RobstaH1 Boys always go faster
4 april 2011 · 425 Inlägg

Calilooker skrev:

Tzarx skrev:
Finns en LAPD polisabil annons på blocket, kolla om dom kan köra er! C:

iom. att den är med i Darin nya musikvideo så blir det nog inte så många fler körning för dom, jävla bakslag och associeras med honom, hahah

oh så jävla rätt!

Det är när det går över 200 , som livet börjar bli spännande....
Min projekt-tråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=210317
Volvo 740 Turbo "So-Fine Englund Edition" (1990)
Volvo 945 LTT "Turbo-Skåpet" (1997)
Rigan
19 april 2011 · 451 Inlägg

eriksmits skrev:
Tjena, Erik Smits heter jag och bor i Borlänge. Det är såhär att i sommar är det bal här i stan och jag undrar om någon ferrariägare skulle vilja skjutsa mig och min flickvän dit? Självklart får ni betalt för mödan wink Om det är någon som känner att de skulle kunna uppfylla min önskan så är det bara att höra av sig till 076-5858275 så snackar vi mer. Ber om ursäkt om tråden hamnade i fel forumdel osv..

Mvh Erik Smits

Känner du ingen med en tuff fyrsitsig bil, typ en vanlig amerikanare, i fräscht skick?
Det är ju typ svensk tradition att åka jenke till balen.

fast jag förstår dig...
Det är roligt att bräcka av folk på mitten, men det kräver vissa kontakter för att vara möjligt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang