Behöver hjälp/råd när jag skall montera tak vinge

patrik-23
21 mars 2011 · 50 Inlägg

hej
nu börjar ju våren komma allt närmare å då tänkte jag ta å montera min tak vinge som jag har liggandes. problemet är då att jag inte har någon vana(läs amatör) på den typen av grej. min fråga är då följande hur skall jag gå till väga när jag skall limma den? vad behöver jag för saker för själva montering lim är ju självklart men vad för slip-papper osv


uppskattar gärna om någon i göteborgs området eller områden runt om skulle kunna ställa upp med hjälp självklart får den som ställer upp betalt:).

MVH
Patrik

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen
storfegisen
22 mars 2011 · 11 Inlägg

Jag sitter i samma sits och tar gärna emot tips.
PL400 Lim?
Hur fixerar jag vingen på ett bra sätt?

patrik-23
22 mars 2011 · 50 Inlägg

ja PL400 har jag tänkt å använda många som rek att använda det

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang