Vart servar ni era M-bilar i Örebro regionen?

baltis
23 mars 2011 · 1 948 Inlägg

Som topic lyder, vart servar ni dom? Bor 5 mil söder om örebro, dom städerna jag kan tänka mig åka till är väll Örebro, Eskilstuna, Linköping, Norrköping.

Och NEJ jag tänker inte lämna den till Carlsson bil i Örebro, då lämnar jag den lika gärna till fordonseleverna på gymnasiet smile

hardrox
23 mars 2011 · 731 Inlägg

Prova serva själv, gynnar plånboken tongue

Audi RS3 (2018)
baltis
24 mars 2011 · 1 948 Inlägg

hardrox skrev:
Prova serva själv, gynnar plånboken tongue

Haha gör det? Försök sälja en m3 e46 utan fullstämplad servicebok tongue

moffegrev
25 mars 2011 · 228 Inlägg

kneippbadens har ju ganska så bra rykte i norrköping iaf vad jag vet. inget gnäll vad jag har lyckats snappa upp.

RäZeR Matte hittar rätt i år.
familjeräzer på heltid
Saab 9-5 "aero" (2001)
TimR
26 mars 2011 · 84 Inlägg

Skulle också vilja veta ifall någon känner till en kompetent verkstad, gärna någon mindre. Är allergisk mot stora märkesverkstäder.

Growe Fri fart för ett fritt folk!
27 mars 2011 · 13 757 Inlägg

TimR skrev:
Skulle också vilja veta ifall någon känner till en kompetent verkstad, gärna någon mindre. Är allergisk mot stora märkesverkstäder.

det beror på vad du är ute efter?
är det större mekjobb som blir dyrt på märkesverkstäder så är polarn sjukt säker på att meka han har en LITE verkstad

vet inte om det inte är riktigt rätt sorts verkstad som du söker

servicar gör med delar från mekonomen eller märkes delar helt efter hur kunden själv vill ha det

mao kan man få en biltema service om man vill det
men oxå välja att bara serva med orginal delar så som luftilter stift osv och en bra olja

han gör mycket motor jobb renoverar saab motorer lådor osv

så kör man saab och motorn rasar eller 5:ans växel dör så är han den rätta för jobbet

många inkl jag själv anser att han tar fördåligt betalat t.o.m vanliga kunder tycker det

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
TimR
27 mars 2011 · 84 Inlägg

Growe skrev:

TimR skrev:
Skulle också vilja veta ifall någon känner till en kompetent verkstad, gärna någon mindre. Är allergisk mot stora märkesverkstäder.

det beror på vad du är ute efter?
är det större mekjobb som blir dyrt på märkesverkstäder så är polarn sjukt säker på att meka han har en LITE verkstad

vet inte om det inte är riktigt rätt sorts verkstad som du söker

servicar gör med delar från mekonomen eller märkes delar helt efter hur kunden själv vill ha det

mao kan man få en biltema service om man vill det
men oxå välja att bara serva med orginal delar så som luftilter stift osv och en bra olja

han gör mycket motor jobb renoverar saab motorer lådor osv

så kör man saab och motorn rasar eller 5:ans växel dör så är han den rätta för jobbet

många inkl jag själv anser att han tar fördåligt betalat t.o.m vanliga kunder tycker det

Lät intressant!

Det jag vill ha gjort är ett kamrems byte samt en ny avlastningsventil på min 2.0tfsi. Får man en stämpel i serviceboken?

Vad heter firman och vart ligger den?

Growe Fri fart för ett fritt folk!
27 mars 2011 · 13 757 Inlägg

självklart stämplar han böckerna och allt med sin företagsstämpel
och han har drivit firman en längre tid

har tappat min lur så jag har inte nummret men pm det när jag fått tag i honom
glömde bort att ta det igår =/

Olas bilservice borde stället heta har aldrig frågat faktist smile den ligger mellan mellringe och björkhaga

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
boxarenn
22 mars 2013 · 1 Inlägg

Du har möjligtvis inte fått tag på Nmrt till honom?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang