Eftersnack: Premiären av Ystadträffen.

Lofqvist
11 april 2011 · 13 Inlägg

Kom ganska så sent men jag tyckte det verkade som en riktigt bra träff! kunde kanske varit lite bättre organiserad, men det är ju inte det lättaste med det antalet bilar....
Bra styrt av GSR också!

Kommit upp någon film från träffen+sjöbo rakan ? smile

Andreas79
12 april 2011 · 3 968 Inlägg

Artikel i Ystads Allehanda 12 April 2011

YstadTräffen och race är inte samma sak. Två skilda saker.

YstadTräffen är en seriös social träff där vi träffas och umgås,
träffar nytt folk, kollar in varandras fina fordon.


http://fotografandreas.se/ya110412.jpg

Senast redigerat av Andreas79 (12 april 2011)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
12 april 2011 · 3 968 Inlägg

Jag har tyvärr inte fler än de cirka 143 bilderna jag lagt upp = )

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
MulleTurbo1990
13 april 2011 · 143 Inlägg

Står i Ystad allehanda att de blev inget Streetrace för att polisen stängde av de, men jag tyckte att de pågick faktiskt rätt länge innan polisen kom till Sjöborakan smile

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..
BMW M3 Cab (2002)
Volvo 740 GLT "Farfars pärla" (1989)
Clintan66
13 april 2011 · 2 011 Inlägg

MulleTurbo1990 skrev:
Står i Ystad allehanda att de blev inget Streetrace för att polisen stängde av de, men jag tyckte att de pågick faktiskt rätt länge innan polisen kom till Sjöborakan smile

Men visst lät de som jätte duktiga i media smile smile smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
RLarzzon
13 april 2011 · 50 Inlägg

Jag stog och börna ute på sjöbo rakan och sen tog folk bilder, kan den personen lägga upp dom bilderna ? Tack på förhand smile

Toyota Auris "PendlarBilen" (2009)
Arkaj
14 april 2011 · 239 Inlägg

740tuurbo skrev:
Jag stog och börna ute på sjöbo rakan och sen tog folk bilder, kan den personen lägga upp dom bilderna ? Tack på förhand smile

...

Andreas79
14 april 2011 · 3 968 Inlägg

YstadTräffen premiären i fredags

Detta var lite lustigt :p

Ser att vissa anmäler sig fortfarande till premiären - trots att den varit i fredags = )
(på facebook)


Kanske är svårt att komma till en träff som redan varit, vet inte hur det skulle
gå till big_smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
firefreak Eldknast
14 april 2011 · 915 Inlägg

Andreas79 skrev:
YstadTräffen premiären i fredags

Detta var lite lustigt :p

Ser att vissa anmäler sig fortfarande till premiären - trots att den varit i fredags = )
(på facebook)


Kanske är svårt att komma till en träff som redan varit, vet inte hur det skulle
gå till big_smile

Ännu konstigare är det att Facebook låter folk anmäla sig till event som varit. Det kan ju vara så att man anmäler sig för att man faktiskt var där men inte var anmäld tidigare. Eller nåt.

Tiden är rolig när det går fort... :)
Andreas79
14 april 2011 · 3 968 Inlägg

firefreak skrev:

Andreas79 skrev:
YstadTräffen premiären i fredags

Detta var lite lustigt :p

Ser att vissa anmäler sig fortfarande till premiären - trots att den varit i fredags = )
(på facebook)


Kanske är svårt att komma till en träff som redan varit, vet inte hur det skulle
gå till big_smile

Ännu konstigare är det att Facebook låter folk anmäla sig till event som varit. Det kan ju vara så att man anmäler sig för att man faktiskt var där men inte var anmäld tidigare. Eller nåt.

Japp kan vara så. Dock står datumet 8 April där big_smile fast kanske inte alla som tänker på
att det datumet varit. Men som sagt borde det inte gå att anmäla sig efter en träff varit/
ett datum på facebook.

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Dogge_93 Under upplärning
14 april 2011 · 368 Inlägg

Haha i slutet av tidningsartikeln står det att ''om dom får nys'' att de ska vara fler träffar där så sätts cementsuggorna ut igen tongue Det är ju enormt svårt att få nys om när nästa träff är när träffen i helgen var ''Premiärträffen på fredagsträffarna i Ystad''....

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..."
BMW 525 M50B25 E34 Team Track Attack, kolla här!
BMW 540/6 M60B40 projekt, kolla här!
Andreas79
14 april 2011 · 3 968 Inlägg

Dogge_93 skrev:
Haha i slutet av tidningsartikeln står det att ''om dom får nys'' att de ska vara fler träffar där så sätts cementsuggorna ut igen tongue Det är ju enormt svårt att få nys om när nästa träff är när träffen i helgen var ''Premiärträffen på fredagsträffarna i Ystad''....

Eller så menar de att när det är extremt mycket bilar sätts de ut - större tillställningar,
det lugnar ner sig alla andra fredagar. Premiären och sista träffen är det alltid mest folk.

Senast redigerat av Andreas79 (14 april 2011)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Dogge_93 Under upplärning
14 april 2011 · 368 Inlägg

Andreas79 skrev:

Dogge_93 skrev:
Haha i slutet av tidningsartikeln står det att ''om dom får nys'' att de ska vara fler träffar där så sätts cementsuggorna ut igen tongue Det är ju enormt svårt att få nys om när nästa träff är när träffen i helgen var ''Premiärträffen på fredagsträffarna i Ystad''....

Eller så menar de att när det är extremt mycket bilar sätts de ut - större tillställningar,
det lugnar ner sig alla andra fredagar. Premiären och sista träffen är det alltid mest folk.

Ja jo anade väl lite det men de lät ändå inte helt 100 tongue Men kolla ditt PM föressten smile

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..."
BMW 525 M50B25 E34 Team Track Attack, kolla här!
BMW 540/6 M60B40 projekt, kolla här!
M2
14 april 2011 · 111 Inlägg

Arkaj skrev:

740tuurbo skrev:
Jag stog och börna ute på sjöbo rakan och sen tog folk bilder, kan den personen lägga upp dom bilderna ? Tack på förhand smile

...

+1 wink

Porsche 911 "Carrera 4" (1990)
BudgetDunkaren Osponsrad
15 april 2011 · 1 631 Inlägg

Blir det lika mkt folk/bilar ikväll tro ? Hoppas inte det blir lika många poliser bara, jag vill ju inte ha fler böter wink

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Andreas79
15 april 2011 · 3 968 Inlägg

BudgetDunkaren skrev:
Blir det lika mkt folk/bilar ikväll tro ? Hoppas inte det blir lika många poliser bara, jag vill ju inte ha fler böter wink

Det är alltid mest folk premiären och sista träffen för året.

Sen är det lugnare på alla andra fredagar - dock svårt att
säga hur mycket folk det kommer just ikväll.. jag kommer inte
ikväll men i och med att vädret är kanonfint idag så kan det
komma en del.. mer lagom antal och betydligt mindre än premiären
och sista träffarna men lagom är bra med smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Skaune
15 april 2011 ·

jag e sugen på o köra dit ikväll, frågar är bara hur tidigt man kan komma utan o stå där ensammen, för jag antar att de finns fler som jag som gillar o titta på bilar i dagsljus?

Andreas79
15 april 2011 · 3 968 Inlägg

Polestar skrev:
jag e sugen på o köra dit ikväll, frågar är bara hur tidigt man kan komma utan o stå där ensammen, för jag antar att de finns fler som jag som gillar o titta på bilar i dagsljus?

Det kommer både folk en liten stund innan och precis efter åtta - brukar det göra.

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
15 april 2011 · 3 968 Inlägg

Vidare diskussioner om träffar från idag och framöver (2011) diskuterar vi här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=211057


Denna tråden rör endast eftersnack av premiären.

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang