Snut stories

HammarHank
22 maj 2006 · 58 Inlägg

Tur RIKTIG Tur

Va hemma i västmanland och skulle till jobbet i Halmstad det är ca 45 mil och det är inte allt för jävla kul att sitta och köra i 110 km/h. Jag körde cirka 140-200 nästan hela vägen sen så när jag var cirka 2 mil ifrån halmstad (innan Oskarström) så är det först en rondell sen från rondellen är det direkt 90 väg där är det en Jeep som tränger sig från höger sida jag blir förbannad och gasar utav fan efter honom och sedan om honom. kör cirka 190 km/h och han efter. efter ett tag så går vägen från 90 till 70 så jag saktar in lite och kör cirka 150 och efter så kommer den där jävla 50 skylten där kör jag cirka 120 km/h tittar bak på jeepen som följt efter mig och då ser jag blå ljus. snacka om att jag blev skitnödig. jag stannar och ur jeepen kommer det en polis med uniform och allt. han kommer fram till bilen och frågar efter mitt körkort sedan så börjar han gapa på mig att jag är en jävla idiot osv. jag instämmer helt och sedan säger han att jag har en jävla tur för han har tydligen jätte bråttom och hinner inte rapportera händelsen. snacka att jag blev glad. sedan så körde jag LUNGT till Halmstad.

BMW Bara BMW
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang