Eftersnack Meet of the month 1# 7 Maj 2011

Friedtjuna
9 maj 2011 · 18 Inlägg

Zerox1 skrev:

Friedtjuna skrev:
Nästa gång är det jag som tar med min kamera o plåtar lite! smile

Det tycker jag låter sjukt utmärkt smile
Hoppas på att det blir massa massa bilder då wink

Det lovar jag! smile

när är nästa träff? wink

Volvo 745 (1992)
per-ling
9 maj 2011 · 161 Inlägg

Imson skrev:
Riktigt skön träff smile
roliga bilar att titta på smile

blir lätt att gå på flera av träffarna , ska försöka fixa till min bil så man slipper skämas över den big_smile

Såg inte till din bil smile

Imson
9 maj 2011 · 407 Inlägg

Ställde den lite avlägset på elgigantens parkering tongue
bilen ser ju inte speciellt stylad ut när man inte har lambo dörrarna öppna ^^
men palla stå vid bilen hela tiden tongue

per-ling
9 maj 2011 · 161 Inlägg

Imson skrev:
Ställde den lite avlägset på elgigantens parkering tongue
bilen ser ju inte speciellt stylad ut när man inte har lambo dörrarna öppna ^^
men palla stå vid bilen hela tiden tongue

Aha! smile

Imson
9 maj 2011 · 407 Inlägg

per-ling skrev:

Imson skrev:
Ställde den lite avlägset på elgigantens parkering tongue
bilen ser ju inte speciellt stylad ut när man inte har lambo dörrarna öppna ^^
men palla stå vid bilen hela tiden tongue

Aha! smile

Jajjamen! tongue
men det ska väl förhoppningsvis hända lite med bilen i sommar! smile

Zerox1
9 maj 2011 · 400 Inlägg

Friedtjuna skrev:

Zerox1 skrev:

Friedtjuna skrev:
Nästa gång är det jag som tar med min kamera o plåtar lite! smile

Det tycker jag låter sjukt utmärkt smile
Hoppas på att det blir massa massa bilder då wink

Det lovar jag! smile

när är nästa träff? wink

Första lördagen nästa månad antar jag wink Alltså den 4 Juni wink

Zerox
Friedtjuna
9 maj 2011 · 18 Inlägg

Zerox1 skrev:

Friedtjuna skrev:

Zerox1 skrev:

Det tycker jag låter sjukt utmärkt smile
Hoppas på att det blir massa massa bilder då wink

Det lovar jag! smile

när är nästa träff? wink

Första lördagen nästa månad antar jag wink Alltså den 4 Juni wink

ok! men då jädrar blir det bilder, iallafall , fler än nu tongue

Volvo 745 (1992)
dalgren92 Fotograf
9 maj 2011 · 198 Inlägg

TEASER skrev:

Esstretton skrev:
Va en riktigt skön kväll med många fina bilar! Och som tidigare skrivet så varför kan inte alla risiga och sketna bilar hålla sig borta från parkeringen så att vi som just slitit med våra bilar och HAR något att visa upp kan få plats, nu kom jag och polaren rätt tidigt så vi fick plats men de va nog en hel del bilar som inte kom in. Trist.. Men förövrigt en bra lyckad träff!

alla har fortfarande inte råd med överdrivet fina bilar , men det kanske är fint för dom , kom igen klaga inte på folk som inte har råd, alla är där för att vi delar samma intresse, själv tycker jag det är synd att dom bommat för bauhaus, det var roligare då , men annars kul träff , åkte hem när polisen stoppa roligheterna

håller med dig en del.. alla har inte råd men de volvoraggarna som stod och sparkade och hoppade på taket på bilen inne på parkeringen skulle man ju gärna kasta ut, de kan ju slå sönder deras bilar på nått annat ställe om det är så kul och göra plats åt andra som vill visa sina bilar... tycker jag smile

dalgren92 Fotograf
9 maj 2011 · 198 Inlägg

jag tyckte träffen va grym! extremt mkt fina bilar mkt roligheter på ingelsta utan att polisen kom ! det vart jag förvånad över big_smile och ett bra avslut med kvällsaktiviteten tillslut big_smile

Kommer upp med en massa bilden inom kort ! smile

Endid
9 maj 2011 · 130 Inlägg

kan någon som har lite kolla kanske PM:a mig med info om vart de nattliga aktiviteterna faktiskt håller hus under MoM träffarna? hittar som en kratta i Norrköping =/

Audi S4 (2011)
StAnnas
9 maj 2011 · 21 Inlägg

SputnikRacing skrev:

StAnnas skrev:
alla skrothögar som lika gärna kunde åkt till Karstorps parkering och tagit nummerlapp inför demolering....

Men fan så kul det var.... Norrköping MOM får 10/10.

Folk kanske tar åt sig för du formulerar dig som en 3 åring.. "parkera på karstorps o köa till skrot"

TRO FAN att folk tar åt sig då.. den där sketna 850in är inte värd mycket mer.. "pedant skött original blabla..." din bil är lika skit som deras, Skit stolt över en sketen 850..  cyklar ifrån den skiten.


Tänk till hur du formulerar dig nästa gång istället för att spela helt hjärndöd o inte förstå varför folk tar åt sig, KANSKE då blir du bemött bättre på forumet.

är du så dum så du ens gojjar ner för jag kör saab så rekomenderar jag dig o ta reda på vilka bilar jag har/haft, alla dom kör ifrån dig på back växeln.

Ursäkta men du får väl köra hur mycket Saab du vill... DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I. Har jag klagat på dig kanske???????
Var det du som stod och hoppa på en Volvo i lördags... eller gick och kasta glas där alla bilar skulle köra??? I så fall behöver du knappast ta åt dig...... Men tycker du att du måste försvara dom så visst... jag har noterat att du tycker som du gör. PUNKT SLUT!

I live my life a quarter mile at a time, nothing else matters!
For those ten seconds or less, Im free!
Audi RS6 Quattro "DKW" (2008)
Syyhn Calibra Is The Shit!
9 maj 2011 · 662 Inlägg

Jag kände ingen lust att dra upp kameran o försöka fota på maxi. De var alldeles för mycke folk i rörelse framför bilarna. Men till nästa träff kan jag eventuellt fota någons/någras bilar vid ett kanske lite lugnare ställe. Jag är ingen proffs fotograf så jag lovar inte att resultatet blir kanon. Men de är iaf träning för min del. Så känner du för att få lite bilder tagna på din bil så pma mig.
Och varför kan inte folk komma utan att vara onyktra. De känns inte som att dom har någon som helst respekt för andras bilar. Jag menar chaffören borde ju vara nykter iaf inse att de kanske inte är rätt ställe att ta med sina as packade polare till.

/// SyyHn
Helvete_racing Arg Snickare
9 maj 2011 · 875 Inlägg

Inga filmer fler filmer från händelö?

audi_a4_quattro
9 maj 2011 · 570 Inlägg

Syyhn skrev:
Jag kände ingen lust att dra upp kameran o försöka fota på maxi. De var alldeles för mycke folk i rörelse framför bilarna. Men till nästa träff kan jag eventuellt fota någons/någras bilar vid ett kanske lite lugnare ställe. Jag är ingen proffs fotograf så jag lovar inte att resultatet blir kanon. Men de är iaf träning för min del. Så känner du för att få lite bilder tagna på din bil så pma mig.
Och varför kan inte folk komma utan att vara onyktra. De känns inte som att dom har någon som helst respekt för andras bilar. Jag menar chaffören borde ju vara nykter iaf inse att de kanske inte är rätt ställe att ta med sina as packade polare till.

min får du gärna fota wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
audi_a4_quattro
9 maj 2011 · 570 Inlägg

dalgren92 skrev:
jag tyckte träffen va grym! extremt mkt fina bilar mkt roligheter på ingelsta utan att polisen kom ! det vart jag förvånad över big_smile och ett bra avslut med kvällsaktiviteten tillslut big_smile

Kommer upp med en massa bilden inom kort ! smile

tog du nån på min pärla? wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
kungmartin Hopplös
9 maj 2011 · 328 Inlägg

940RDALLE skrev:

Martin_volvo skrev:
Btw någon som vet vad som hände med den vita R33an som typ rasade växellådan? skulle vara kul och veta vad som hände smile

Kompisens skyline, vart diff salad av bakaxeln på väg från kolmården för han sad Sen fick han turbo ras under en körning på 5100.se men det sitter rejäla grejer under den där huven nu wink

ajdå lät ju inte allt för roligt hmm

BMW M535i "M50 Turbo" (1986)
syabo
9 maj 2011 · 1 278 Inlägg

Martin_volvo skrev:

940RDALLE skrev:

Martin_volvo skrev:
Btw någon som vet vad som hände med den vita R33an som typ rasade växellådan? skulle vara kul och veta vad som hände smile

Kompisens skyline, vart diff salad av bakaxeln på väg från kolmården för han sad Sen fick han turbo ras under en körning på 5100.se men det sitter rejäla grejer under den där huven nu wink

ajdå lät ju inte allt för roligt hmm

Han hämtar ny bakaxel imorgon i stockholm som är några steg värre en den han hade wink
Så han är på banan på torsdag!!

Street Knight
The_Bunny
9 maj 2011 · 246 Inlägg

StAnnas skrev:

SputnikRacing skrev:

StAnnas skrev:
alla skrothögar som lika gärna kunde åkt till Karstorps parkering och tagit nummerlapp inför demolering....

Men fan så kul det var.... Norrköping MOM får 10/10.

Folk kanske tar åt sig för du formulerar dig som en 3 åring.. "parkera på karstorps o köa till skrot"

TRO FAN att folk tar åt sig då.. den där sketna 850in är inte värd mycket mer.. "pedant skött original blabla..." din bil är lika skit som deras, Skit stolt över en sketen 850..  cyklar ifrån den skiten.


Tänk till hur du formulerar dig nästa gång istället för att spela helt hjärndöd o inte förstå varför folk tar åt sig, KANSKE då blir du bemött bättre på forumet.

är du så dum så du ens gojjar ner för jag kör saab så rekomenderar jag dig o ta reda på vilka bilar jag har/haft, alla dom kör ifrån dig på back växeln.

Ursäkta men du får väl köra hur mycket Saab du vill... DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I. Har jag klagat på dig kanske???????
Var det du som stod och hoppa på en Volvo i lördags... eller gick och kasta glas där alla bilar skulle köra??? I så fall behöver du knappast ta åt dig...... Men tycker du att du måste försvara dom så visst... jag har noterat att du tycker som du gör. PUNKT SLUT!

Tycker ni kan ta den där urartade diskussion till nån annan tråd, bara tråkigt att se sånt beteende.

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Smuurf
9 maj 2011 · 388 Inlägg

någon som vet vem det var som stog o foto undervägen i karavanen från kolmården?

var någon som stod i en av avsmalningarna på vägen mot åby?

mvh

Skoda Superb "Paddan" (2017)
Mitsubishi Evo IV "Alice" (1997)
Saander Bil rekondare
9 maj 2011 · 173 Inlägg

Nån som fånga nån bild på min cab? smile Riktigt trevlig träff för övrigt!

BMW 325D (2009)
Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang