Var kan jag får tag i Statoil RacingWay HP 25W-50?

Conquer Biturbo
26 maj 2011 · 32 Inlägg

Jag leter efter Statoil RacingWay HP 25W-50, men hittar ingen i örebro som verkar sälja den?! Någon vet hur kan köpa/beställa ifrån?!

Audi S4 "Try me" (1999)
Bebben Legitimerad besserwisser
26 maj 2011 · 921 Inlägg

Du kan inte knalla in på närmsta Statoil och fråga om de kan ta hem en dunk eller två för dig då?

Varför just Statoils olja? Finns ju andra fabrikörer också... smile

Conquer Biturbo
26 maj 2011 · 32 Inlägg

Jag har varit ine och frågat med de fattar inge..... de hade ingen aning hur de skulle få tag i den om de gick äns.... Jo för den här oljan är den bästa för min bruk smile

Audi S4 "Try me" (1999)
caromania Forummoderator
26 maj 2011 · 9 296 Inlägg

Conquer skrev:
Jag har varit ine och frågat med de fattar inge..... de hade ingen aning hur de skulle få tag i den om de gick äns.... Jo för den här oljan är den bästa för min bruk smile

Statoil har ju bra kaffe annars. Och en korv vore väl gott? roll

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Conquer Biturbo
26 maj 2011 · 32 Inlägg

caromania skrev:

Conquer skrev:
Jag har varit ine och frågat med de fattar inge..... de hade ingen aning hur de skulle få tag i den om de gick äns.... Jo för den här oljan är den bästa för min bruk smile

Statoil har ju bra kaffe annars. Och en korv vore väl gott? roll

haha jo, men lite olja på de skulle inte skada:P

Audi S4 "Try me" (1999)
Lowenhart fälg fantast
26 maj 2011 · 1 086 Inlägg

åk till biltema om du nu söker denna olja, är exakt samma olja fast annan förpackning

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Conquer Biturbo
26 maj 2011 · 32 Inlägg

vet inte om vågar köra på biltema olja är säkert "samma", men känns bättre om de är Statoil olja.

Audi S4 "Try me" (1999)
yoppe
26 maj 2011 · 388 Inlägg

Lowenhart skrev:
åk till biltema om du nu söker denna olja, är exakt samma olja fast annan förpackning

Det beror på ibland är det Statoil olja i deras dunkar och ibland ok/q8 nu för tiden enligt en varuhuschef jag känner på biltema.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang