Xbox360, bra/anus?

Rillskoo
10 augusti 2006 · 166 Inlägg

hej folket som har xbox 360, skulle vilja ha lite tips :p
är det värd att köpa eller ska man vänta på nåt annat nytt ?

och kan man spela vanliga xbox spel i 360n ?

//RILLE

M-Sport
Audi A6 2.0 TDI "RYDBERG" (2013)
Mackeman
10 augusti 2006 · 125 Inlägg

hej..har inte själv spelat på den men har hört ganska mycket bra om den..men kom ihåg när du köper att välj inte den billigare versionen utan hårdskiva..ta den dyrare annars kan du inte spela dom gamla spelen.

If it aint rubbing, it aint dubbing:)
eftifo
10 augusti 2006 · 126 Inlägg

vänta till ps3 kommer istället wink

Spelis
10 augusti 2006 · 1 926 Inlägg

En jag känner har 360..han har den dyra varianten ( trådlös kontroll, hårddisk mm)  och det är grymt bra grafik på det.. jag gillar den totalt. Han kan spela de gammla spelen också tror jag... men det är en grym spelkonsoll.. Köp den tycker jag.. ha det !

AdamOpel DraMinBil.nu
10 augusti 2006 · 1 016 Inlägg

konsollen är kanon. låter dock lite högt tycker jag. men det får man nog leva med. Ps2 kommer vara ungefär dubbelt så dyr. så tycker inte du gör en miss om du köper 360. bra spelutbud med. ( mycket mycket bilar tongue )...

ja de flesta gammla spelen fungerar. för de som inte fungerar kan man tanka hem en "patch" från xbox live, detta görs automatiskt och kostar ingenting.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
eftifo
10 augusti 2006 · 126 Inlägg

ps2 har funnits länge wink nej fattar att du menar ps3 och ja var ganska ironisk då jag vet att det kommer bli svindyrt, hur tänker dem? jag skulle aldrig köpt en spelkonsoll för typ 7000

mrcelica
10 augusti 2006 · 1 639 Inlägg

Vänta tills Wii släpps... Den gyroförsedda kontrollen lär ge en helt ny dimension i spelandet... Deras konsoller kanske inte har bäst siffror på pappret men kvallen på spelen slår det mesta.. Ta tex Zelda, vad kan mäta sig med det ?

Värt att nämna är att man får en Wii och en 360-Premium till samma pris av en PS3.... Godnatt Sony !!!!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
THEBADGUY Gorgilus addictus
10 augusti 2006 · 4 737 Inlägg

mrcelica skrev:
Vänta tills Wii släpps... Den gyroförsedda kontrollen lär ge en helt ny dimension i spelandet... Deras konsoller kanske inte har bäst siffror på pappret men kvallen på spelen slår det mesta.. Ta tex Zelda, vad kan mäta sig med det ?

Värt att nämna är att man får en Wii och en 360-Premium till samma pris av en PS3.... Godnatt Sony !!!!

Yes....kan totalt hålla med dig där...vänta tills Wii släpps....den kommer nog att revolutionera(rättstavat eller?) spel världen med sina nya kontroller...och så finns de ju dom mycket fina spel titlarna,..som te x Zelda....

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Hee-Maan
10 augusti 2006 · 3 113 Inlägg

jag ska iaf köpa en PS3 när det kommer ut. jag följer Gran Turismo serien hehe tongue

Semper Fi
LocKtar Herr
11 augusti 2006 · 1 722 Inlägg

Heh, köp en bra dator istället så har ni allt ni behöver! snabbare och bättre grafik! och _alla_ spel! :>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Hee-Maan
11 augusti 2006 · 3 113 Inlägg

LocKtar skrev:
Heh, köp en bra dator istället så har ni allt ni behöver! snabbare och bättre grafik! och _alla_ spel! :>

nästan alla kanske rättare sagt wink

Semper Fi
Rillskoo
11 augusti 2006 · 166 Inlägg

vad är Wii ? smile

M-Sport
Audi A6 2.0 TDI "RYDBERG" (2013)
Gormanz SRT4 2,4T & 9000 2,3T
11 augusti 2006 · 272 Inlägg

Nintendos nya konsoll

Rillskoo skrev:
vad är Wii ? smile

/Gormanz
jensonnn
11 augusti 2006 · 180 Inlägg

aa eller så lirar man runt på det som är bäst för billigast pris o startade en helt egen marknad för varken ps2 eller gamcube va ju i närheten känner många som byte in sina gamcubes mot xbox o nåra som bytte sina ps2 mot xbox men alldrig nånn som bytte sitt xbox till gamecube eller ps2 ... undrar varför tongue  ett helt vanligt xbox me chip/multikrets i tongue
men om vi kollar på de nyare så tror jag starkt på att  ps3 kmr vara bättre än xbox 360
wii hade jag ingen aning om att det fanns tongue måste kolla upp de där

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
TRIBEZOMBIE
11 augusti 2006 · 34 Inlägg

Xbox 360 är jävligt bra störtskön kontroll plus alla tillbehör och prog i maskinen. Sen spelen som t.ex. Need for speed most wanted underground spöade xbox360 dataversionen och det säger en heldel mycket bättre flyt och grafik. Grafiken har bara börjats utvecklas på 360n den kommer bli mycket bättre. Och alla kan snacka om vilka spel som kommer på andra konsoler men FORZA säger jag bara FORZA som kommer i november tll 360 kommer vara magiskt. Har du inte spelat ettan av FORZA MOTORSPORT(ett sanslöst bra bilspel) så kan du köpa de som xboxclassic för 159kr nytt och spela på din 360. Vet inte om man kan lägga in egen musik i playstation men det går att lira bilspel med egen musik i stereon....XBOX IS DA SHIT !

jävlar va mycke jag skrev

mrcelica
11 augusti 2006 · 1 639 Inlägg

Säger det igen... Man kommer kunna köpa en Premium 360 och en Wii till samma pris som EN PS3'a... Undrar vad som ger mest nöje.. Tror det blir både en 360 och en Wii konsoll... smile Kommande Zelda gör bara det att man måste skaffa nya Nintendo konsollen.. smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
FireTraXX DFFL
11 augusti 2006 · 9 020 Inlägg

*host*PS3*host* Om du tycker att grafiken inte duger eller tekniken blir för gammal så kan du byta ut ex. grafikkort för att det ska bli bättre.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
dallelito med lem
11 augusti 2006 · 1 147 Inlägg

dom går sönder precis hela tiden.. under tiden jag jobbade på jetpak nu i sommar (en budbilsfirma) så hämtade jag 10-15st som pajjat o skulle skickas till lagning.. spela på datorn istället

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Germax
12 augusti 2006 · 12 086 Inlägg

anus

FugitivE BMW Power
12 augusti 2006 · 2 362 Inlägg

AkkE skrev:
jag ska iaf köpa en PS3 när det kommer ut. jag följer Gran Turismo serien hehe tongue

Självklart så ska man följa Gran Turismo serien wink har alla än så länge big_smile lite kul att kolla på Gran Turismo 1 och sedan Gran Turismo 4, vilken skillnad tongue förr sa man liksom, "spel kan inte bli bättre". Men antar att man inte var så smart då wink

BMW, bogsering med wire :/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang