Aina - Sveriges nya polis bil som ska locka unga till polis yrket:D ha

terazzi
11 augusti 2006 ·

hahahahahaha fy fan vad larvigt!

Martin 9-3 Fisketokig
11 augusti 2006 · 2 997 Inlägg

borde ringa 112 och anmäla dem för förskingring av skattepengar men jag orkar inte sitta i telefonkön till polisen på 112, har annat att göra ikväll...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
11 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

Men lol.. snacka om att verkligen sverige anpassar sig till vad dom tycker och itne vad svennar tycker.. men men orka bry sig.. de e väl kul för dom..


Bmw osv..
Bounce
11 augusti 2006 · 65 Inlägg

Hoppas vi får slut på sånt här nån jävla gång, man kan ju aldrig läsa tidningen eller liknande, man blir bara förbannad..

hoppas det går jävligt bra för sverigedemokraterna nu i valet


//bounce

niclas_swe bitter besserwisser
11 augusti 2006 · 644 Inlägg

Bounce skrev:
Hoppas vi får slut på sånt här nån jävla gång, man kan ju aldrig läsa tidningen eller liknande, man blir bara förbannad..

hoppas det går jävligt bra för sverigedemokraterna nu i valet


//bounce

så sant så sant

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
precision
11 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

jag trodde det var ett skämt först . är själv "blatte" men visste inte om att dom även kallas på de viset .

jens
11 augusti 2006 · 137 Inlägg

Haha! jag trodde de skulle vara nån rolig ungdomsbil de skulle försöka locka med. Tänk att åka runt i en suprapolisbil eller liknande.

MilleN
11 augusti 2006 · 9 108 Inlägg

Bounce skrev:
Hoppas vi får slut på sånt här nån jävla gång, man kan ju aldrig läsa tidningen eller liknande, man blir bara förbannad..

hoppas det går jävligt bra för sverigedemokraterna nu i valet

Tror det kommer gå väldigt bra för dom, folk börjar tröttna på hur landet sköts.

Tycker det är bra sjukt när man går så här långt.. Polisen har ju kallats snut i alla år men inte fan kommer det en polisbil det står snut på?

Tror att invandrarungdomarna bara kommer skratta åt det. Effekten blir snarare negativ än positiv.

precision
11 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

MilleN skrev:

Bounce skrev:
Hoppas vi får slut på sånt här nån jävla gång, man kan ju aldrig läsa tidningen eller liknande, man blir bara förbannad..

hoppas det går jävligt bra för sverigedemokraterna nu i valet

Tror det kommer gå väldigt bra för dom, folk börjar tröttna på hur landet sköts.

Tycker det är bra sjukt när man går så här långt.. Polisen har ju kallats snut i alla år men inte fan kommer det en polisbil det står snut på?

Tror att invandrarungdomarna bara kommer skratta åt det. Effekten blir snarare negativ än positiv.

tror inte de är särskilt många som tror på sverigedemokraterna . kollade på insider när dom hade reptage om dom ,, verkade vara helt sanslöst värdelösa . ena gången sa dom si o andra så .

precision
11 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

tror vi borde ändra tråden till POLITIK hehe

Gislekillen RushRacing.tk
11 augusti 2006 · 278 Inlägg

Har sagt de innan å säger de igen: Sverige e de mest idiotiska land som finns.. Har inget rättsamhälle ingen regering m.m. Inte ett skit som e vettigt här. Hade jag haft pengarna så hade ja flyttat. Detta e bara ytterliggare ett bevis på att inget e som de ska här..

OverBoosted AUTOBAHNRASER
11 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

Ni hade hoppas på att nått sånt här eller?:
[img]http://www.geting.se/image.php/projekt 12.jpg[/img]

Gjorde snabbt i ps smile

Senast redigerat av UseDubbelTurbo (11 augusti 2006)


Bmw osv..
precision
11 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

i alla länder finsn brister ,. mer eller mindre men det finns i alla .

sverige är ett riktigt bra land att bo i .

jag är själv inte svensk och skulle inte vilja flytta tillbaka .

sen finns vissa saker som är skit tex korta fälgelsestraff för grrova saker .
socialbidrag till dom som inte VILL jobba .
men det är ändå jävlitt bra

Spelis
11 augusti 2006 · 1 926 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Ni hade hoppas på att nått sånt här eller?:
http://www.geting.se/image.php/projekt 12.jpg

Gjorde snabbt i ps smile

haha..tänk o se en skyline som snutbil big_smile skulle stått "snut" på den...

precision
11 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

hehe den skulle vart perfdekt

E30Tompa Rörpulare
11 augusti 2006 · 1 453 Inlägg

Mm lite sant faktist svergie gör allt för att de ska vara så neutralt och så jävla rättvisst för alla men de blir ju bara skit av allt ihopa!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
BMW E61 m5 (2007)
precision
11 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

ja för att folk tar chansen att missbruka allt som går att missbruka .

tex de här med att anpassa polisbilar för att passa förorten tycker jag är helt sjukt . snart kommer dom anpassa bankerna så dom är rånvänligare

Spelis
11 augusti 2006 · 1 926 Inlägg

bmw_z skrev:
ja för att folk tar chansen att missbruka allt som går att missbruka .

tex de här med att anpassa polisbilar för att passa förorten tycker jag är helt sjukt . snart kommer dom anpassa bankerna så dom är rånvänligare

och bussarna med fotöljer så dom blir åkvänligare wink

ne skämt o sido..helt rätt det du säger..detta är ju helt sjukt... poliserna kommer ju bli utgarvade ? ja menar folk i föroren vet väl ändå vad "polis" är..detta är ffs idiotiskt hmm

Senast redigerat av Spelis (11 augusti 2006)

precision
11 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

Spelis skrev:

bmw_z skrev:
ja för att folk tar chansen att missbruka allt som går att missbruka .

tex de här med att anpassa polisbilar för att passa förorten tycker jag är helt sjukt . snart kommer dom anpassa bankerna så dom är rånvänligare

och bussarna med fotöljer så dom blir åkvänligare wink

ne skämt o sido..helt rätt det du säger..detta är ju helt sjukt... poliserna kommer ju bli utgarvade ? ja menar folk i föroren vet väl ändå vad "polis" är..detta är ffs idiotiskt hmm

precis . det som hon kvinnan i filmen säger är i o för sej sant att de skulle vara bra att ha några killar från förorten som vet vilka som håller på med grova brott mm . de skulle säkert vara lättare att ta fast folk .

har ni sett repotaget när polisen gör rasia i en lägenhet i någon förort i sthlm . var också med på insider.
polisen öppnar brevinkastet o säger= hallå det är polisen kan vi komma in .

hehe det är ju löjligt , så vad händer om killen säger = nej de går inte ,, Polisen= okej trevlig helg

Spelis
11 augusti 2006 · 1 926 Inlägg

bmw_z skrev:

Spelis skrev:

bmw_z skrev:
ja för att folk tar chansen att missbruka allt som går att missbruka .

tex de här med att anpassa polisbilar för att passa förorten tycker jag är helt sjukt . snart kommer dom anpassa bankerna så dom är rånvänligare

och bussarna med fotöljer så dom blir åkvänligare wink

ne skämt o sido..helt rätt det du säger..detta är ju helt sjukt... poliserna kommer ju bli utgarvade ? ja menar folk i föroren vet väl ändå vad "polis" är..detta är ffs idiotiskt hmm

precis . det som hon kvinnan i filmen säger är i o för sej sant att de skulle vara bra att ha några killar från förorten som vet vilka som håller på med grova brott mm . de skulle säkert vara lättare att ta fast folk .

har ni sett repotaget när polisen gör rasia i en lägenhet i någon förort i sthlm . var också med på insider.
polisen öppnar brevinkastet o säger= hallå det är polisen kan vi komma in .

hehe det är ju löjligt , så vad händer om killen säger = nej de går inte ,, Polisen= okej trevlig helg

vilken razzia wink frågar om man får komma in.. det var fan dagens garv för han som var där inne ? lol polisen är inge vidare i sverige..på tal om insider...såg någon avsnitten om svenska polisen ? dom kom ju mer eller mindre fram till att sverige var världens sämsta polis..Det var ju en snubbe som fick tag i en som gjorde inbrott. han ringer polisen när han håller tjyven i armen..gissa vad som säger " vi har ingen bil och skicka nu" jag blir fann förbannad när jag tänker på det. Så han fick ju binda fast inbrottstjyven i ett träd och så fick snuten komma o hämta honnom sen... helt sjuk. MEN där dom behövs som MINST är dom ALLTID... omfg säger jag bara... hmm

Jag vet..stavfel wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang