Presentation och bil försvinner

SporreS40 Volvo Tekniker
3 juli 2011 · 149 Inlägg

Min presentation har försvunnit 3 gånger. Och nu har även min bil försvunnit med alla bilder????????????
Har ni tagit bort den isf varför?? Eller varför har allt försvunnit. Bilder ligger kvar under projekt fortfarande......

Volvo S40T "E85" (1998)
vefortin
3 juli 2011 · 30 Inlägg

den var väll för ful? big_smile

BMW 530D (2000)
Volvo V40 T4 "The Black Motherfucker" (1998)
Volvo V50 2,4i "Vefiftyn 150Db edition" (2005)
chrizz Administratör
3 juli 2011 · 11 783 Inlägg

Självklart har vi inte raderat din presentation och bil. Är det någon annan som har tillgång till ditt konto kanske? Det är den enda förklaringen jag kan ge. Ändra ditt lösenord!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
SporreS40 Volvo Tekniker
3 juli 2011 · 149 Inlägg

chrizz skrev:
Självklart har vi inte raderat din presentation och bil. Är det någon annan som har tillgång till ditt konto kanske? Det är den enda förklaringen jag kan ge. Ändra ditt lösenord!

Okej. Ni har inget loggat när man är inne och sånt?  Jag var inne på min sida senast igårkväll vid 23 tiden.
Lite surt när verkligen ALLT är borta   sad  Ni har ingen form av backup, så man kan få tillbaka allt?

Volvo S40T "E85" (1998)
chrizz Administratör
3 juli 2011 · 11 783 Inlägg

SporreS40 skrev:

chrizz skrev:
Självklart har vi inte raderat din presentation och bil. Är det någon annan som har tillgång till ditt konto kanske? Det är den enda förklaringen jag kan ge. Ändra ditt lösenord!

Okej. Ni har inget loggat när man är inne och sånt?  Jag var inne på min sida senast igårkväll vid 23 tiden.
Lite surt när verkligen ALLT är borta   sad  Ni har ingen form av backup, så man kan få tillbaka allt?

Det finns tyvärr ingen möjlighet att återställa endast ditt data. Det finns inget vi kan göra tyvärr hmm Byt lösenord till något bra för att förhindra att det händer igen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
SporreS40 Volvo Tekniker
3 juli 2011 · 149 Inlägg

chrizz skrev:

SporreS40 skrev:

chrizz skrev:
Självklart har vi inte raderat din presentation och bil. Är det någon annan som har tillgång till ditt konto kanske? Det är den enda förklaringen jag kan ge. Ändra ditt lösenord!

Okej. Ni har inget loggat när man är inne och sånt?  Jag var inne på min sida senast igårkväll vid 23 tiden.
Lite surt när verkligen ALLT är borta   sad  Ni har ingen form av backup, så man kan få tillbaka allt?

Det finns tyvärr ingen möjlighet att återställa endast ditt data. Det finns inget vi kan göra tyvärr hmm Byt lösenord till något bra för att förhindra att det händer igen.

Okej. jag får prova med detta. Tror dock inte att någon har varit inne.  Jag byter och hoppas på det bästa.
Tack.

Volvo S40T "E85" (1998)
chrizz Administratör
3 juli 2011 · 11 783 Inlägg

SporreS40 skrev:

chrizz skrev:

SporreS40 skrev:

Okej. Ni har inget loggat när man är inne och sånt?  Jag var inne på min sida senast igårkväll vid 23 tiden.
Lite surt när verkligen ALLT är borta   sad  Ni har ingen form av backup, så man kan få tillbaka allt?

Det finns tyvärr ingen möjlighet att återställa endast ditt data. Det finns inget vi kan göra tyvärr hmm Byt lösenord till något bra för att förhindra att det händer igen.

Okej. jag får prova med detta. Tror dock inte att någon har varit inne.  Jag byter och hoppas på det bästa.
Tack.

Jag har ingen annan förklaring, det kan inte försvinna av sig självt bara.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang