Eftersnack: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

42emil
15 juli 2011 · 539 Inlägg

Funkar inte för mig heller. sad Är inloggad på fejjan både på appen och safari, men det står bara att materialet inte är tillgängligt för tillfället blablabla... nån som vet hur man gör?

BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
ZuroX
15 juli 2011 · 23 Inlägg

Viper89 skrev:
Hmm.. den funkar inte för mig heller om ja loggar ut mig själv. Vet inte hur jag ska länka det för dem som inte är med på Fejjan. Alla har väl fan Facebook i dagens läge? tongue

du har ställt in säkerheten på ditt konto o album fel   du måste göra det tillgängligt för alla och inte bara för vänner. smile

Volvo S60 (2004)
ekdahl
15 juli 2011 · 34 Inlägg

42emil skrev:
Funkar inte för mig heller. sad Är inloggad på fejjan både på appen och safari, men det står bara att materialet inte är tillgängligt för tillfället blablabla... nån som vet hur man gör?

Var detta jag också fick...

Freddeponken
15 juli 2011 · 663 Inlägg

skagerlinds länk funkar kanon för mig=)

ekdahl
15 juli 2011 · 34 Inlägg

Freddeponken skrev:
skagerlinds länk funkar kanon för mig=)

Det är inte så att ni är vänner på FB?

Freddeponken
15 juli 2011 · 663 Inlägg

ekdahl skrev:

Freddeponken skrev:
skagerlinds länk funkar kanon för mig=)

Det är inte så att ni är vänner på FB?

så är det ju=)

nyman88
16 juli 2011 · 544 Inlägg

Teknikens under cool

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Dotzie
16 juli 2011 · 489 Inlägg

Länka gärna till garaget eftersom det finns trots allt några själar som inte har tid att hänga på facebook big_smile

My car Brings Me Women
BMW 325 Touring "Projekt" (2002)
42emil
16 juli 2011 · 539 Inlägg

Viper89 skrev:
Har helt glömt bort att länka till mitt galleri här. Men den som väntar på nåt gott blir aldrig tjock! smile

https://www.facebook.com/media/set/?set … .828280295

Hade du tänkt gjort det tillgängligt nån gång inom den närmaste framtiden?

BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
shidapu Herr
16 juli 2011 · 851 Inlägg

Eller kanske inte ens har FB tongue

Dotzie skrev:
Länka gärna till garaget eftersom det finns trots allt några själar som inte har tid att hänga på facebook big_smile

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Dotzie
16 juli 2011 · 489 Inlägg

shidapu skrev:
Eller kanske inte ens har FB tongue

Dotzie skrev:
Länka gärna till garaget eftersom det finns trots allt några själar som inte har tid att hänga på facebook big_smile

Precis..smile

My car Brings Me Women
BMW 325 Touring "Projekt" (2002)
Mfive
17 juli 2011 · 1 393 Inlägg

Någon som filmade något? Vore kul att se en movie från träffen! smile

Loggar av för 5 härliga dagar i London.

Hörs och ses när jag kommer hem.

CEO @ Bimmers Of Sweden
Jenmarry
17 juli 2011 · 154 Inlägg

Lycka till och hoppas att ni får en bra resa cool

Mfive skrev:
Någon som filmade något? Vore kul att se en movie från träffen! smile

Loggar av för 5 härliga dagar i London.

Hörs och ses när jag kommer hem.

Miiicke Fotograf
17 juli 2011 · 145 Inlägg
BMW 1M (2012)
phiiim
18 juli 2011 · 116 Inlägg

Keps_nille skrev:

Dotzie skrev:

jorgens3 skrev:

hehe jo jag såg er=) ni måste haft en bit att gå va?

He he...jag med...ägnede faktiskt ett par sekunder åt att tänka....vad pysslar dessa herrar med roll

Haha, där ser man big_smile Jo det var onekligen en jävla bit att gå roll

Jag såg oxå två snubbar gåendes med soppadunk på "enfilig väg" och varför går dom på "enfilig väg" där man inte kan ju inte lifta tänkte jag...sen kom jag på att jag inte sett nån bil stående efter sidan. Så ni måste gått väldigt lååååångt....Hade ni stått där det var 2-filigt hade jag nog tänkt stannat...

BMW 116i (2015)
BMW 325 (2005)
BMW 135i (2008)
Smajly
18 juli 2011 · 3 059 Inlägg

phiiim skrev:

Keps_nille skrev:

Dotzie skrev:

He he...jag med...ägnede faktiskt ett par sekunder åt att tänka....vad pysslar dessa herrar med roll

Haha, där ser man big_smile Jo det var onekligen en jävla bit att gå roll

Jag såg oxå två snubbar gåendes med soppadunk på "enfilig väg" och varför går dom på "enfilig väg" där man inte kan ju inte lifta tänkte jag...sen kom jag på att jag inte sett nån bil stående efter sidan. Så ni måste gått väldigt lååååångt....Hade ni stått där det var 2-filigt hade jag nog tänkt stannat...

Hehe, har funderat på det hela tiden när man läser tråden.. överallt står det att folk sett dessa snubbar med soppadunken... men... ingen har stannat ! hehe..
Hade nog tusan plockat upp dom även om de va enkelfiligt..

phiiim
18 juli 2011 · 116 Inlägg

Smajly skrev:

phiiim skrev:

Keps_nille skrev:

Haha, där ser man big_smile Jo det var onekligen en jävla bit att gå roll

Jag såg oxå två snubbar gåendes med soppadunk på "enfilig väg" och varför går dom på "enfilig väg" där man inte kan ju inte lifta tänkte jag...sen kom jag på att jag inte sett nån bil stående efter sidan. Så ni måste gått väldigt lååååångt....Hade ni stått där det var 2-filigt hade jag nog tänkt stannat...

Hehe, har funderat på det hela tiden när man läser tråden.. överallt står det att folk sett dessa snubbar med soppadunken... men... ingen har stannat ! hehe..
Hade nog tusan plockat upp dom även om de va enkelfiligt..

Jo man han tänka tanken på att plocka upp dom i ca 1sek när man såg dom, och hadde man bromsat ner karavanen så hade man passerat dom med minst 50-100m och då hade man stått där och fundera om dom kommer gående,springande mot en eller om dom redan "fått hjälp"... därav stannar man aldrig när det är enfiligt.

BMW 325 (2005)
BMW 135i (2008)
BMW 116i (2015)
Denniz-B
21 juli 2011 · 161 Inlägg

Tyvärr blev det knappt några bilder från mig då jag hjälpte till i Greenpart tältet. Men fick några bilder inget superbra men iallafall något!

http://www.facebook.com/media/set/?set= … 3106660354

Dotzie
21 juli 2011 · 489 Inlägg

Denniz-B skrev:
Tyvärr blev det knappt några bilder från mig då jag hjälpte till i Greenpart tältet. Men fick några bilder inget superbra men iallafall något!

http://www.facebook.com/media/set/?set= … 3106660354

Om du är vänlig och lägger upp dem på garaget så kan man ju se dem...smile...har ingen lust att bli medlem på facebook

My car Brings Me Women
BMW 325 Touring "Projekt" (2002)
nyman88
21 juli 2011 · 544 Inlägg

Dotzie skrev:

Denniz-B skrev:
Tyvärr blev det knappt några bilder från mig då jag hjälpte till i Greenpart tältet. Men fick några bilder inget superbra men iallafall något!

http://www.facebook.com/media/set/?set= … 3106660354

Om du är vänlig och lägger upp dem på garaget så kan man ju se dem...smile...har ingen lust att bli medlem på facebook

Håll dig där ifrån så länge du kan! Ett gott tips från en lurad och bedragen facebookare...

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang