Inför: Linköpingsträffen #6 24/9 -11

Saander Bil rekondare
7 september 2011 · 173 Inlägg

TEASER skrev:

Mx_larsson skrev:
Hehe coolt big_smile

gillar du hardstyle så borde du skaffa biljett till Majestiq 12 i norrköping smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=188613

kommer bli grymt smile

funderar lite påt smile har du lust pm lite sköna låtar som liknar we come and we go som det är lagom hardstyle i inte för mycket, ja gillar trance å house lite som är mixat så.

// mvh

Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
BMW 325D (2009)
JoakimAddo
7 september 2011 · 19 Inlägg

får se om man kommer

BMW E34 M5 (1990)
BMW E39 525 "M-sport" (2003)
vw_nicko
7 september 2011 · 954 Inlägg

jaha ska min bil hålla i musiken?? yikes

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
JoakimAddo
7 september 2011 · 19 Inlägg

ehh jah. tongue

BMW E34 M5 (1990)
BMW E39 525 "M-sport" (2003)
vw_nicko
7 september 2011 · 954 Inlägg

men dock så har ja byggt om så de e inte lika högt med mkr renare wink

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
TEASER Svetsare
8 september 2011 · 828 Inlägg

vw_nicko skrev:
finns folk som lever på att tillvärka nytt citat från pasi

TEASER skrev:

vw_nicko skrev:
2 st spl 15" e garanterad BAAAAS


jaja spela inte sönder dom bara innan tongue

haha jaså , aldrig hört han säga så ^^

Angry Drift Team
vw_nicko
8 september 2011 · 954 Inlägg

va? xD


TEASER skrev:

vw_nicko skrev:
finns folk som lever på att tillvärka nytt citat från pasi

TEASER skrev:

jaja spela inte sönder dom bara innan tongue

haha jaså , aldrig hört han säga så ^^

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
TEASER Svetsare
8 september 2011 · 828 Inlägg

nepps har ej det smile

Angry Drift Team
Marcuses
8 september 2011 · 254 Inlägg

Kommer nog förbi en sväng! smile
Men åker nog lika fort om folk ska hålla på att börna mitt bland bilarna, tkr det är onödigt som fasen eftersom det finns en parkering vid rusta som det inte står någon på.. Det brukar inte vara några problem men ibland så kommer det nått ljushuvve och ska visa sig lite häftig smile

mvh//

Marcus Stenmark
Volvo Amazon t5 Projekt:
https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 01294&
Hypnotic Garage : Garagehäng Podcast : Mantorp Park
Weine93
8 september 2011 · 157 Inlägg

Marcuses skrev:
Kommer nog förbi en sväng! smile
Men åker nog lika fort om folk ska hålla på att börna mitt bland bilarna, tkr det är onödigt som fasen eftersom det finns en parkering vid rusta som det inte står någon på.. Det brukar inte vara några problem men ibland så kommer det nått ljushuvve och ska visa sig lite häftig smile

mvh//

har nån krockat där menar du? eller vad ere som hänt som gör att du tycker så?

Nissan 200sx s13 "fd 200an" (1990)
BMW 320dA (2005)
BMW 525 tds "Vinterbilen" (1995)
TEASER Svetsare
8 september 2011 · 828 Inlägg

Weine93 skrev:

Marcuses skrev:
Kommer nog förbi en sväng! smile
Men åker nog lika fort om folk ska hålla på att börna mitt bland bilarna, tkr det är onödigt som fasen eftersom det finns en parkering vid rusta som det inte står någon på.. Det brukar inte vara några problem men ibland så kommer det nått ljushuvve och ska visa sig lite häftig smile

mvh//

har nån krockat där menar du? eller vad ere som hänt som gör att du tycker så?

jag håller med han och tycker att man kan sladda o ha sig på rustaparkeringen, inte bland bilar inte så kul om det verkligen skulle hända nått

Angry Drift Team
syabo
8 september 2011 · 1 278 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=225350

Karavan från Norrköping till Linköping!

Street Knight
_Tinkan_
8 september 2011 · 165 Inlägg

TEASER skrev:

Weine93 skrev:

Marcuses skrev:
Kommer nog förbi en sväng! smile
Men åker nog lika fort om folk ska hålla på att börna mitt bland bilarna, tkr det är onödigt som fasen eftersom det finns en parkering vid rusta som det inte står någon på.. Det brukar inte vara några problem men ibland så kommer det nått ljushuvve och ska visa sig lite häftig smile

mvh//

har nån krockat där menar du? eller vad ere som hänt som gör att du tycker så?

jag håller med han och tycker att man kan sladda o ha sig på rustaparkeringen, inte bland bilar inte så kul om det verkligen skulle hända nått

Jag håller fullständigt med! Jag åker inte ca 28 mil ToR för att vara med om sånt! Dom kan hålla sig där ifrån tycker jag!

Volvo V70N "Pebbles" (2001)
syabo
8 september 2011 · 1 278 Inlägg

Katinka skrev:

TEASER skrev:

Weine93 skrev:

har nån krockat där menar du? eller vad ere som hänt som gör att du tycker så?

jag håller med han och tycker att man kan sladda o ha sig på rustaparkeringen, inte bland bilar inte så kul om det verkligen skulle hända nått

Jag håller fullständigt med! Jag åker inte ca 28 mil ToR för att vara med om sånt! Dom kan hålla sig där ifrån tycker jag!

Det brukar inte vara några problem med det.

Katinka: dra med dig lite fina och roliga bilar från din stad? så ni blir en liten karavan;)
Mvh

Street Knight
_Tinkan_
8 september 2011 · 165 Inlägg

syabo skrev:

Katinka skrev:

TEASER skrev:

jag håller med han och tycker att man kan sladda o ha sig på rustaparkeringen, inte bland bilar inte så kul om det verkligen skulle hända nått

Jag håller fullständigt med! Jag åker inte ca 28 mil ToR för att vara med om sånt! Dom kan hålla sig där ifrån tycker jag!

Det brukar inte vara några problem med det.

Katinka: dra med dig lite fina och roliga bilar från din stad? så ni blir en liten karavan;)
Mvh

Hoppas det!

Jag ska höra mig för om några vill haka på! smile

Volvo V70N "Pebbles" (2001)
TEASER Svetsare
8 september 2011 · 828 Inlägg

Katinka skrev:

syabo skrev:

Katinka skrev:

Jag håller fullständigt med! Jag åker inte ca 28 mil ToR för att vara med om sånt! Dom kan hålla sig där ifrån tycker jag!

Det brukar inte vara några problem med det.

Katinka: dra med dig lite fina och roliga bilar från din stad? så ni blir en liten karavan;)
Mvh

Hoppas det!

Jag ska höra mig för om några vill haka på! smile

jag vet möjligt några som ska åka ifrån örebro smile

Angry Drift Team
Marcuses
8 september 2011 · 254 Inlägg

Weine93 skrev:

Marcuses skrev:
Kommer nog förbi en sväng! smile
Men åker nog lika fort om folk ska hålla på att börna mitt bland bilarna, tkr det är onödigt som fasen eftersom det finns en parkering vid rusta som det inte står någon på.. Det brukar inte vara några problem men ibland så kommer det nått ljushuvve och ska visa sig lite häftig smile

mvh//

har nån krockat där menar du? eller vad ere som hänt som gör att du tycker så?

Njae inte krockat! Skulle jag se någon som sladdar bland bilarna skulle nog något hårt kastas på bilen .. men jag har vart med om att en 740 (vad annars!?) ställt sig framför min parkerade bil och börnat bara 5 meter framför bilen. Hade det vart lite sten där så hade det ju kunnat smattra rätt så friskt i min nylackerade front.. Tror inte han tänkte på om det låg lite grus där innan han började .. kanske låter löjligt men det är onödigt att hålla på så när det finns ställen som det inte står bilar.

Förövrigt så har det vart riktigt bra träffar så det är de enda jag har o "klaga" på smile

Marcus Stenmark
Volvo Amazon t5 Projekt:
https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 01294&
Hypnotic Garage : Garagehäng Podcast : Mantorp Park
_Tinkan_
8 september 2011 · 165 Inlägg

TEASER skrev:

Katinka skrev:

syabo skrev:

Det brukar inte vara några problem med det.

Katinka: dra med dig lite fina och roliga bilar från din stad? så ni blir en liten karavan;)
Mvh

Hoppas det!

Jag ska höra mig för om några vill haka på! smile

jag vet möjligt några som ska åka ifrån örebro smile

Vilka då?

Volvo V70N "Pebbles" (2001)
Weine93
8 september 2011 · 157 Inlägg

Marcuses skrev:

Weine93 skrev:

Marcuses skrev:
Kommer nog förbi en sväng! smile
Men åker nog lika fort om folk ska hålla på att börna mitt bland bilarna, tkr det är onödigt som fasen eftersom det finns en parkering vid rusta som det inte står någon på.. Det brukar inte vara några problem men ibland så kommer det nått ljushuvve och ska visa sig lite häftig smile

mvh//

har nån krockat där menar du? eller vad ere som hänt som gör att du tycker så?

Njae inte krockat! Skulle jag se någon som sladdar bland bilarna skulle nog något hårt kastas på bilen .. men jag har vart med om att en 740 (vad annars!?) ställt sig framför min parkerade bil och börnat bara 5 meter framför bilen. Hade det vart lite sten där så hade det ju kunnat smattra rätt så friskt i min nylackerade front.. Tror inte han tänkte på om det låg lite grus där innan han började .. kanske låter löjligt men det är onödigt att hålla på så när det finns ställen som det inte står bilar.

Förövrigt så har det vart riktigt bra träffar så det är de enda jag har o "klaga" på smile

okej:) när jag varit där så har någon 740 sladdat på onoff parkeringen men det var senare då inga bilar var kvar där och den parkeringen är ju lite mer dold så då tycker jag det går bra när ingen annan bil finns där men annars så håller jag med:)

BMW 525 tds "Vinterbilen" (1995)
Nissan 200sx s13 "fd 200an" (1990)
BMW 320dA (2005)
patrik90j
9 september 2011 · 847 Inlägg

kommer

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang