Eftersnack SummerEnd Meet, 3 september

Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
5 september 2011 · 1 163 Inlägg

nucleardonkey skrev:
Här kommer mina bilder. Fråga gärna om ni vill låna någon bild.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2912834

MVH
Nucleardonkey

Okej ifall jag sparar ena bilden på min Supra? smile

~Andy~
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
5 september 2011 · 1 163 Inlägg

S_Henjer skrev:
Angående flyers som delades ut var de endast för att alla skulle samlas igen, det hade lika gärna kunnat stå 20.30 är de loppmarknad i hamnen. Alla hade fattat att de va race som gällde ändå. Visst, bristfällig planering. Men det låg inte något organiserat bakom hamnen, det var mest planerat för det första stället. Därför blev det som det blev.

Det första stället är garanterat lättare att styra upp något på som ensam/fåtal personer i och med att det finns returväg och gott om parkeringsmöjligheter. Men det är som det är. Nästa år blir det bättring. Planeringen pågår smile

Du får säga till nästa gång ifall du behöver hjälp med sådana saker..

Vi är flera som är villiga till att ställa upp.. smile

~Andy~
S_Henjer
5 september 2011 · 1 150 Inlägg

Fan Va Gött!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Stofer
6 september 2011 · 738 Inlägg

S_Henjer skrev:
Angående flyers som delades ut var de endast för att alla skulle samlas igen, det hade lika gärna kunnat stå 20.30 är de loppmarknad i hamnen. Alla hade fattat att de va race som gällde ändå. Visst, bristfällig planering. Men det låg inte något organiserat bakom hamnen, det var mest planerat för det första stället. Därför blev det som det blev.

Det första stället är garanterat lättare att styra upp något på som ensam/fåtal personer i och med att det finns returväg och gott om parkeringsmöjligheter. Men det är som det är. Nästa år blir det bättring. Planeringen pågår smile

Har jobbat på pilkington och snackat med vakten som sitter där ang racen där utanför.. Dem bryr sig inte sålänge inte någon kör in på pilkingtons parkering! Så fort någon kör in där ringer vakten polisen direkt..! Utan pilkingtons parkering finns helt plötsligt ingen parkeringsmöjlighet typ där ute!

nucleardonkey
6 september 2011 · 251 Inlägg

Andyy90 skrev:

nucleardonkey skrev:
Här kommer mina bilder. Fråga gärna om ni vill låna någon bild.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2912834

MVH
Nucleardonkey

Okej ifall jag sparar ena bilden på min Supra? smile

Gör du det smile

Honda Civic VT "Grandmas old sleeper" (1991)
Honda Shuttle "Wagon" (1989)
S_Henjer
6 september 2011 · 1 150 Inlägg

Stofer skrev:

S_Henjer skrev:
Angående flyers som delades ut var de endast för att alla skulle samlas igen, det hade lika gärna kunnat stå 20.30 är de loppmarknad i hamnen. Alla hade fattat att de va race som gällde ändå. Visst, bristfällig planering. Men det låg inte något organiserat bakom hamnen, det var mest planerat för det första stället. Därför blev det som det blev.

Det första stället är garanterat lättare att styra upp något på som ensam/fåtal personer i och med att det finns returväg och gott om parkeringsmöjligheter. Men det är som det är. Nästa år blir det bättring. Planeringen pågår smile

Har jobbat på pilkington och snackat med vakten som sitter där ang racen där utanför.. Dem bryr sig inte sålänge inte någon kör in på pilkingtons parkering! Så fort någon kör in där ringer vakten polisen direkt..! Utan pilkingtons parkering finns helt plötsligt ingen parkeringsmöjlighet typ där ute!

Jaha. Jag föstår. Då får man väl använda tvärgatorna i så fall. Men problemet blir ju att få folk till att inte köra in där, på parkeringen.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Dragonbreath
6 september 2011 · 326 Inlägg

Tackar för en askul träff = )  ser fram emot fler träffar!  Angående racet i hamnen så var det oerhört roligt (jämfört med hur många det brukar vara) speciellt när starten ändrades = )

+ man fick äntligen testa Z4an lite grann wink

"Sweet Insane Road Maniac"
ekelund88
6 september 2011 · 2 656 Inlägg

Dragonbreath skrev:
Tackar för en askul träff = )  ser fram emot fler träffar!  Angående racet i hamnen så var det oerhört roligt (jämfört med hur många det brukar vara) speciellt när starten ändrades = )

+ man fick äntligen testa Z4an lite grann wink

du fick ju pisk av z3an ett par gånger? så va väl ingen höjdare;)

Dragonbreath
6 september 2011 · 326 Inlägg

ekelund88 skrev:

Dragonbreath skrev:
Tackar för en askul träff = )  ser fram emot fler träffar!  Angående racet i hamnen så var det oerhört roligt (jämfört med hur många det brukar vara) speciellt när starten ändrades = )

+ man fick äntligen testa Z4an lite grann wink

du fick ju pisk av z3an ett par gånger? så va väl ingen höjdare;)

Fel Z4 du tänker på... den var en M Coupé..  Min är inte det wink

Fick tyvärr inte chansen att smiska dom bägge..

"Sweet Insane Road Maniac"
Dragonbreath
6 september 2011 · 326 Inlägg

Haha ja den är giftig.. men den är nog inte lika vass som min skulle jag tro smile  Har för mig den har 320hk och väger runt 1350kg..

Ser fram emot att få testa emot han.. Min har 370hk med skruvkompressor och väger 1370kg ca smile

"Sweet Insane Road Maniac"
Dragonbreath
6 september 2011 · 326 Inlägg

Breda sulor är inte allt smile gäller få precis rätt varvtal vid starten smile

"Sweet Insane Road Maniac"
Dragonbreath
6 september 2011 · 326 Inlägg

Haha ojdå!!

"Sweet Insane Road Maniac"
timhalmstad
6 september 2011 · 6 Inlägg

Hallo! Jag som har en blåa M Coupen, Stämmer att den har 321hk.. dock så är den lättat på det mesta invändigt. Ska väga den nu innan jag ställer in den o se hur många kg man kan hitta i vinter. Däcken jag körde på i lördags va Bridestone RE050 med ca 1,5mm kvar, dock inte nu längre big_smile Gjorde riktigt dåliga starter i början av kvällen, varvade alldeles för mycket tyvärr men fick till det bättre o bättre efter varje runda.. i slutet körde jag ifrån kompisens z4m varje runda.. Ser fram emot att testa mot din ESS Z4:a!

Måste även ge lite beröm till killarna som styrde upp det i hamnen! Funkade ju kalas tillslut! Var helt perfekt att köra runt lagret o börja om och om igen! big_smile

Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
6 september 2011 · 1 163 Inlägg

timhalmstad skrev:
Hallo! Jag som har en blåa M Coupen, Stämmer att den har 321hk.. dock så är den lättat på det mesta invändigt. Ska väga den nu innan jag ställer in den o se hur många kg man kan hitta i vinter. Däcken jag körde på i lördags va Bridestone RE050 med ca 1,5mm kvar, dock inte nu längre big_smile Gjorde riktigt dåliga starter i början av kvällen, varvade alldeles för mycket tyvärr men fick till det bättre o bättre efter varje runda.. i slutet körde jag ifrån kompisens z4m varje runda.. Ser fram emot att testa mot din ESS Z4:a!

Måste även ge lite beröm till killarna som styrde upp det i hamnen! Funkade ju kalas tillslut! Var helt perfekt att köra runt lagret o börja om och om igen! big_smile

Tyckte jag såg att du blev stannad utanför sturegymnasiet också? varför? tongue

~Andy~
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
6 september 2011 · 1 163 Inlägg

JuppJupp skrev:

Dragonbreath skrev:
Breda sulor är inte allt smile gäller få precis rätt varvtal vid starten smile

Sant, men roligt så länge man slipper byta däck, vilket jag behöver nu efter helgen.. Behövde byta innan träffen igentligen.. Dom är slicks konventerade nu..

Då är vi 2 som kör med slicks nu:p borde ju vara bättre grepp tycker man :<

~Andy~
Dragonbreath
6 september 2011 · 326 Inlägg

timhalmstad skrev:
Hallo! Jag som har en blåa M Coupen, Stämmer att den har 321hk.. dock så är den lättat på det mesta invändigt. Ska väga den nu innan jag ställer in den o se hur många kg man kan hitta i vinter. Däcken jag körde på i lördags va Bridestone RE050 med ca 1,5mm kvar, dock inte nu längre big_smile Gjorde riktigt dåliga starter i början av kvällen, varvade alldeles för mycket tyvärr men fick till det bättre o bättre efter varje runda.. i slutet körde jag ifrån kompisens z4m varje runda.. Ser fram emot att testa mot din ESS Z4:a!

Måste även ge lite beröm till killarna som styrde upp det i hamnen! Funkade ju kalas tillslut! Var helt perfekt att köra runt lagret o börja om och om igen! big_smile

Ser fram emot det! smile

"Sweet Insane Road Maniac"
fethans
6 september 2011 ·

Mycket klagande på dessa två förare som startade i början ser jag .. dock så tycker jag folk borde förstå när folk står uppställda så. När man rullade in på Halmstad arena fick man ju en lapp där det stod tydliga instruktioner.
Tycker det borde varit fixat om man ändå lagt ner energi på att skriva ut lapparna etc.
Tycker dock folket som gick längst vägen behövt bli träffade av en bakspegel i över 100 km/t för att förstå hur korkat det är att gå där. Im just say'n

Annars en väldigt trevlig och lyckad träff.

Fetjan
6 september 2011 · 13 Inlägg

fethans skrev:
Mycket klagande på dessa två förare som startade i början ser jag .. dock så tycker jag folk borde förstå när folk står uppställda så. När man rullade in på Halmstad arena fick man ju en lapp där det stod tydliga instruktioner.
Tycker det borde varit fixat om man ändå lagt ner energi på att skriva ut lapparna etc.
Tycker dock folket som gick längst vägen behövt bli träffade av en bakspegel i över 100 km/t för att förstå hur korkat det är att gå där. Im just say'n

Annars en väldigt trevlig och lyckad träff.

Ja, men det va ju dumt av dig och morten att starta sådär faktist, måste du hålla med om .. :o

fethans
6 september 2011 ·

Fetjan skrev:

fethans skrev:
Mycket klagande på dessa två förare som startade i början ser jag .. dock så tycker jag folk borde förstå när folk står uppställda så. När man rullade in på Halmstad arena fick man ju en lapp där det stod tydliga instruktioner.
Tycker det borde varit fixat om man ändå lagt ner energi på att skriva ut lapparna etc.
Tycker dock folket som gick längst vägen behövt bli träffade av en bakspegel i över 100 km/t för att förstå hur korkat det är att gå där. Im just say'n

Annars en väldigt trevlig och lyckad träff.

Ja, men det va ju dumt av dig och morten att starta sådär faktist, måste du hålla med om .. :o

Mycket möjligt, men folk var dumma .. Likaså var vi. Synd bara att Motten fuskade. (:

kimzz
6 september 2011 · 16 Inlägg

nucleardonkey skrev:
Här kommer mina bilder. Fråga gärna om ni vill låna någon bild.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2912834

MVH
Nucleardonkey

Är det ok om jag lånar bilden på min DC5a?

BMW 320d "M-Performance" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang