Inför: ÅRETS SISTA FNM I BARKABY LÖRDAG 8/10 19:00!MISSA INTE!

Maruchinu Drifters With Attitude
28 september 2011 · 263 Inlägg

charem skrev:
Känns som att träffen kommer bli riktigt grym, sjukt hypad redan nu!

Har nån spridit information vidare på andra forum? Uppskattas till 100000 om ni gjorde det! smile

Ses!

MVH
Charem

Har lagt upp en tråd på Zatzy (:

charem STHLM(S)LOW CREW!
28 september 2011 · 564 Inlägg

Maruchinu skrev:

charem skrev:
Känns som att träffen kommer bli riktigt grym, sjukt hypad redan nu!

Har nån spridit information vidare på andra forum? Uppskattas till 100000 om ni gjorde det! smile

Ses!

MVH
Charem

Har lagt upp en tråd på Zatzy (:

Tack som fan, UPPSKATTAS! smile

MVH

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
mr_hehe
28 september 2011 · 137 Inlägg

1. Charem TNM
2. Andro TNM
3. Dummle
4. micraracing
5. keggan
6. Dobrow TNM
7. jliskyline
8. ed_hardy
9. Clash
10. Kobra
11. gabbe
12. dirr3
13. Martin
14. timzor
15. Lunden89
16. Dop3Dawg
17. Driftaren-E36
18. Nicke8
19. Fuzzer
20. Saint_Jess + Pure Saints Racing
21. Emil192
22. Nightmare
23. Fprobban
24. Oskar
25. Adde_240
26. DanneJ
27. David_ft
28.Probegt + vänner
29. taunus_1978+vänner skriver åt honom
30. zelo + vänner
31. KBerglund Kommer helt utan vänner:(
32. Replaya
33. Mr_hehe + vänner

Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
MrBaad
29 september 2011 · 50 Inlägg

evon är inte färdig annars hade jag tänkt åka ut å piska upp lite folk men får vänta tills isarna lägger sig för att ösa ur den , hoppas ni får en trevlig kväll många från SOS å SSC kommer ha party i stället , vi gamlingar klarar inte av kylan längre så vi super oss snygga å fulla å äter go mat i stället wink

Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...
Lindbloom Sthlm(s)low
29 september 2011 · 168 Inlägg

MrBaad skrev:
evon är inte färdig annars hade jag tänkt åka ut å piska upp lite folk men får vänta tills isarna lägger sig för att ösa ur den , hoppas ni får en trevlig kväll många från SOS å SSC kommer ha party i stället , vi gamlingar klarar inte av kylan längre så vi super oss snygga å fulla å äter go mat i stället wink

synd hade vart roligt att se den smile hoppas ni får en bra kväll å att ni tar de lungt me drickat wink  så får man urskilja den i ett snömoln i vinter sen smile

Marroe
29 september 2011 · 197 Inlägg

Planerar att komma!

MrBaad
29 september 2011 · 50 Inlägg

Lindbloom skrev:

MrBaad skrev:
evon är inte färdig annars hade jag tänkt åka ut å piska upp lite folk men får vänta tills isarna lägger sig för att ösa ur den , hoppas ni får en trevlig kväll många från SOS å SSC kommer ha party i stället , vi gamlingar klarar inte av kylan längre så vi super oss snygga å fulla å äter go mat i stället wink

synd hade vart roligt att se den smile hoppas ni får en bra kväll å att ni tar de lungt me drickat wink  så får man urskilja den i ett snömoln i vinter sen smile

den kommer dundra fram på isarna garanterat big_smile eller ut å leka på gatan så länge haffa inte är på hugget blir svårt å besiktiga den tongue

Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...
Lindbloom Sthlm(s)low
29 september 2011 · 168 Inlägg

MrBaad skrev:

Lindbloom skrev:

MrBaad skrev:
evon är inte färdig annars hade jag tänkt åka ut å piska upp lite folk men får vänta tills isarna lägger sig för att ösa ur den , hoppas ni får en trevlig kväll många från SOS å SSC kommer ha party i stället , vi gamlingar klarar inte av kylan längre så vi super oss snygga å fulla å äter go mat i stället wink

synd hade vart roligt att se den smile hoppas ni får en bra kväll å att ni tar de lungt me drickat wink  så får man urskilja den i ett snömoln i vinter sen smile

den kommer dundra fram på isarna garanterat big_smile eller ut å leka på gatan så länge haffa inte är på hugget blir svårt å besiktiga den tongue

ska man hålla utkik då big_smile haha dom brukar väl ändå lämna en ganska ifred på nätterna i inustriområdena å stora parkeringsplatser, aldrig vart me om att dom grinat tongue annars har du väl tillräckligt me kraft för att glida iväg lite snyggt me partybelysning bakom wink

MrBaad
29 september 2011 · 50 Inlägg

Lindbloom skrev:

MrBaad skrev:

Lindbloom skrev:

synd hade vart roligt att se den smile hoppas ni får en bra kväll å att ni tar de lungt me drickat wink  så får man urskilja den i ett snömoln i vinter sen smile

den kommer dundra fram på isarna garanterat big_smile eller ut å leka på gatan så länge haffa inte är på hugget blir svårt å besiktiga den tongue

ska man hålla utkik då big_smile haha dom brukar väl ändå lämna en ganska ifred på nätterna i inustriområdena å stora parkeringsplatser, aldrig vart me om att dom grinat tongue annars har du väl tillräckligt me kraft för att glida iväg lite snyggt me partybelysning bakom wink

hehe ja det har man ju råkat göra nån gång eller 5 *host* tongue men som sagt inte värt det , den kommer fram när det är dax å piska den under nån tävling , annars blir det is åka i vinter , häng på isdäck på din å häng på big_smile ska jag göra ringar runt dig hehe

Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...
Lindbloom Sthlm(s)low
29 september 2011 · 168 Inlägg

MrBaad skrev:

Lindbloom skrev:

MrBaad skrev:

den kommer dundra fram på isarna garanterat big_smile eller ut å leka på gatan så länge haffa inte är på hugget blir svårt å besiktiga den tongue

ska man hålla utkik då big_smile haha dom brukar väl ändå lämna en ganska ifred på nätterna i inustriområdena å stora parkeringsplatser, aldrig vart me om att dom grinat tongue annars har du väl tillräckligt me kraft för att glida iväg lite snyggt me partybelysning bakom wink

hehe ja det har man ju råkat göra nån gång eller 5 *host* tongue men som sagt inte värt det , den kommer fram när det är dax å piska den under nån tävling , annars blir det is åka i vinter , häng på isdäck på din å häng på big_smile ska jag göra ringar runt dig hehe

hehe tongue aa de låter bra de tycker ja smile ja fan lätt att man ska ut, men får se om de blir nå isdäck för min del..kanske blir ett måste tongue hahaha aa de lär du ju göra, har iiiiinte riktigt samma eftekt i min... än tongue

MrBaad
29 september 2011 · 50 Inlägg

Lindbloom skrev:

MrBaad skrev:

Lindbloom skrev:

ska man hålla utkik då big_smile haha dom brukar väl ändå lämna en ganska ifred på nätterna i inustriområdena å stora parkeringsplatser, aldrig vart me om att dom grinat tongue annars har du väl tillräckligt me kraft för att glida iväg lite snyggt me partybelysning bakom wink

hehe ja det har man ju råkat göra nån gång eller 5 *host* tongue men som sagt inte värt det , den kommer fram när det är dax å piska den under nån tävling , annars blir det is åka i vinter , häng på isdäck på din å häng på big_smile ska jag göra ringar runt dig hehe

hehe tongue aa de låter bra de tycker ja smile ja fan lätt att man ska ut, men får se om de blir nå isdäck för min del..kanske blir ett måste tongue hahaha aa de lär du ju göra, har iiiiinte riktigt samma eftekt i min... än tongue

hehe handlar inte alltid om effekt , : ) sen vet jag inte var min landar någestans men ska bli kul å se wink

Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...
charem STHLM(S)LOW CREW!
29 september 2011 · 564 Inlägg

Synd att du inte kan komma MrBaad, hoppas ni får trevligt på festen iaf cool.


ni som är medlemmar på andra sidor, fortsätt sprida tråden är ni snälla! så vi verkligen slår publik rekord!big_smile.



Vi ses!

MVH
Charem TNM

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
mr_hehe
30 september 2011 · 137 Inlägg

MrBaad skrev:
evon är inte färdig annars hade jag tänkt åka ut å piska upp lite folk men får vänta tills isarna lägger sig för att ösa ur den , hoppas ni får en trevlig kväll många från SOS å SSC kommer ha party i stället , vi gamlingar klarar inte av kylan längre så vi super oss snygga å fulla å äter go mat i stället wink

Synd att du inte kommer! Skulle verkligen vilja piska några evos :p

Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
nicke8
30 september 2011 · 218 Inlägg

mr_hehe skrev:

MrBaad skrev:
evon är inte färdig annars hade jag tänkt åka ut å piska upp lite folk men får vänta tills isarna lägger sig för att ösa ur den , hoppas ni får en trevlig kväll många från SOS å SSC kommer ha party i stället , vi gamlingar klarar inte av kylan längre så vi super oss snygga å fulla å äter go mat i stället wink

Synd att du inte kommer! Skulle verkligen vilja piska några evos :p

1+

st4rmine_junkie Honda freak
30 september 2011 · 137 Inlägg

1. Charem TNM
2. Andro TNM
3. Dummle
4. micraracing
5. keggan
6. Dobrow TNM
7. jliskyline
8. ed_hardy
9. Clash
10. Kobra
11. gabbe
12. dirr3
13. Martin
14. timzor
15. Lunden89
16. Dop3Dawg
17. Driftaren-E36
18. Nicke8
19. Fuzzer
20. Saint_Jess + Pure Saints Racing
21. Emil192
22. Nightmare
23. Fprobban
24. Oskar
25. Adde_240
26. DanneJ
27. David_ft
28.Probegt + vänner
29. taunus_1978+vänner skriver åt honom
30. zelo + vänner
31. KBerglund Kommer helt utan vänner:(
32. Replaya
33. Mr_hehe + vänner
34: St4rmine_junkie + vänner

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
MrBaad
30 september 2011 · 50 Inlägg

mr_hehe skrev:

MrBaad skrev:
evon är inte färdig annars hade jag tänkt åka ut å piska upp lite folk men får vänta tills isarna lägger sig för att ösa ur den , hoppas ni får en trevlig kväll många från SOS å SSC kommer ha party i stället , vi gamlingar klarar inte av kylan längre så vi super oss snygga å fulla å äter go mat i stället wink

Synd att du inte kommer! Skulle verkligen vilja piska några evos :p

hehe lycka till wink

Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...
evilaudio
30 september 2011 · 16 195 Inlägg

kommer de nå ROLIGA bilar då?    eller bara en massa "tryck å pyssss" samt KINAPUFFAR? tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Zorz Touch by U
30 september 2011 · 910 Inlägg

evilaudio skrev:
kommer de nå ROLIGA bilar då?    eller bara en massa "tryck å pyssss" samt KINAPUFFAR? tongue

Mest kinapuffar sen ett par köttbullar oxå smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
evilaudio
30 september 2011 · 16 195 Inlägg

Fprobban skrev:

evilaudio skrev:
kommer de nå ROLIGA bilar då?    eller bara en massa "tryck å pyssss" samt KINAPUFFAR? tongue

Mest kinapuffar sen ett par köttbullar oxå smile

då river ja ner bilen istället..;P

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Zorz Touch by U
30 september 2011 · 910 Inlägg

evilaudio skrev:

Fprobban skrev:

evilaudio skrev:
kommer de nå ROLIGA bilar då?    eller bara en massa "tryck å pyssss" samt KINAPUFFAR? tongue

Mest kinapuffar sen ett par köttbullar oxå smile

då river ja ner bilen istället..;P

Nej nej kom dit smile Mkt folk som bör komma? smile Kommer bli en nice kväll! smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang