Montera fjärr-centrallås på A3 -00

Copyright
12 september 2011 · 18 Inlägg

Tjah!

min tös har en Audi A3 -00.
Jag har ett Fjärrstyrnings kitt. men förstår nada av instruktionerna. sad köpte det beg. får många år sedan men men....
har tänkt söka efter vacum pumpen men tänkte fråga först vad man skall riva bort för att komma åt den.

har också läst (på forums) att man kan ansluta till kablar under ratten. men blev bara förvirrad.. hmm

behöver lite råd på vägen innan jag börjar riva å ha mig big_smile

Att betala underhåll till sin frånskilda hustru är som att amortera på en kvaddad bil.
Bilisterna är säkrast när vägarna är torra, och vägarna är säkrast när bilisterna är det.
Den första bilen i livet glömmer man lika lite som den första kvinnan.
Mitt sätt är också ett sätt! :)
Copyright
12 september 2011 · 18 Inlägg

jajjemen. efter att ha bråkat med printern så lyckades jag taga en kopia av den.  smile
http://dl.dropbox.com/u/6422621/EPSON001.JPG
den längst ned måtte det nu vara?

Senast redigerat av Copyright (12 september 2011)

Att betala underhåll till sin frånskilda hustru är som att amortera på en kvaddad bil.
Bilisterna är säkrast när vägarna är torra, och vägarna är säkrast när bilisterna är det.
Den första bilen i livet glömmer man lika lite som den första kvinnan.
Mitt sätt är också ett sätt! :)
it_mutt Avstängd
12 september 2011 · 10 388 Inlägg

Det ser det ut att vara ja. Vet inte hur det är på A3:an...på A4:an är det inga större problem dock, även om man får mäta sig fram (då kablarna bara emellanåt har "rätt färger" tongue)

Kolla bara så att låset inte har för lång "puls", om du nu har, vilket du borde ha, "upp/låsning med rutorna upp/ner-möjlighet"

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Copyright
12 september 2011 · 18 Inlägg

it_mutt skrev:
Det ser det ut att vara ja. Vet inte hur det är på A3:an...på A4:an är det inga större problem dock, även om man får mäta sig fram (då kablarna bara emellanåt har "rätt färger" tongue)

Kolla bara så att låset inte har för lång "puls", om du nu har, vilket du borde ha, "upp/låsning med rutorna upp/ner-möjlighet"

aaa det har bilen. hur tar jag reda på det då?

Att betala underhåll till sin frånskilda hustru är som att amortera på en kvaddad bil.
Bilisterna är säkrast när vägarna är torra, och vägarna är säkrast när bilisterna är det.
Den första bilen i livet glömmer man lika lite som den första kvinnan.
Mitt sätt är också ett sätt! :)
it_mutt Avstängd
12 september 2011 · 10 388 Inlägg

Mnja, det går väl att mäta upp. Möjligt det går att bygla om på fjärrlåsenheten.

Problemet blir ju annars, om pulsen är fr lång, att den kommer rulla ner rutorna när man låser upp. Att den rullar upp rutorna när man låser är väl iofs inget större problem

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Copyright
12 september 2011 · 18 Inlägg

okej tack för svar. skall ta på mig miffo hatten å gå löst i bilen å se vad jag hittar bara det slutar regna 24/7... blir säkert fint väder nästa vecka när jag är i Sverige på husvagns semester hehe wink


Edit: felstav å sverige skrivs med stort S? lol

Senast redigerat av Copyright (12 september 2011)

Att betala underhåll till sin frånskilda hustru är som att amortera på en kvaddad bil.
Bilisterna är säkrast när vägarna är torra, och vägarna är säkrast när bilisterna är det.
Den första bilen i livet glömmer man lika lite som den första kvinnan.
Mitt sätt är också ett sätt! :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang