stulen 940 i tyresö /sthlm. har nån sett den? [FUNNEN, se sidan 4]

jonne_X
1 september 2006 · 64 Inlägg

stackars dig hoppas du får tag på svinen , hjälper gärna till att pryla :=

Audi A4T (1997)
mrzalt
3 september 2006 · 1 Inlägg

Hej
Tänkte bara höra om du hade larm på bilen och isf vilket ? körde dom den på släp bort kanske?
Ingen som har tänkt på söksystem i sin pärla ?
Har några söksystem över som jag kan hyra ut till den som inte kan sova på natten.
// rikard

PAIN
3 september 2006 · 2 103 Inlägg

mrzalt skrev:
Hej
Tänkte bara höra om du hade larm på bilen och isf vilket ? körde dom den på släp bort kanske?
Ingen som har tänkt på söksystem i sin pärla ?
Har några söksystem över som jag kan hyra ut till den som inte kan sova på natten.
// rikard

Klart som Fasiken att jag hade larm i bilen.......läs tidgare inlägg ! 
Vad spelar det för roll vilket larm jag hade?????
Min bil är likförbannat strippad!!
Vilket bolag helförsäkrar en bil som inte har larm??  finns det nån så kan dom inte va seriösa!

men om dom forslar bort fordonet under natten när man sover med släp/etc å dom monterar bort Gpsén innan man ens lyft huvet från kudden...eftersom dom snodde t.o.m larmet ....det va inga amatörer som stal min kärra.

Hyra ett larm......vilket skämt.  .......DETTA ÄR INGET ANNONS TORG!!! LÄS reglerna innan du postar.

Man ska äga ett larm, som försäkringsbolaget sa:  dom som monterar larm kan även ha folk på motsatt sida som får info om larmet i just din bil.
Allt har en marknad.

TÄNK DIG FÖR LITE INNAN DU POSTAR KORKADE KOMMENTARER speciellt till folk som lagt ner massor med tid å kr på sin bil som sen får den stulen!!!!!

Senast redigerat av Pain940 (3 september 2006)

lundwall
3 september 2006 ·

Att ha en GPS-tracker med industri-GSM monterad t.ex. under baksätet är iofs ingen dålig ide. En polare jobbade med just såna installationer i båtar och lastbilar för några år sedan. Rätt bra att ha koll på bilen via webben även om man bara lånat ut den..

two40 Bor i Tyresö men Tyresö finns inte enligt garaget
5 september 2006 · 179 Inlägg

Pain940 skrev:

two40 skrev:
kan juh säga att jag har sett bilen ofta i tyresö och den såg vääldigt bra ut.. tråkigt när sånt där händer.. hände mig samma sak..fast dom snodde bilen mitt på ljusa dagen för mig med släp också.. sad

Tack för den positiva kommentaren...uppskattas=)
vart i Tyresö å när plockade dom den.

Har sett en bil typ Lt 31 blå i Tyresö som reg numret ej finns med på vv  lite skumt där!
den har så att den är gjord förr att lasta bilar på senast såg vi den åkandes vid McDonald Tyresö i Onsdags förr veckan....men ringa snuten vad hjälper det ,dom kan inget göra å som sagt mitt förtroende har dom då inte=(

min iofs vara en 244 GLT, ingen rost någonstans, hade larm, till o med egengjord startspärr som ingen visste om...kom hem vid lunch...käkade mat..kom ut...bilen booorta... dom hittade den i TUNGELSTA på ett ljusspår..med helt tändingslås.. hände på mellanberget för ett par år sen..

Opel Vectra GT "Vectran" (1992)
BMW 540IA (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang