Turbo för bättre prestandard (SAAB 9-5 SE 2,3t - 00)

gard Fartsyndare
23 augusti 2006 · 278 Inlägg

Målet är att jag ska ha runt 350 hästar, så IC:n får ju tåla det. Och självklart vet jag att mer måste göras än byta turbo :p

yrkesfotograf inom reklam och företag.
Gizmojohan
23 augusti 2006 · 3 295 Inlägg

gå in och kollla med www.tmracing.se . . rekommenderar starkt..!!

gard Fartsyndare
23 augusti 2006 · 278 Inlägg

Slave_joe skrev:
gå in och kollla med www.tmracing.se . . rekommenderar starkt..!!

De har ju inte så många "färdiga" paket till den iaf ;o

yrkesfotograf inom reklam och företag.
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
23 augusti 2006 · 1 852 Inlägg

gard skrev:

mannen666666 skrev:
inte för att det har något med tråden att göra... men var det inte du som fick bilen stulen???????

är den fixad nu eller
blev det bra????

Jo det stämmer :p Kändis här typ. smile

Den är fixad till 95%

Motorn är bytt till en lite nyare, de flesta lackskadorna är fixade, de hade missat några. Sen fälgarna är lagade och lackade, hjulaxel fram fixad och koppling/växelspak bytt.

Den går lite bättre än innan, fick nya mattor och backspegel på köpet. smile

Bortsett från att de tog en månad att fixa bilen så har jag fått god hjälp och blivit bra bemött.

glad man blir när det gått bra för dig!

man lever bara en gång så lev väl!
gard Fartsyndare
23 augusti 2006 · 278 Inlägg

Bullo skrev:

gard skrev:

mannen666666 skrev:
inte för att det har något med tråden att göra... men var det inte du som fick bilen stulen???????

är den fixad nu eller
blev det bra????

Jo det stämmer :p Kändis här typ. smile

Den är fixad till 95%

Motorn är bytt till en lite nyare, de flesta lackskadorna är fixade, de hade missat några. Sen fälgarna är lagade och lackade, hjulaxel fram fixad och koppling/växelspak bytt.

Den går lite bättre än innan, fick nya mattor och backspegel på köpet. smile

Bortsett från att de tog en månad att fixa bilen så har jag fått god hjälp och blivit bra bemött.

glad man blir när det gått bra för dig!

Jo det känns skönt. Nu har jag mycket att ta igen, vill ha bilen i utställningsskick ;o Och även raceskick (a)

Så om nån kan rekommendera nån saab-sida så gör gärna det :p (speedparts, bsr, nordic, realcar och stylingkompaniet känner ja reda till)

yrkesfotograf inom reklam och företag.
mannen666666 preem pump
23 augusti 2006 · 836 Inlägg

Bullo skrev:

gard skrev:

mannen666666 skrev:
inte för att det har något med tråden att göra... men var det inte du som fick bilen stulen???????

är den fixad nu eller
blev det bra????

Jo det stämmer :p Kändis här typ. smile

Den är fixad till 95%

Motorn är bytt till en lite nyare, de flesta lackskadorna är fixade, de hade missat några. Sen fälgarna är lagade och lackade, hjulaxel fram fixad och koppling/växelspak bytt.

Den går lite bättre än innan, fick nya mattor och backspegel på köpet. smile

Bortsett från att de tog en månad att fixa bilen så har jag fått god hjälp och blivit bra bemött.

glad man blir när det gått bra för dig!

jag säger det samma
lycka till smile

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
mannen666666 preem pump
23 augusti 2006 · 836 Inlägg

har du mycke flis så är www.maptun.se
det enda rätta

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
23 augusti 2006 · 1 852 Inlägg

gard skrev:

Bullo skrev:

gard skrev:

Jo det stämmer :p Kändis här typ. smile

Den är fixad till 95%

Motorn är bytt till en lite nyare, de flesta lackskadorna är fixade, de hade missat några. Sen fälgarna är lagade och lackade, hjulaxel fram fixad och koppling/växelspak bytt.

Den går lite bättre än innan, fick nya mattor och backspegel på köpet. smile

Bortsett från att de tog en månad att fixa bilen så har jag fått god hjälp och blivit bra bemött.

glad man blir när det gått bra för dig!

Jo det känns skönt. Nu har jag mycket att ta igen, vill ha bilen i utställningsskick ;o Och även raceskick (a)

hehe, låter bra! kommer ihåg när du ville inget annat än att sälja så fort du fick bilen wink kul att du kommit på andra tankar!

man lever bara en gång så lev väl!
gard Fartsyndare
23 augusti 2006 · 278 Inlägg

Bullo skrev:

gard skrev:

Bullo skrev:

glad man blir när det gått bra för dig!

Jo det känns skönt. Nu har jag mycket att ta igen, vill ha bilen i utställningsskick ;o Och även raceskick (a)

hehe, låter bra! kommer ihåg när du ville inget annat än att sälja så fort du fick bilen wink kul att du kommit på andra tankar!

Tycker inte om att köra den ensam, men ända sättet att kunna må bättre är att vänja sig vid det sa polisens psykiatriker ;o Dom tvingade mig gå dit >.<

Dessutom får jag inte pengar nog om jag säljer för att skaffa en audi 1,8t quattro - 2001 och trimma ;p Så bättre att satsa på en stor mer ovanlig ungdomsbil och göra nått unikt av den smile

yrkesfotograf inom reklam och företag.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang