Add On kjolar till volvo 740!

hanta94
19 oktober 2011 · 14 Inlägg

tjena söker efter add on kjolar till min 740 och undrar om det är nån som har det. jag har bara hittat helt nya på LMR för 3194kr. nån som vet något billigare eller nån som har beggat?big_smile mvh

Fiesta_Power
19 oktober 2011 · 120 Inlägg

blocket.se

BMW 330i (2001)
Hermansson
19 oktober 2011 · 235 Inlägg

Välkommen till bilhobbyn, det kostar att bygga bil..

740 turbo
T04e och massa sprit i tanken :)
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
19 oktober 2011 · 1 632 Inlägg

Hermansson skrev:
Välkommen till bilhobbyn, det kostar att bygga bil..

Vettigt svar? det är sånt som förflyttar användare till andra forum...

Conjacken
23 oktober 2011 · 144 Inlägg

Brukar dyka upp då och då här på garaget i Köp & Sälj delen.. Annars leta på Blocket/Tradera smile

beckstroem
23 oktober 2011 · 871 Inlägg

Finns en i karlstad som gjuter själv i glasfiber.. Han har annons på blocket.

hanta94
23 oktober 2011 · 14 Inlägg

okej smile

volvonisse440 yrkeschaufför
23 oktober 2011 · 709 Inlägg

hanta94 skrev:
tjena söker efter add on kjolar till min 740 och undrar om det är nån som har det. jag har bara hittat helt nya på LMR för 3194kr. nån som vet något billigare eller nån som har beggat?big_smile mvh

3200 kr är väl inga pengar, torde ju kosta nått i den stilen på blocket oxå, och lär ju även då måsta lackas om du inte har en jävla tur tongue

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
Conjacken
23 oktober 2011 · 144 Inlägg

volvonisse440 skrev:

hanta94 skrev:
tjena söker efter add on kjolar till min 740 och undrar om det är nån som har det. jag har bara hittat helt nya på LMR för 3194kr. nån som vet något billigare eller nån som har beggat?big_smile mvh

3200 kr är väl inga pengar, torde ju kosta nått i den stilen på blocket oxå, och lär ju även då måsta lackas om du inte har en jävla tur tongue

Måste ju ändå lacka det om du beställer det från tex LMR tongue

volvonisse440 yrkeschaufför
23 oktober 2011 · 709 Inlägg

Conjacken skrev:

volvonisse440 skrev:

hanta94 skrev:
tjena söker efter add on kjolar till min 740 och undrar om det är nån som har det. jag har bara hittat helt nya på LMR för 3194kr. nån som vet något billigare eller nån som har beggat?big_smile mvh

3200 kr är väl inga pengar, torde ju kosta nått i den stilen på blocket oxå, och lär ju även då måsta lackas om du inte har en jävla tur tongue

Måste ju ändå lacka det om du beställer det från tex LMR tongue

jo det jag menade när det står "OCH LÄR JU ÄVEN DÅ"

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
Conjacken
23 oktober 2011 · 144 Inlägg

Aha, missade det.. Skyller på att jag är trött å febrig..

jimmzzan
23 oktober 2011 · 1 168 Inlägg

WhySoSerious skrev:

AirOne skrev:

jimmzzan skrev:
Ja, därimot sa jag att det är dubbelmoral på mig i detta fallet.
Och att du är rädd för varningar och ska "toffla" bort så du blir oskyldig är bara löjligt jävla vekling, men att försöka vara präktig och duktigt verkar du ju klara av iallafall.
trött på såna sopor som du, som ska leva upp till ordmärkare tills det står i pannan på dej.

Tack så mycket, tack. Tack.

Kanske inte riktigt hör till exakt men nån som vet om det är samma add-on på en 90 som t.ex en 88a? dom ser ju lite annorlunda ut. sen undrar jag också, jag har sett några 90'or med "färgade" alltså målade kofångare fram och bak, oirginal är väl listsvarta? iaf på min tongue. är dessa omlackerade eller finns det sådana att få tag på original?

MVH Victor

Tja, Är inte samma addon. Fram stämmer inte, du får köpa till 940 och sätta på din. Bak är jag osäker, undra om det inte är 945 addon du får köpa till bakstöten, och sidokjolarna är samma till alla! smile
Du menar nerlackat? Är olika utrustningar vissa har, annars lackar man det i efterhand ändå för få snyggare bil IMO.
Men på 90 vet jag inte, men på -89 och neråt fanns det GLE som hade nerlackerat org. Måhända att det fanns på 90ans, på turbo finns det iallafall nerlackerat som tillval ifrån fabrik.

Senast redigerat av jimmzzan (23 oktober 2011)

Hamilton
23 oktober 2011 · 8 873 Inlägg

Tråd rensad

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang