Gillar ni att sova?

Kosha
21 oktober 2011 · 138 Inlägg

Klart jag tycker om att sova, haha.

Muttley
21 oktober 2011 ·

går upp 6 vardagar och 7 helger och är på gymmet vid 8 lör och söndag. Sova är för latmaskar smile

lingua
21 oktober 2011 · 2 271 Inlägg

Går upp 06:00 varje vardag och vaknar ungefär samma tid på helgerna pga vana samt kidsen.
Däremot bangar jag inte på att slagga en timme på eftermiddagen på helgen.smile

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
FoXoN
21 oktober 2011 · 502 Inlägg

Tror jag gillar att sova för mycket för mitt egna bästa... satt uppe ett helt dygn... efter det sov jag 16 timmar. yikes sjukligt... nu går man i zombi mode typ... vaknar aldrig riktigt till liv.

fagervall
22 oktober 2011 · 99 Inlägg

Första dagarna/dagen på ledigheten kan jag nog sova mellan 23,00 - 14,00. vaknar gärna tidigt men måste få sova ut ibland smile

BMW 540IA (1993)
Engen HEAVY METAL
23 oktober 2011 · 765 Inlägg

Har aldrig varit något större fan av att sova, Men sedan jag fick barn ( har 2 flickor på 2 och 4a år ) så har jag vänt helt och hållet, sova är det bästa som finns, även om jag inte sov mycket förr , Så sover jag nog ännu mindre nu, helt grav, !!! och jag har ett fysiskt tungt jobb vilket jag känner av direkt om jag inte sovit ordentligt..!! Blir slö som fan, måste minst ha 8 timmar för o funka!!

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
JofooN Skrap
23 oktober 2011 · 2 098 Inlägg

Klart det är skönt att sova. Vid vissa tillfällen så vill man inte sova, T.ex när man gör något roligt, då kan det bli jobbigt och gå sova för man är mitt uppe i något roligt. Efter man kommit hem från jobbet så vill man kunna vara uppe och göra massa saker som behövs göras, men ändå måste man lägga sig i någolunda tid för att man ska orka till arbetet nästa dag. Arbetet för mig är viktigt och jag vill göra det jag gör fullt ut så det blir så bra som möjligt. Men klart, jag älskar att sitta uppe på natten på helger och ibland får man för sig att man ska vara uppe några timmar extra än vanligt på en vardag.

Så tänker jag iallafall smile

Senast redigerat av JofooN (23 oktober 2011)

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
25 oktober 2011 · 5 042 Inlägg

När jag e bakis har jag inga problem med att sova länge. Då menar jag länge som vakna 16.00 mm tongue

C H E V R O L E T <3
Navkapsel
27 oktober 2011 · 4 637 Inlägg

Bättre sova halva dagen ibland på helgerna och vara pigg halva än att vara småtrött en hel dag. Skönt att sova och skönt att va jävligt utvilad. Att vila ut under helgen tjänar man in på även i veckan.

Är oftast pigg och utvilad på måndagsmorgonen, ett måste för att stå ut.

Senast redigerat av Navkapsel (27 oktober 2011)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang