Ställa in bilen för vintern, men vart? Kan man hyra garage enbart?

glamDring Fotograf med bensin i blodet
27 augusti 2006 · 85 Inlägg

Vintern närmar sig med stormsteg och detta är första året jag ska ställa in en bil över vintern. Har inte tillgång till garage själv. Tror ni man kan hyra ett garaget enbart ngnstans?

Borde ingen ha fått för sig idén att endast bygga garage och hyra ut till såna stackare som oss som vill ta hand om våra bilar på vintern? Kanske finns något sådant i närheten av Norrköping?

Ni som inte har tillgång till garage, vad gör ni? Inte kan man täcka över bilen och bara låta den stå ute?...

jensonnn
27 augusti 2006 · 180 Inlägg

min farsa hyr garage till sinn mustang iaf men de är ju här i stan det (och av en kompis förvisso)
men känner du ingen som har en plats över i sitt garage då?

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
glamDring Fotograf med bensin i blodet
27 augusti 2006 · 85 Inlägg

Nae det är ju det jag inte gör. Så jag tänkte höra mig för om ngn har hört om ngn som hyr ut garage. Tycker att ngn borde ha kommit på den idén ju! hmm

E30Tompa Rörpulare
27 augusti 2006 · 1 453 Inlägg

går ju att köpa vinter överdrag me mjukt insida så inte lacken skadas! annars lägg ut en annons här och på blocket om garage uthyrning!

Senast redigerat av nissan 200sx (27 augusti 2006)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E61 m5 (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang