Till er puckon som körde streetrace natten mot 27/8 i norra stockholm

AEN
28 augusti 2006 · 686 Inlägg

Ni som inte känner er träffade behöver inte ta åt er av detta...

Streetrace i all ära... spärra vägen för privat trafik är väl en sak, men när det kommer en Ambulans med blåljus, sirener osv = någon som ligger och mår jävligt dåligt antingen dit ambulansen ska eller redan i ambulansen, SÅ SLÄPPER MAN FAN FÖRBI DEN!!!

Tänk till själva den dagen ni själva är i den situationen att ni behöver akut sjukvård och så är det ett gäng puckon som stoppar ambulansen för att kunna köra sitt race, istället för att släppa förbi ambulansen och vänta ett tag med att köra...

så.. som sagt TÄNK TILL LITE FÖR FAN!!!

Tänker inte be om ursäkt för orden PUCKON, för ni som inte känner er träffade behöver inte ta åt er av detta

Senast redigerat av AEN (28 augusti 2006)

PeppeVectra Peppe Vectra
28 augusti 2006 · 1 076 Inlägg

Håller helt med där!

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
opelmtx
28 augusti 2006 ·

Ja... rätt som det är kan det vara än skälv som ligger där! livet kan ta slut p.g.a att man inte hinner fram i tid

davidfock Anställd.. =)
28 augusti 2006 · 126 Inlägg

Vad är det för J**** puckon som inte släppper förbi en ambulans??? hoppas den J****n själv hamnar i den situationen att han behöver enambulans så han fattar att man gör inte så!!!
ambulans och brandkår släpper man alltid fram så är det bara!!!

Jag blir så arg när jag hör sådant...

Vadå konstapeln? jag bränner inte däck!! Ser du inte att jag har kört fast???
MSN: davidfock@hotmail.com
www.specialgrafik.se
www.club-s12.org
Nissan 180ZX "Silvia S12" (1988)
Nissan Silvia "S12 Gazelle Silvia 180zx" (1988)
Tega Yrkesförare
28 augusti 2006 · 1 073 Inlägg

Kan bara hålla med. Idioter! Man blir ju bara förbannad...
Kunde ju hoppats att dom jävlarna körde o krockade efteråt!!! Hoppas snuten plockade dom!

AEN
28 augusti 2006 · 686 Inlägg

Nu var det inte bara en utan ett större gäng puckon som roade sig i hela stockholm med detta...
Vet inte om det var samma gäng som försökte ut med nynäsvägen (73an) och misslyckades vid ett par tillfällen pga av att taxibilarna fullständigt sket i deras avspärrning och lyckades köra runt den och framför bilarna....

Senast redigerat av AEN (28 augusti 2006)

940R
28 augusti 2006 · 1 567 Inlägg

Finns en hel tråd om dett på zatzy. Det är förjävligt finns film på det med Birka cup 4 finns att ladda ner på www.speedlife.se 2st branbilar som inte kommer fram..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Caffe
28 augusti 2006 · 1 436 Inlägg

940R skrev:
Finns en hel tråd om dett på zatzy. Det är förjävligt finns film på det med Birka cup 4 finns att ladda ner på www.speedlife.se 2st branbilar som inte kommer fram..

Illa att brandbilarna stanna. En brandbil flyttar lätt de bilar som inte självmant flyttar på sig.

Senast redigerat av Caffe (28 augusti 2006)

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
GurraG INGET ANNAT!!
28 augusti 2006 · 1 725 Inlägg

ja vissa tänker ju med röven om ens det.. räddningspersonal ska ju få komma fram anser jag.. okej om man stoppar snutar som är där för att stoppa racet

jinxs 90mil+ på en tank.
28 augusti 2006 · 484 Inlägg

Kan bara säga Censur censur och hoppas att dom råkar ut för samma sak själva.
-det kunde fan ha varit jag själv elr ngn i familjen.

Öga för öga tand för tand.

Diesel is the blood of satan.
Citroën DS3 "Sound" (2010)
tobi
28 augusti 2006 · 562 Inlägg

AEN skrev:
Ni som inte känner er träffade behöver inte ta åt er av detta...

Streetrace i all ära... spärra vägen för privat trafik är väl en sak, men när det kommer en Ambulans med blåljus, sirener osv = någon som ligger och mår jävligt dåligt antingen dit ambulansen ska eller redan i ambulansen, SÅ SLÄPPER MAN FAN FÖRBI DEN!!!

Tänk till själva den dagen ni själva är i den situationen att ni behöver akut sjukvård och så är det ett gäng puckon som stoppar ambulansen för att kunna köra sitt race, istället för att släppa förbi ambulansen och vänta ett tag med att köra...

så.. som sagt TÄNK TILL LITE FÖR FAN!!!

Tänker inte be om ursäkt för orden PUCKON, för ni som inte känner er träffade behöver inte ta åt er av detta

kåller med till 1000!

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
StiFf Wankel
28 augusti 2006 · 1 080 Inlägg

fy fan jävla idioter....kan inte annat än hålla med

MDS Västerås
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
28 augusti 2006 · 1 660 Inlägg

jinxs skrev:
Kan bara säga Censur censur och hoppas att dom råkar ut för samma sak själva.
-det kunde fan ha varit jag själv elr ngn i familjen.

Öga för öga tand för tand.

Huvud för öga, hand för tand.. Hehe.

Martin 9-3 Fisketokig
28 augusti 2006 · 2 997 Inlägg

Fy fan vilka idioter.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Malmoe SSS -12
28 augusti 2006 · 3 217 Inlägg

Så illa är det inte ens här nere i Malmö!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
JohnnyN Rutinerad medlem
28 augusti 2006 · 1 938 Inlägg

Inte så civilister, inte så!
Endera kör man på flygfält, eller så hittar man en väg där trafik är obetydlig och dit utryckningsfordon inte skulle hitta i första taget.

Stefan Varberg Supraman
28 augusti 2006 · 2 300 Inlägg

Brandbilar har rätten på sin sida att putta undan bilar som står i vägen.

Man släpper fram utryckningsfordon oavsett.
Det är ofårlåtligt att inte göra det.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
dallelito med lem
28 augusti 2006 · 1 147 Inlägg

låter en aning efterblivet.. då har man helt enkelt inte alla indianer i kanoten..

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Malmoe SSS -12
28 augusti 2006 · 3 217 Inlägg

dallelito skrev:
då har man helt enkelt inte alla indianer i kanoten..

HAHAHAHA!!!!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
hedley Saaboholic
28 augusti 2006 · 3 129 Inlägg

Jävla nötter..det är tillochmed fel att kalla dessa mentalt handikappade för efterblivna då troligtsvis även dessa slags människor har mer innanför pannbenet.

Brandkår och vårdpersonal skall alltid kunna ta sig fram.

Stoppa gärna snuten för dom skiter jag i..men dessa andra utryckningsfordon skall alltid ha fritt tillträde. Hoppas dom kör åt helvete inom en snar framtid.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang