Inför: Motormässan Östersund 26 - 27 Maj 2012

mkiv77
13 maj 2012 · 1 153 Inlägg

Brago skrev:
Blir det så att jag får vara med och ställa ut min 940 med m50 turbo? smile

Mvh//

Japp de går fint de.

aydeen
13 maj 2012 · 175 Inlägg

Börjar närma sig nu! kommer ni med mer info och ett "schema" om hur dagarna kommer se ut o vart vi träffas osv? lite mer specifikt somsagt..
mvh big_smile

mkiv77
13 maj 2012 · 1 153 Inlägg

aydeen skrev:
Börjar närma sig nu! kommer ni med mer info och ett "schema" om hur dagarna kommer se ut o vart vi träffas osv? lite mer specifikt somsagt..
mvh big_smile

Ska fixa de.

Stackarn
13 maj 2012 · 1 200 Inlägg

Testa styr upp nån kvällsträff oxå, som de pratades om för någon sida sedan smile

mkiv77
14 maj 2012 · 1 153 Inlägg

Stackarn skrev:
Testa styr upp nån kvällsträff oxå, som de pratades om för någon sida sedan smile

Jo då de blir de oxå.

Brago
14 maj 2012 · 1 574 Inlägg

mkiv77 skrev:

Brago skrev:
Blir det så att jag får vara med och ställa ut min 940 med m50 turbo? smile

Mvh//

Japp de går fint de.

Härligt.. Som de skrevs tidigare så hoppas ja de kommer upp lite mer exakt vart man ska stå osv, min bil kommer ej gå att köra så den kommer dit på trailer.. om ja inte får nå ryck å får den att gå dvs..

Mvh//

BMW 530D (2006)
Volvo 242 Dl "Slayer" (1975)
Volvo 242 Turbo "Pansarvagnen" (1975)
Nomenia ÖstersundsGatbilar
14 maj 2012 · 1 570 Inlägg

Brago skrev:

mkiv77 skrev:

Brago skrev:
Blir det så att jag får vara med och ställa ut min 940 med m50 turbo? smile

Mvh//

Japp de går fint de.

Härligt.. Som de skrevs tidigare så hoppas ja de kommer upp lite mer exakt vart man ska stå osv, min bil kommer ej gå att köra så den kommer dit på trailer.. om ja inte får nå ryck å får den att gå dvs..

Mvh//

vi har väl den stora planen utanför så exakt plats får du nog inte smile men plats finns iaf smile

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823
Nissan Skyline R33 "ZeeMax" (1995)
Volvo V50 D2 "Familje Pråmen" (2011)
KRT-BlackPearl
14 maj 2012 · 379 Inlägg

Nomenia skrev:
nej men de börjar dra ihop sig nu för sammanställning smile

När ska man senast vara där och ska man tänka på något att ta med??? Är detta en dag eller 2 dagar?

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
14 maj 2012 · 1 312 Inlägg

Är detta en utomhus utställning utanför själva motormässan? Eller är detta inne på mässan? För den infon jag har fått av mässan är att jag ska stå inne =-/

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
mkiv77
14 maj 2012 · 1 153 Inlägg

Ziggs skrev:
Är detta en utomhus utställning utanför själva motormässan? Eller är detta inne på mässan? För den infon jag har fått av mässan är att jag ska stå inne =-/

De är en mässa både ute o inomhus.men tror du ska stå inne.

mkiv77
14 maj 2012 · 1 153 Inlägg

Vi gatbilar ska stå innanför entren som ifjol.
Så man har tillgång till bilen enkelt på kvällen.

Brago
14 maj 2012 · 1 574 Inlägg

mkiv77 skrev:
Vi gatbilar ska stå innanför entren som ifjol.
Så man har tillgång till bilen enkelt på kvällen.

Men om man vill lämna bilen på plats över natten, går detta? för vill helst slippa traila hem den på kvällen..

Volvo 242 Turbo "Pansarvagnen" (1975)
BMW 530D (2006)
Volvo 242 Dl "Slayer" (1975)
mkiv77
14 maj 2012 · 1 153 Inlägg

Brago skrev:

mkiv77 skrev:
Vi gatbilar ska stå innanför entren som ifjol.
Så man har tillgång till bilen enkelt på kvällen.

Men om man vill lämna bilen på plats över natten, går detta? för vill helst slippa traila hem den på kvällen..

Givetvis går de bra.Är vakter på området hela natten.

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
14 maj 2012 · 1 312 Inlägg

mkiv77 skrev:

Ziggs skrev:
Är detta en utomhus utställning utanför själva motormässan? Eller är detta inne på mässan? För den infon jag har fått av mässan är att jag ska stå inne =-/

De är en mässa både ute o inomhus.men tror du ska stå inne.

Jo ja ska stå inne. Ska fixa monter så den får stå där den står :-). Skulle va kul att köra på natten. Men men :-/

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
aydeen
14 maj 2012 · 175 Inlägg

Ziggs skrev:

mkiv77 skrev:

Ziggs skrev:
Är detta en utomhus utställning utanför själva motormässan? Eller är detta inne på mässan? För den infon jag har fått av mässan är att jag ska stå inne =-/

De är en mässa både ute o inomhus.men tror du ska stå inne.

Jo ja ska stå inne. Ska fixa monter så den får stå där den står :-). Skulle va kul att köra på natten. Men men :-/

Vill du hänga med på kvällskörningarna så är det ju bara till att höra med någon antingen här eller på mässan o hänga på wink Trisst dock att du inte kan köra din egna bil... hade varit kul o få se wankel in action heheh

mkiv77
15 maj 2012 · 1 153 Inlägg

Hur många är de nu som vill köra drifting så jag vet.?

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
15 maj 2012 · 1 312 Inlägg

aydeen skrev:

Ziggs skrev:

mkiv77 skrev:

De är en mässa både ute o inomhus.men tror du ska stå inne.

Jo ja ska stå inne. Ska fixa monter så den får stå där den står :-). Skulle va kul att köra på natten. Men men :-/

Vill du hänga med på kvällskörningarna så är det ju bara till att höra med någon antingen här eller på mässan o hänga på wink Trisst dock att du inte kan köra din egna bil... hade varit kul o få se wankel in action heheh

Du kan få se den i action när vi kommer hem till Götet smile. Tar jag betalt för att komma då får den stå där över natten. Kan köra på många banträffar. Sedan är de la 50cm snö i Östersund =P

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
mkiv77
15 maj 2012 · 1 153 Inlägg

Ziggs skrev:

aydeen skrev:

Ziggs skrev:

Jo ja ska stå inne. Ska fixa monter så den får stå där den står :-). Skulle va kul att köra på natten. Men men :-/

Vill du hänga med på kvällskörningarna så är det ju bara till att höra med någon antingen här eller på mässan o hänga på wink Trisst dock att du inte kan köra din egna bil... hade varit kul o få se wankel in action heheh

Du kan få se den i action när vi kommer hem till Götet smile. Tar jag betalt för att komma då får den stå där över natten. Kan köra på många banträffar. Sedan är de la 50cm snö i Östersund =P

Ingen snö men mycke isbjörn:)

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
15 maj 2012 · 1 312 Inlägg

mkiv77 skrev:

Ziggs skrev:

aydeen skrev:

Vill du hänga med på kvällskörningarna så är det ju bara till att höra med någon antingen här eller på mässan o hänga på wink Trisst dock att du inte kan köra din egna bil... hade varit kul o få se wankel in action heheh

Du kan få se den i action när vi kommer hem till Götet smile. Tar jag betalt för att komma då får den stå där över natten. Kan köra på många banträffar. Sedan är de la 50cm snö i Östersund =P

Ingen snö men mycke isbjörn:)

Får passa sig.. Vet hur fördomarna är då jag kommer från övik smile. eN MIL TILL GRANNEN, INDIANER OSV SNACK smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
Nomenia ÖstersundsGatbilar
15 maj 2012 · 1 570 Inlägg

mkiv77 skrev:
Hur många är de nu som vill köra drifting så jag vet.?

ja vill.. frågan är om ja fått till allt innan dess.... bort med Hicas och dit med evc

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823
Volvo V50 D2 "Familje Pråmen" (2011)
Nissan Skyline R33 "ZeeMax" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang