Gör annons när någon dött olagligt eller lagligt bedöm

zeke_2fast4y
10 december 2011 · 52 Inlägg

17-åringen sköt ihjäl sin pappa efter att de bråkat om vilket lag som är bäst - Real Madrid eller Barcelona.
Mer sport

LUANDA. Ett familjegräl i den angolanska huvudstaden Luanda spårade ur efter att den 17-årige sonen och pappa diskuterat ett hett ämne - vilket lag, Real Madrid eller Barcelona, som är bäst inför lördagens El Clásico.

Pappan sköts med två skott

Argumentationen blev hetare och hetare och enligt polisen Carlos André ska sonen till slut ha dragit pistol och skjutit sin 48-årige far med två skott, rapporterar angolansk press.


Längs ner på denna artikel så gör Dem gör annons i samma artikel
Spela på La Liga hos Unibet. Vi ger dig 2.90 om Barcelona vinner mot Real Madrid.Och glöm inte att Unibet direktsänder matchen klockan 21:55 idag


Unibet idioter respektera att folk dött

Senast redigerat av zeke_2fast4y (11 december 2011)

Thorsholm Svartrök
10 december 2011 · 673 Inlägg

Vadå hade unibet med notisen om familjegrälet som urartat i sin annons?

Jag har fel ibland... men inte ofta
Audi A4 1,9tdi "Svartrök" (1998)
zeke_2fast4y
10 december 2011 · 52 Inlägg

I samma text i sverige där artikeln publicerades så gör unibet reklam för matchen längs ner i artikeln jävla idioter måste fan hänvisa att en människa har dött  eller ??

MeloveGolf Vw trimmare
10 december 2011 · 2 995 Inlägg

zeke_2fast4y skrev:
I samma text i sverige där artikeln publicerades så gör unibet reklam för matchen längs ner i artikeln jävla idioter måste fan hänvisa att en människa har dött  eller ??

Förmodligen har du nyligen upptäckt internet och förstår inte adsence eller andra riktade/relevanta annonser sånt sker automatiskt beroende på sidan innehåll i detta fall spel på fotboll så inte konstigt att den dyker upp där.

Snacka om i-lands problem..

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
zeke_2fast4y
10 december 2011 · 52 Inlägg

jo jo vännen jag förstår men det måste finnas ett rättssystem som säger att att man inte kan göra så kallad annons om matchen när någon dött visst om det var reklam om bilar eller så men dem gör reklam för matchen och Unibet säger vi ger dej 2,90 om Barcelona vinner pappa var real madrid fattar du nu hur jag tänker.

MeloveGolf Vw trimmare
10 december 2011 · 2 995 Inlägg

Världen stannar itne för någon dör förmodligen är du en av dom 0,2% som faktiskt bryr sig vi resten bryr oss itne ett skit om att dom sköt ihjäl varandra över en fotbolls match eftersom det är naturens urval att rensa ur puckon...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
zeke_2fast4y
10 december 2011 · 52 Inlägg

oki men unibet gör annons och publicerar att Barcelona vinner matchen precis som bråket att pappa dog sen att olyckor inträffar i i hela världen men reklam när man dör.

så du tycker det är lagligt alla tycker olika

MeloveGolf Vw trimmare
10 december 2011 · 2 995 Inlägg

zeke_2fast4y skrev:
så du tycker det är lagligt alla tycker olika

Fonus tjänar pengar på att folk dör, och dom har också reklam ska det också vara olagligt?

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
zeke_2fast4y
10 december 2011 · 52 Inlägg

jag har läst det förut klart man inte ska få göra det det. Tänk själv mormor är du säkert inte trött,,,Hon bara nej jag är pigg som en tonåring,,, Mormor dem har rea på begravning du kanske borde ligga nu.

mvh

MeloveGolf Vw trimmare
10 december 2011 · 2 995 Inlägg

Har du nyligen förlorat någon för första gången eller varför tar du det så personligt? Ska vi sluta dö kanske?
Jag relaterar inte nån reklam till att flera av mina polare både tagit sitt liv eller dött i andra sjukdomar...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Thorsholm Svartrök
10 december 2011 · 673 Inlägg

zeke_2fast4y skrev:
oki men unibet gör annons och publicerar att Barcelona vinner matchen precis som bråket att pappa dog sen att olyckor inträffar i i hela världen men reklam när man dör.

så du tycker det är lagligt alla tycker olika

Men du måste förstå att det inte är någon på unibet som sitter och väljer under vilka artiklar deras reklam ska visas.

Jag har fel ibland... men inte ofta
Audi A4 1,9tdi "Svartrök" (1998)
LeafBox Lat Perfektionist
10 december 2011 · 6 359 Inlägg

Ahh, jävla Gilette, gör reklamer för rakblad. Min kompis är faktiskt emo!

Reklam för McDonalds!? Fattar dom inte att jag är vegitarian, nu jävlar!


I got 99 Problems but an ad aint one! tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
zeke_2fast4y
10 december 2011 · 52 Inlägg

Ska man göra reklam så finns det en gräns och jag tycker det är jävligt fult gjort av dem Som gjorde det under denna artikeln ingen respekt. Ska man betala sin reklam så kunde dem göra det undersportbladet och inte under dödsartikel som handlade om matchen.

Alla har olika åsikter men så är det alla får tycka som dem vill.

mvh

zeke_2fast4y
10 december 2011 · 52 Inlägg

Hur menar du jag syftar på om det är lagligt eller olagligt och grina hur menar du ??? Unibet borde ha placerad sin reklam bättre eller vad tycker du. Alla får tycka som dem vill.

Pierre_r Lastbilsmekaniker
10 december 2011 · 729 Inlägg

Dom  placerar inte deras reklam själva det där adsence tramset gör det. Eftersom det bara kan läsa tex unibet så tittar den bara efter det och sen skiter den fullständigt vad som står i resten av texten.

zeke_2fast4y
10 december 2011 · 52 Inlägg

Så ni tycker det är lagligt och lägga reklam under döden som hände. Ok jag har bara lagt ut det för min kompis jobbar på Unibet i sverige och sa det finns ingen respekt det ni gjorde där. Så här svarar han för att folk ska tippa så att vi kan tjäna pengar,,Dem publicerade annonsen för det har med tippningen göra och att matchen är stort i Spanien.

MeloveGolf Vw trimmare
10 december 2011 · 2 995 Inlägg

zeke_2fast4y skrev:
Så här svarar han för att folk ska tippa så att vi kan tjäna pengar,,Dem publicerade annonsen för det har med tippningen göra och att matchen är stort i Spanien.

Förmedlaren kan sätta annonser överallt inom sitt nätverk relevansen är det som spelar roll unibet har ingen kontroll, och du menar att varje gång någon dör så får man inte spela på den matchen? Hur gör vi med bilreklamen jag menar det dör mer än 1000pers dagligen i bilar vi måste förbjuda reklam för bilar bums! roll

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
sleepyoh
10 december 2011 · 1 319 Inlägg

zeke_2fast4y skrev:
Så ni tycker det är lagligt och lägga reklam under döden som hände. Ok jag har bara lagt ut det för min kompis jobbar på Unibet i sverige och sa det finns ingen respekt det ni gjorde där. Så här svarar han för att folk ska tippa så att vi kan tjäna pengar,,Dem publicerade annonsen för det har med tippningen göra och att matchen är stort i Spanien.

Skriv så man förstår dig för bövelen!

_----------'
JsoooN
10 december 2011 · 388 Inlägg

Haha årets troll-tråd eller vad?

Fick ett gott skratt iaf, du får väl tamefan förstå att det inte är unibet som sett den där artikeln om dödskjutningen och sen sagt "JAJAMEN NU SKA VI VARA LITE LUSTIGA OCH SÄTTA IN EN ANNONS OM DEN DÄR MATCHEN H3H3"...

Opel Astra F "PolackRäjsern" (1992)
Muttley
10 december 2011 ·

Denna tråden är död utan länk.  Förövrigt så dör tusentals människor varje dag men jag kör bil och käkar extremt mycket kött och dricker massor av mjölk och fiser hur jag vill och ja gör som jag vill.   
Jag är ett svin förlåt. för jäkligt att jag gör massor av saker när livet är så orättvist.

Nää ge upp trådar som inte kommer någonstans alls.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang