Men jävlar vad reklam det är på garaget....Har du storhetsvansinne chrizz?

twin_cam Smålänning
4 februari 2012 · 7 877 Inlägg

Garaget funkar i IE4, förutom reklamen smile

Men har man adblock får garaget inte in några pengar.

Blir sidan seg av reklamen kanske man bör byta dator?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Pendulum
6 februari 2012 · 1 298 Inlägg

Har hängt på garaget från och till i några år nu och tycker inte mängden reklam har ökat nämnvärt. Den håller ju sig mest där nere också vilket gör att man bara ser den om man vill se den. Forumet är gratis, är uppskattat av många.

Tror det hade blivit ett stort medlemstapp ifall man började ta betalt för forumet. Som det är nu finns det dock för mycket folk här som tror sig veta bäst och som sänker nivån för forumet något. I ett drömscenario skulle dessa försvinna ifall man började ta betalt för forumet.

Men min åsikt är att reklamen inte stör tillräckligt mycket för att man ska kunna störa sig på det.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Amstaff
6 februari 2012 · 253 Inlägg

Speak no more...

BOKSLUT & NYCKELTAL    2011-08   
    Antal anställda      2        
    Omsättning     1 805 000:-        
    Res. e. finansnetto     362    000:-
    Årets resultat     197    000:-
    Summa tillgångar     1 224 000:-   
                        


    Vinstmarginal    20,11 %        
    Kassalikviditet    375,24 %    
    Soliditet    65,69 %

Senast redigerat av Amstaff (6 februari 2012)

BMW 318D xDrive "Sportsline" (2016)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
6 februari 2012 · 17 622 Inlägg

Det är ju gratis...

Fast innan jul googlade jag på Symaskiner för mamma skulle få en i julkapp. Sen blev det massor av annonser för symaskiner i googles reklamruta...

Förra veckan bytte jag bilförsäkring och nu är det sådana som gäller.

Sammanfattning: Om du är på jobbet och frugan hemma en dag och du sedan blir översvämmad av annonser från dejtingsiter vet du att problem är under uppsegling :-)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Pendulum
6 februari 2012 · 1 298 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:
Det är ju gratis...

Fast innan jul googlade jag på Symaskiner för mamma skulle få en i julkapp. Sen blev det massor av annonser för symaskiner i googles reklamruta...

Förra veckan bytte jag bilförsäkring och nu är det sådana som gäller.

Sammanfattning: Om du är på jobbet och frugan hemma en dag och du sedan blir översvämmad av annonser från dejtingsiter vet du att problem är under uppsegling :-)

Nu när du säger de så tror jag att jag noterat det med. Haha.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Germax
9 februari 2012 · 12 086 Inlägg

Jag har då aldrig i mitt liv varit inne på varken gå ner 16kg på en vecka eller köp billiga damunderkläder och få en klocka på köpet-hemsidor, jag drabbas av skiten ändå!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang