Vad har hänt med realcar ?

ghost_boy83 CREW
31 januari 2012 · 2 594 Inlägg

har dom gått i kk eller vad har hänt deras hemsida funkar skitdåligt har varit så i flera månader svarar ej heller på mail.

Tomten Tomten
31 januari 2012 · 1 065 Inlägg
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
JDMy00 ClubJDM.se
31 januari 2012 · 1 608 Inlägg

Dom har inte gått i konkurs. Ta kontakt med Astramarkus här på garaget, han jobbar där iaf.
Sidan funkar kanon för mig iaf.

Senast redigerat av JDMy00 (31 januari 2012)

Mazda Mx-5 (1999)
dillenftw
1 februari 2012 · 6 Inlägg

Pröva deras kontaktformulär som finns högst upp på hemsidan.

4-stroke Gymnasieutbildad däcksparkare
1 februari 2012 · 382 Inlägg

deras sida har ju blivit kass jämfört med förut yikes

Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
BMW 540i "E34 Touring" (1995)
JDMy00 ClubJDM.se
1 februari 2012 · 1 608 Inlägg

Vad är felet med den då? För mig funkar den kanon.

Mazda Mx-5 (1999)
ghost_boy83 CREW
1 februari 2012 · 2 594 Inlägg

JDMy00 skrev:
Vad är felet med den då? För mig funkar den kanon.

jaså gör den wink prova då klicka runt lite

JDMy00 ClubJDM.se
1 februari 2012 · 1 608 Inlägg

Har klickat runt. Funkar bra för mig. Om du/ni menar att de står "no image available" så tycker jag inte de nåt o klaga över.

Mazda Mx-5 (1999)
ghost_boy83 CREW
1 februari 2012 · 2 594 Inlägg

JDMy00 skrev:
Har klickat runt. Funkar bra för mig. Om du/ni menar att de står "no image available" så tycker jag inte de nåt o klaga över.

nu får du kamma dig inget att klaga över ? roll sen vart har alla produkter tagit vägen ? lyktor sänkningssatser spacers är det som finns.
fanns ju svin mycket till s40 nu finns det ingenting tycker du det inte är nått att klaga över med ? eller är du bara lojal mot din polare ?

JDMy00 ClubJDM.se
1 februari 2012 · 1 608 Inlägg

Men VARFÖR grina på ett forum när du kan ta kontakt med dom? Har du skrivit till Astramarkus?
Jag får iaf fram mer än sänkningssatser och spacers. Jag får fram allt från kjolpaket till ljudgrejjer. Så sluta snacka skit..

Jag är inte "polare" med någon av dom.

Så nej jag tänker inte kamma mig.

Mazda Mx-5 (1999)
JDMy00 ClubJDM.se
1 februari 2012 · 1 608 Inlägg

Han är online nu för övrigt.

Mazda Mx-5 (1999)
ghost_boy83 CREW
1 februari 2012 · 2 594 Inlägg

JDMy00 skrev:
Men VARFÖR grina på ett forum när du kan ta kontakt med dom? Har du skrivit till Astramarkus?
Jag får iaf fram mer än sänkningssatser och spacers. Jag får fram allt från kjolpaket till ljudgrejjer. Så sluta snacka skit..

Jag är inte "polare" med någon av dom.

Så nej jag tänker inte kamma mig.

Skrev ju i mitt första inlägg att jag gjort det men man får inget svar roll om du får fram kjolpaket till volvo s40 så ta gärna en skärmdump isf är det fel på crome som inte visar bilderna


Min fråga återstår vilka som driver Realcar nu eftersom dom gått i KK samt vart alla produkter dom hade tagit vägen ?

JDMy00 ClubJDM.se
1 februari 2012 · 1 608 Inlägg

Astramarkus är med och driver det iaf.

Just till s40 verkar det inte finnas nej.

Mazda Mx-5 (1999)
Stefan Elg Saab Viggen MC Yellow
2 februari 2012 · 329 Inlägg

Hej!

Om man har frågor till ett företag är det lättast att höra av sig till företaget via telefon då vet man att man får svar. Mail kan försvinna eller aldrig komma fram.

Ang Realcar.

Realcar finns definitivt kvar. Hemsidan är under uppbyggnad och alla produkter håller på att hamna på rätt plats igen. Finns inte den produkten du söker så kan den vara på gång upp. Är det någon speciell produkt du söker får du gärna maila mig direkt på Stefan@realcar.se .

Här är en länk till det du söker. http://www.realcar.se/presta/category.p … egory=6446

Mvh Stefan Elg : VD Realcar

Senast redigerat av Stefan Elg (2 februari 2012)

ghost_boy83 CREW
2 februari 2012 · 2 594 Inlägg

tack för att du tog dig tid att svara kul att höra att allt är på g upp igen denna front är det jag söker
http://www.x40nordic.com/Gallery/Upload … 3998kr.jpg


Stefan Elg skrev:
Hej!

Om man har frågor till ett företag är det lättast att höra av sig till företaget via telefon då vet man att man får svar. Mail kan försvinna eller aldrig komma fram.

Ang Realcar.

Realcar finns definitivt kvar. Hemsidan är under uppbyggnad och alla produkter håller på att hamna på rätt plats igen. Finns inte den produkten du söker så kan den vara på gång upp. Är det någon speciell produkt du söker får du gärna maila mig direkt på Stefan@realcar.se .

Här är en länk till det du söker. http://www.realcar.se/presta/category.p … egory=6446

Mvh Stefan Elg : VD Realcar

Senast redigerat av ghost_boy83 (2 februari 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang