En ilsken liten jävla lådbil

Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!! började skissa lite på en bild, blev rätt nöjd med tanken och började skära med vinkelslipen, efter mycket pill och kluriga lösningar så att den skulle bli fullt fungerande och gatgodkänd, så har jag kommit så här långt på mitt projekt, kommentera gärna, obs gillar ärliga människor så även kritik och nya ideer tas tacksamt emot!! är nu sfro besiktad, och namnet för bilen blev EXTREME XS,
  • 891 Följare
  • 1 027 841 Visningar
  • Uppdaterades senast 7 april 2015
Extremecar ms.no.fear
22 mars 2012 · 585 Inlägg

Slappa skrev:
Kul bygge!

Tackar!!

Volvo Extreme xs "Extreme xs" (2012)
Volvo C70 "Extremecar.nu" (1999)
Volvo Xc60 "Extremecar" (2011)
Extremecar ms.no.fear
22 mars 2012 · 585 Inlägg

KBAragger skrev:

olsson1337 skrev:
hirka i en b18 wink nä men upp me nå bilder på han! riktigt häftig räjser smile

näää inte på den bilen va? är det inte en sugis som passar bäst?

Hade faktiskt funderingar på en sugmotor:-) men hämtar en imorgon så då får ni se vad det blir för något!!

Extremecar ms.no.fear
23 mars 2012 · 585 Inlägg

sotar skrev:
tror hakan slog i bordet när jag såg fronten på bygget... och the customized car overall

Ska det byggas ska det göras ordentligt ha ha

Extremecar ms.no.fear
23 mars 2012 · 585 Inlägg

farbrorbozze skrev:
Körklar bil till sommaren? det går ju undan iaf wink

Ja det är målet iaf!!

Extremecar ms.no.fear
23 mars 2012 · 585 Inlägg

Fprobban skrev:
Coolt bygge! Detta måste följas! big_smile

Tackar!!kul att det är så många som gillar idén med projektet:)

Extremecar ms.no.fear
23 mars 2012 · 585 Inlägg

va lite mörkt nu när jag kom hem så kunde inte fota något, men nu är motorn fixad ska bara renoveras lite, så man inte får något tråkigt vevlager ras eller något, imorgon blir det jobba men söndag kommer tillbringas i garaget:) så då lovar jag att det ska komma upp lite bilder!! ha en bra fredagkväll allihopa!!!!!!!!

Extremecar ms.no.fear
23 mars 2012 · 585 Inlägg

MrLego skrev:
Detta måste vara idioti att göra så här, MEN på ett positivt sätt!!!! Beundrar din händiga sida, tålamod, kreativitet samt fantasi! Grymt jobbat! Kommer absolut att följa detta bygge slaviskt!!!!

tackar!! kul att du gillar den!!

Extremecar ms.no.fear
25 mars 2012 · 585 Inlägg

Jonnsard skrev:

turbo81a skrev:

Jonnsard skrev:
Tråget är ju inte kapat (än så länge?)
Hoppas att det blir en t6a! big_smile
Mvh John

Någon som kollat noga!!

Wohooo! smile!
Beundrar verkligen hur fort du gör allt, känns som att du hyrt in ett helt lag med billig arbetskraft från ett flyktingläger etc. Me likey!

Ja jag hoppas det går vidare i den här takten! Får min andra unge i slutet av maj, så hoppas man kommit en bra bit då! Så man bara har fin lir kvar:-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang