Inför: Route of Sweden 2012 - Stockholm - Båstad - Borgholm - Visby

NismoTNR
16 februari 2012 · 39 Inlägg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/149049_172192112805770_169506069741041_480763_1240672_n.jpg

TRAILER TILL ÅRETS EVENEMANG HITTAR NI HÄR!

http://vimeo.com/36866424

Route of Sweden är ett exklusivt evenemang som 2012 innehåller över 120 mil körning på svenska vägar under 5 dagar med besök i fyra olika städer (Stockholm, Båstad, Borgholm Visby).

Vi har tagit fram ett komplett paket där vi erbjuder varje deltagare en oförglömlig upplevelse!

Paketet innehåller

- Båtresor t.o.r Gotland
- 4 nätter på hotell inkl. frukost (dubbelrum som standard)
- 4 gemensamma middagar
- Bankörning på Gotland Ring samt ett extra bantillfälle på vägen ner till Båstad
- VIP-pass på nattklubbarna

Vår tanke är att leverera en maximal upplevelse till en rimlig kostnad. Vi har därför tagit fram ett komplett paket som innehåller 5 dagar med allt från körning på svenska vägar till gemensamma middagar och nattliv i några av våra populäraste sommarstäder.

Schemat ser ut som följande:

Onsdag - 25 Juli
Anmälan / incheckning - Långholmen Hotel - Stockholm
Välkomstmöte - Route of Sweden
Middag

Torsdag - 26 Juli
Start - Långholmen Hotel
Långholmen – Bana, lättare lunch
Bana - Båstad
Incheckning - Hotel Skansen Båstad
Middag / Drinkbord

Fredag - 27 Juli
Båstad – Borgholm
Incheckning – Strand Hotell Borgholm
Middag - Restaurang Dockside
Drinkbord - Strand Hotell

Lördag - 28 Juli
Borgholm – Oskarshamn
Oskarshamn – Visby
Incheckning – Clarion Hotel Visby
Gotland Ring
Middag / Drinkbord

Söndag 29 Juli
Avslutning – Lunch – Prisutdelning tävling
Visby – Oskarshamn / Nynäshamn


Om ni har frågor eller synpunkter, tveka inte att höra av er via hemsidan eller här på Garaget!

Men se till att inte missa sommarens häftigaste evenemang! Tänk på att antalet platser är begränsat! Anmäl dig på hemsidan idag!

www.routeofsweden.com

Mvh
Arrangörerna av Route of Sweden

TRAILER TILL ÅRETS EVENEMANG HITTAR NI HÄR!

http://vimeo.com/36866424

Isuzu Piazza Turbo "Handling by Lotus" (1989)
NismoTNR
7 mars 2012 · 39 Inlägg

Lågt intresse från Garagets sida detta år? Det var ju härifrån de flesta deltagarna kom ifrån! smile

Kom igen nu, kolla vår Facebooksida, då vi redan har 14st mustiga bilar anmälda!

//Nismo

Isuzu Piazza Turbo "Handling by Lotus" (1989)
Skyline-Fille
8 mars 2012 · 36 Inlägg

NismoTNR skrev:
Lågt intresse från Garagets sida detta år? Det var ju härifrån de flesta deltagarna kom ifrån! smile

Kom igen nu, kolla vår Facebooksida, då vi redan har 14st mustiga bilar anmälda!

//Nismo

Jag vill verkligen göra detta till en årlig grej för mig, dock byggt singelturbo iår så lite purket med pengs kvar.. Nästa år! smile

"Always know if the juice is worth the squeeze"
Nissan Skyline R34 "GT-R" "4-door GT-R" (2000)
NismoTNR
9 mars 2012 · 39 Inlägg

Skyline-Fille skrev:

NismoTNR skrev:
Lågt intresse från Garagets sida detta år? Det var ju härifrån de flesta deltagarna kom ifrån! smile

Kom igen nu, kolla vår Facebooksida, då vi redan har 14st mustiga bilar anmälda!

//Nismo

Jag vill verkligen göra detta till en årlig grej för mig, dock byggt singelturbo iår så lite purket med pengs kvar.. Nästa år! smile

Det finns alltid nästa år! wink

Isuzu Piazza Turbo "Handling by Lotus" (1989)
NismoTNR
15 maj 2012 · 39 Inlägg

Uppar denna lite då det närmar sig med stormsteg! Några fler från Garaget som skall med på sommarens roligaste åktur? big_smile

Kommer bli sjukt kul och jag ser verkligen fram emot detta!

www.routeofsweden.com

//Nismo

Isuzu Piazza Turbo "Handling by Lotus" (1989)
NismoTNR
19 juni 2012 · 39 Inlägg

Liten update! Torsdag den 21 juni är sista betalningsdag för att få åka med i årets upplaga av Route of Sweden! Bara så ni vet! smile Anmälan görs som vanligt på www.routeofsweden.com

Detta gäller alla om nån känner för att spontan-anmäla sig! smile

Väl mött!

Isuzu Piazza Turbo "Handling by Lotus" (1989)
MeepMeep Finraggare
23 juni 2012 · 2 381 Inlägg

Skyline-Fille skrev:

NismoTNR skrev:
Lågt intresse från Garagets sida detta år? Det var ju härifrån de flesta deltagarna kom ifrån! smile

Kom igen nu, kolla vår Facebooksida, då vi redan har 14st mustiga bilar anmälda!

//Nismo

Jag vill verkligen göra detta till en årlig grej för mig, dock byggt singelturbo iår så lite purket med pengs kvar.. Nästa år! smile

Skall inte du satsa att få bilen reggad, hel och körklar först? wink

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang