BMW 330 Ci -02

Detta projekt var att få en fräsch sommarbil som man kan köra överallt med och använda som en bil. Få ett cleant stuk på bilen och ha många roliga timmar! :)
  • 26 Följare
  • 21 132 Visningar
  • Uppdaterades senast 11 mars 2013
Sebbe76
29 september 2012 · 26 Inlägg

Ett tips från en bilrekondare....inte turtles däckglans..
du ska använda nåt som heter Meguiars Endurance Tire Gel...
håller i ca 2 veckor...även ifall det regnat och du varit ute o kört.....

hej
ZElliot
21 december 2012 · 99 Inlägg

Godkväll alla snälla följare! big_smile

Snart bara 4 månader kvar till påställning av Bimmern, nytt för 2013 blir Coilovers eventuellt toning av rutor samt kanske annan färg på fälgarna. Vad tycker ni om de? Har ni något skön kulör som ni tycker jag borde köra på fälgarna? smile

Senast redigerat av ZElliot (21 december 2012)

BMW 330 Ci "M-sport" (2002)
DrenneR
21 december 2012 · 336 Inlägg

ZElliot skrev:
Godkväll alla snälla följare! big_smile

Snart bara 4 månader kvar till påställning av Bimmern, nytt för 2013 blir Coilovers eventuellt toning av rutor samt kanske annan färg på fälgarna. Vad tycker ni om de? Har ni något skön kulör som ni tycker jag borde köra på fälgarna? smile

coilovers kommer sitta som en käftsmäll på denna! för övrigt tycker jag att bilen är perfekt annars, gillar det helsvarta stuket! smile

BMW 535i (1990)
ZElliot
22 december 2012 · 99 Inlägg

DrenneR skrev:

ZElliot skrev:
Godkväll alla snälla följare! big_smile

Snart bara 4 månader kvar till påställning av Bimmern, nytt för 2013 blir Coilovers eventuellt toning av rutor samt kanske annan färg på fälgarna. Vad tycker ni om de? Har ni något skön kulör som ni tycker jag borde köra på fälgarna? smile

coilovers kommer sitta som en käftsmäll på denna! för övrigt tycker jag att bilen är perfekt annars, gillar det helsvarta stuket! smile

Tack så mycket! big_smile

BMW 330 Ci "M-sport" (2002)
KallmanS
9 mars 2013 · 14 Inlägg

följer, ser fint ut såhär långt! kul med lite inspiration, då ja själv tänker inskaffa mig en 330ci till hösten! smile

ZElliot
11 mars 2013 · 99 Inlägg

KallmanS skrev:
följer, ser fint ut såhär långt! kul med lite inspiration, då ja själv tänker inskaffa mig en 330ci till hösten! smile

Välkommen! big_smile

Varför vänta så länge som till i höst?

Kommer en bra update under April smile

BMW 330 Ci "M-sport" (2002)
KallmanS
12 mars 2013 · 14 Inlägg

Fyller 18 i sommar, sen ska ja köpa en så fort som möjligt smile
Ser fram emot updaten! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang