Budget sportbilar vad rekomenderar ni?

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
9 september 2006 · 1 123 Inlägg

mitt problem är:
har budget mellan 30-35tusen
jag vill ha en fin och bra bil
de bilarna som jag är intresserad av är:
honda civic,
honda crx,
honda prelude,
mazda mx3,
mazda mx6,
ford probe 93----->>>
toyta celica
toyota supra 88---->>92
nissan 200sx
nissan sunny GTI
volvo 740/940 turbo
golf vr6
golf gti
mitsu eclipse
mitsu colt gti
så hjälp mig skriva vad ni vet o kan alla inlägg e välkomna:P
sen är ju alla bilar som drar under lite/milen är bra.
sen vill jag evta försäkring och reservdelar e de dyra?
krav är ej rost:P
hör av er

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
9 september 2006 · 2 009 Inlägg

http://www.garaget.org/?car=26173
Denna får du ju för dom pengarna om du är sugen.
Mycke HK för kronan och en modern och bra bil att köra.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
Renjägarn
9 september 2006 · 638 Inlägg

Sitter du och tänker på bränsleförbrukningen så är du ju helt ute och cyklar om du vill ha en sportbil?  Köp då en 1.1L snurra och kör ekonomiskt.

Tycker bara det är irriterande att höra alla klaga på bränslet och ändå ska dom ha snabba bilar? Snabba bilar = mycket bensin (för det mesta) iaf när man trampar på gasen, och det är väl därför man köper bilen?

Kommer väl nånting här snart!
Malmoe SSS -12
9 september 2006 · 3 217 Inlägg

Jag röstar för Honda Prelude, MYCKET bil för pengarna!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
precision
9 september 2006 · 2 652 Inlägg

jag skulle köra på 200sx . trimmvänliga o man kan få dom snygga .

drömmaren Corrado Club Sweden
9 september 2006 · 73 Inlägg

Corrado ;D Snygga som få.

Spelis
9 september 2006 · 1 926 Inlägg

honda civic om du vill ha låga bensinkostnader.. finns ganska mycket styling till dom också har jag fått för mig..

whiteman
9 september 2006 · 2 Inlägg

precis som drömmaren sa...köp dig en corrado! få la blo en g60 då, vr6:an kostar ju lite mer!

allt går med våld
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
10 september 2006 · 1 123 Inlägg

Fuckface skrev:
Jag röstar för Honda Prelude, MYCKET bil för pengarna!

var inne på de tongue men behöver mer info

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
10 september 2006 · 1 123 Inlägg

precision skrev:
jag skulle köra på 200sx . trimmvänliga o man kan få dom snygga .

nej tyvärr polarn köpte för 2månader sedan en 200sx otrolig nöjd är han så jag vill inte ha 200sx som han:P

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
10 september 2006 · 1 123 Inlägg

drömmaren skrev:
Corrado ;D Snygga som få.

snygga bilar:P men hur e de med försäkring o reservdelar?? e de svårt o få ta i de?
om man hitta en corrado vr6 lär inte lätt att hitta reservdelar? försäkring för en som är under 25 bor i mellanstorstad lär försäkring va ganska dyr?

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
10 september 2006 · 1 123 Inlägg

Spelis skrev:
honda civic om du vill ha låga bensinkostnader.. finns ganska mycket styling till dom också har jag fått för mig..

vart o kollat några civic o crx o sån men måste säga de ha blivit rostiga vid skärmarna många av de men men billigt att äga har jag hört av några som ha haft honda förut.. men hur e de med mx6?probe 2,5l v6 o såna bilar?

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
stick_din_idiot Kör med audi :P
10 september 2006 · 53 Inlägg

en corrado är svin dyr att hålla för dig... men en crx audi 80 m.m
hoppas du hittatr nån bra fin bil du letar efter..

man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P
Robb
10 september 2006 · 166 Inlägg

Crx är en bra bil som är både rolig och rätt billig att köra.

Den är väldigt liten för 4personer, men ganska stor för 2.

Och som med alla äldre bilar så rostar crx om man inte sköter om dom...

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
10 september 2006 · 1 123 Inlägg

jag köper bil för 2tongue så som de just nu lutar de sig åt crx eller kanske prelude om inte några få mig att ändra tongue men men men,,, vill veta lite mer

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
andast Fjant
10 september 2006 · 187 Inlägg

Renjägarn skrev:
Sitter du och tänker på bränsleförbrukningen så är du ju helt ute och cyklar om du vill ha en sportbil?  Köp då en 1.1L snurra och kör ekonomiskt.

Tycker bara det är irriterande att höra alla klaga på bränslet och ändå ska dom ha snabba bilar? Snabba bilar = mycket bensin (för det mesta) iaf när man trampar på gasen, och det är väl därför man köper bilen?

har haft min rx-7 i 3 dagar nu och kört upp 150 liter bensin på 50 mil. Sportbilar är inte ekonomiska.

Hade jag varit som du hade jag funderat på om det är sportbil ja vill ha och sen sparat lite till och köpt en "riktigt sportbil istället" - typ en rx-7, skyline eller något.

Alzheimers - New Friends Everyday!
BMW 740i "6-vxl" (1995)
FugitivE BMW Power
10 september 2006 · 2 362 Inlägg

andast skrev:

Renjägarn skrev:
Sitter du och tänker på bränsleförbrukningen så är du ju helt ute och cyklar om du vill ha en sportbil?  Köp då en 1.1L snurra och kör ekonomiskt.

Tycker bara det är irriterande att höra alla klaga på bränslet och ändå ska dom ha snabba bilar? Snabba bilar = mycket bensin (för det mesta) iaf när man trampar på gasen, och det är väl därför man köper bilen?

har haft min rx-7 i 3 dagar nu och kört upp 150 liter bensin på 50 mil. Sportbilar är inte ekonomiska.

Hade jag varit som du hade jag funderat på om det är sportbil ja vill ha och sen sparat lite till och köpt en "riktigt sportbil istället" - typ en rx-7, skyline eller något.

"riktig sportbil" .. beror väl på vad man är ute efter också.

BMW, bogsering med wire :/
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
12 september 2006 · 1 123 Inlägg

FugitivE skrev:

andast skrev:

Renjägarn skrev:
Sitter du och tänker på bränsleförbrukningen så är du ju helt ute och cyklar om du vill ha en sportbil?  Köp då en 1.1L snurra och kör ekonomiskt.

Tycker bara det är irriterande att höra alla klaga på bränslet och ändå ska dom ha snabba bilar? Snabba bilar = mycket bensin (för det mesta) iaf när man trampar på gasen, och det är väl därför man köper bilen?

har haft min rx-7 i 3 dagar nu och kört upp 150 liter bensin på 50 mil. Sportbilar är inte ekonomiska.

Hade jag varit som du hade jag funderat på om det är sportbil ja vill ha och sen sparat lite till och köpt en "riktigt sportbil istället" - typ en rx-7, skyline eller något.

"riktig sportbil" .. beror väl på vad man är ute efter också.

150l/50mil? herrre gud de är som Viper asså drar din pärla ca: 3l/mil? då måste du va ganska läskig när du kör...

jag funderar på en crx.. de verka va billigt i allt liksom.... skatt kostar 1000:-/nya) drar 0.6-07? försäkring har jag kollat upp kostar ca: 4000:-/halv på farsan:P

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
andast Fjant
12 september 2006 · 187 Inlägg

_lee_jr skrev:

FugitivE skrev:

andast skrev:

har haft min rx-7 i 3 dagar nu och kört upp 150 liter bensin på 50 mil. Sportbilar är inte ekonomiska.

Hade jag varit som du hade jag funderat på om det är sportbil ja vill ha och sen sparat lite till och köpt en "riktigt sportbil istället" - typ en rx-7, skyline eller något.

"riktig sportbil" .. beror väl på vad man är ute efter också.

150l/50mil? herrre gud de är som Viper asså drar din pärla ca: 3l/mil? då måste du va ganska läskig när du kör...

jag funderar på en crx.. de verka va billigt i allt liksom.... skatt kostar 1000:-/nya) drar 0.6-07? försäkring har jag kollat upp kostar ca: 4000:-/halv på farsan:P

Vem kör inte fort med en rx-7?
Wankel är ju törstiga. lästa att om man kör den på¨minimalförbrukning går den på 1,4 liter milen.

Alzheimers - New Friends Everyday!
BMW 740i "6-vxl" (1995)
Thiger_84
15 september 2006 · 509 Inlägg

Köp en crx v-tec!
Billig att äga, går som f*n å den drar inte mycket soppa..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang