Inför: Halmstad Streetmeet No. 1, 28e April! Info sidan 1. Viktigt information s.14!!

jojjew
24 april 2012 · 99 Inlägg

mogg3 skrev:
Jag kommer åka ner till Halmstad ifrån Götet är det nån som ska åka ifrån Götet säg till så kan vi samåka ner. Jag åker direkt ifrån jobbet Elgigaten Kållered hade varit bra eller så hakar jag på när ni åker förbi smile

Mvh Morgan

jag ska ner..  :-)

Volvo v70 II d4 awd r-design "red thing 2" (2013)
m-svernvik
24 april 2012 · 472 Inlägg

mogg3 skrev:
Jag kommer åka ner till Halmstad ifrån Götet är det nån som ska åka ifrån Götet säg till så kan vi samåka ner. Jag åker direkt ifrån jobbet Elgigaten Kållered hade varit bra eller så hakar jag på när ni åker förbi smile

Mvh Morgan

Jag o några polare kommer åka ner smile

Volvo V70R AWD "Tvåan" (1998)
Volvo V70 (2012)
Tyskestuk MK Stance Squad
24 april 2012 · 139 Inlägg

Cizla skrev:
Blir det någon karavan från Ikea igen? Gick ju SÅ bra sist wink
Kan ta på mig att släpa med folk från Borås!

Ey jag ska med, hoppas ni åker 41:an ner isf hänger jag på karavanen från björketorp wink För alla mina polare ska på student fest.. lame.. !

..Low and Slow , that's the life style..
Volkswagen Golf Mk5 "GALTEN-Scrape No.3" (2006)
Hoaken
24 april 2012 · 1 163 Inlägg

Christensson skrev:
Äh vafasen dålig publicitet? De skiter väl i att vi kör nårra hundra bilar genom stan? de vet ju garanterat om vad som kommer hända iaf? Jag hade iaf gärna sett någon form av crusing vid typ kl 8 sedan när det börjar skymma kan man väl träffas i hamnområdet?

Och jag personligen hade tyckt att de hade varit roligt med lite kaos i stan med mycket bilar. Blir ju lite "mera" träff då och folket i stan kanske får upp ögonen för träffen mera vilket jag ser som god publicitet.

Sen när alla kört igenom "rutten" så kan folket köra å äta eller göra vad som innan "aktiviterna" börjar vid säg 9-10 ? Jag tror de blir lite mera kaos att dra igång crusing efter aktiviteterna men de är bara vad jag tror!
Vi får väl vänta och se vad folket tycker men jag röstar för detta iaf!

Mvh

Precis mitt tänk! helt rätt som jag oxå menade på att polisen kommer veta om vår träff direkt och då spelar det ingen roll om vi kör genom stan? vad ska dom göra stoppa alla bilar som kommer? tycker kaos e precis vad halmstad behöver ibland , å cruisingen blir ju bara c.a 1 varv genom stan sedan poff så försvinner alla hit å dit käkar med mera och syns senare?

Bättre att köra på cruisingen som du säger runt 8 tiden när det är ganska lugnt i stan och folk håller sig lugna än att ta det senare då det kan bli galet tror jag ..

Men har dock ingen aning hur vi ska ordna upp cruisingen.. förslag på det?

Och såklart dom som inte vill får helt enkelt svänga åt ett annat håll så syns vi senare:)

Mvh/håkan

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Marcus_89 Biltokig elektriker
24 april 2012 · 3 352 Inlägg

Cruising hade ju varit skitnajs smile Blir nog svårt att hålla ihop hela ledet, men funkar väl till en början sen delas det nog upp pga stopp och trafikljus.

mogg3 "Daily Driven"
24 april 2012 · 295 Inlägg

Detta kommer bli galet om vi ska köra genom stan smile

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Cizla Pfffft
24 april 2012 · 906 Inlägg

Tyskestuk skrev:

Cizla skrev:
Blir det någon karavan från Ikea igen? Gick ju SÅ bra sist wink
Kan ta på mig att släpa med folk från Borås!

Ey jag ska med, hoppas ni åker 41:an ner isf hänger jag på karavanen från björketorp wink För alla mina polare ska på student fest.. lame.. !

Jao jag funderade på att åka motorvägen till Gbg sen haka på där ifrån.
Blir typ bara jag från Borås å ingen som kan hänga med heller.
Kommer att va ensammast i världen tror jag sad

Umadbro?
Cizla Pfffft
24 april 2012 · 906 Inlägg

mogg3 skrev:
Detta kommer bli galet om vi ska köra genom stan smile

Jag måste ligga nånstans i mitten haha.
Har ajjabajja lysen både fram å bak

Umadbro?
Triple_X
24 april 2012 · 287 Inlägg

Racing84 skrev:

Triple_X skrev:
Är inte så kul att dem snackar om regn på lördag.. hmm

Dem snackar skit så lyssna inte på tongue SOL SOL SOL vill vi har. De kan regnar hela veckan men inte lördag tongue

Håller med! big_smile

Volvo V70 R "Refined" (1998)
mogg3 "Daily Driven"
24 april 2012 · 295 Inlägg

Cizla skrev:

mogg3 skrev:
Detta kommer bli galet om vi ska köra genom stan smile

Jag måste ligga nånstans i mitten haha.
Har ajjabajja lysen både fram å bak

Har tonat lysena runt om eller ?

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Cizla Pfffft
24 april 2012 · 906 Inlägg

mogg3 skrev:

Cizla skrev:

mogg3 skrev:
Detta kommer bli galet om vi ska köra genom stan smile

Jag måste ligga nånstans i mitten haha.
Har ajjabajja lysen både fram å bak

Har tonat lysena runt om eller ?

Mja typ. Har röda blinkers bak och USA inställda framlyktor ^^
Snyggt som fän, but BIG nono

Umadbro?
Tyskestuk MK Stance Squad
24 april 2012 · 139 Inlägg

Cizla skrev:

Tyskestuk skrev:

Cizla skrev:
Blir det någon karavan från Ikea igen? Gick ju SÅ bra sist wink
Kan ta på mig att släpa med folk från Borås!

Ey jag ska med, hoppas ni åker 41:an ner isf hänger jag på karavanen från björketorp wink För alla mina polare ska på student fest.. lame.. !

Jao jag funderade på att åka motorvägen till Gbg sen haka på där ifrån.
Blir typ bara jag från Borås å ingen som kan hänga med heller.
Kommer att va ensammast i världen tror jag sad

Men då gör vi så, att om du tar motorvägen tar jag 41:an så kan vi ses vid rasta nord, utan för vbg, och åka på motorvägen där tillsammans, förhoppningsvis är det några från varberg som skall ner och då gör vi så att vi träffas på rasta nord och tar karavan där ner till H-stad! wink

..Low and Slow , that's the life style..
Volkswagen Golf Mk5 "GALTEN-Scrape No.3" (2006)
Cizla Pfffft
24 april 2012 · 906 Inlägg

Tyskestuk skrev:

Cizla skrev:

Tyskestuk skrev:

Ey jag ska med, hoppas ni åker 41:an ner isf hänger jag på karavanen från björketorp wink För alla mina polare ska på student fest.. lame.. !

Jao jag funderade på att åka motorvägen till Gbg sen haka på där ifrån.
Blir typ bara jag från Borås å ingen som kan hänga med heller.
Kommer att va ensammast i världen tror jag sad

Men då gör vi så, att om du tar motorvägen tar jag 41:an så kan vi ses vid rasta nord, utan för vbg, och åka på motorvägen där tillsammans, förhoppningsvis är det några från varberg som skall ner och då gör vi så att vi träffas på rasta nord och tar karavan där ner till H-stad! wink

Låter ju sweet! Tror bestämt att jag såg ngt om karavan från rasta nord i tråden.
Får läsa genom och kolla mer med tider and so on. Är på som fan big_smile

Umadbro?
Ekman87
24 april 2012 · 36 Inlägg

Se om man hinner vara där i god tid så jag hinner gå upp till östra avfarten och fota lite på när ni anländer.

Vorsprung durch technik
Robolas
24 april 2012 · 93 Inlägg

count me in!

Hoaken
24 april 2012 · 1 163 Inlägg

Marcus_89 skrev:
Cruising hade ju varit skitnajs smile Blir nog svårt att hålla ihop hela ledet, men funkar väl till en början sen delas det nog upp pga stopp och trafikljus.

ahh sant men är man mycket bilar så kommer det ju automatiskt typ delas in i flera olika led genom ju så då blir det ännu bättre:) bara alla vet en "rutt" vi kör så blir det som det blir smile = as grymmt!

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
S_Henjer
24 april 2012 · 1 150 Inlägg

Hoaken skrev:

Marcus_89 skrev:
Cruising hade ju varit skitnajs smile Blir nog svårt att hålla ihop hela ledet, men funkar väl till en början sen delas det nog upp pga stopp och trafikljus.

ahh sant men är man mycket bilar så kommer det ju automatiskt typ delas in i flera olika led genom ju så då blir det ännu bättre:) bara alla vet en "rutt" vi kör så blir det som det blir smile = as grymmt!

Kan vara till fördel att bilarna delas upp lite, lättare att handskas med mindre antal bilar vid nästa "sammankomst"

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
S_Henjer
24 april 2012 · 1 150 Inlägg

Har lagt upp en omröstning om när cruising ska köras på Facebook. Ni som har detta fantastiska påhitt, gå in där och lägg er röst..

/S_Henjer

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Tyskestuk MK Stance Squad
24 april 2012 · 139 Inlägg

Give me a link then big_smile

..Low and Slow , that's the life style..
Volkswagen Golf Mk5 "GALTEN-Scrape No.3" (2006)
_945classic_
24 april 2012 ·

mogg3 skrev:
Jag kommer åka ner till Halmstad ifrån Götet är det nån som ska åka ifrån Götet säg till så kan vi samåka ner. Jag åker direkt ifrån jobbet Elgigaten Kållered hade varit bra eller så hakar jag på när ni åker förbi smile

Mvh Morgan

vi hakar gärna på dig med 945an smile  vilken tid slutar du så skulle vi kunna möta upp vid ditt jobb?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang