Inför: Halmstad Streetmeet No. 1, 28e April! Info sidan 1. Viktigt information s.14!!

Christensson Laaaang
24 april 2012 · 320 Inlägg

mogg3 skrev:
Detta kommer bli galet om vi ska köra genom stan smile

Absolut! smile

Hoaken skrev:

Marcus_89 skrev:
Cruising hade ju varit skitnajs smile Blir nog svårt att hålla ihop hela ledet, men funkar väl till en början sen delas det nog upp pga stopp och trafikljus.

ahh sant men är man mycket bilar så kommer det ju automatiskt typ delas in i flera olika led genom ju så då blir det ännu bättre:) bara alla vet en "rutt" vi kör så blir det som det blir smile = as grymmt!

Ja bra sås reder sig själv! hehe nä men blir nog bra med lite mindre led typ. Alla ska ju samma väg ändå så tongue


S_Henjer skrev:
Har lagt upp en omröstning om när cruising ska köras på Facebook. Ni som har detta fantastiska påhitt, gå in där och lägg er röst..

/S_Henjer

Okej! jag har ej facebook men folk ser väl här vad man tycker.

Sen vill jag ba fråga dig Henjer vad du tycker personligen om denna snilleblixt jag fick tongue Du kan skicka PM om du vill. Jag ville inte sabba ditt upplägg på något sätt ville bara fylla upp träffen med lite mer saker typ tongue Hoppas det är grönt iaf!


Och själva organiseringen av själva crusingen så kan någon(jag?) rita en bättre karta över rutten som vi kan länka här och på Facebook, sen får väl bara någon bil köra först från Arenan så hänger alla på. man kan väl köra lite "snigel" fart fram till typ biltema så alla hinner ikapp typ efter rödljuset vid sannarp. Sen rulla på mot stan smile

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
Cizla Pfffft
24 april 2012 · 906 Inlägg

Mindre snack mer cruising!
Heja heja heja!

Umadbro?
Christensson Laaaang
24 april 2012 · 320 Inlägg

Cizla skrev:
Mindre snack mer cruising!
Heja heja heja!

!!!!

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
mogg3 "Daily Driven"
25 april 2012 · 295 Inlägg

_945classic_ skrev:

mogg3 skrev:
Jag kommer åka ner till Halmstad ifrån Götet är det nån som ska åka ifrån Götet säg till så kan vi samåka ner. Jag åker direkt ifrån jobbet Elgigaten Kållered hade varit bra eller så hakar jag på när ni åker förbi smile

Mvh Morgan

vi hakar gärna på dig med 945an smile  vilken tid slutar du så skulle vi kunna möta upp vid ditt jobb?

Jag slutar kl 17 men hoppas på att komma ifrån vi 15:30 eller nåt smile

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
_945classic_
25 april 2012 ·

mogg3 skrev:

_945classic_ skrev:

mogg3 skrev:
Jag kommer åka ner till Halmstad ifrån Götet är det nån som ska åka ifrån Götet säg till så kan vi samåka ner. Jag åker direkt ifrån jobbet Elgigaten Kållered hade varit bra eller så hakar jag på när ni åker förbi smile

Mvh Morgan

vi hakar gärna på dig med 945an smile  vilken tid slutar du så skulle vi kunna möta upp vid ditt jobb?

Jag slutar kl 17 men hoppas på att komma ifrån vi 15:30 eller nåt smile

Aha okey smile

Christensson Laaaang
25 april 2012 · 320 Inlägg

Tjoo

Såg nu att omröstningen för att köra genom stan efter aktiviteterna är bra mycket mer än för innan. Så då kan man väl sätta ut en tid där alla samlas på Arenan igen eller liknande för att sedan köra så man samlar ihop bilarna igen för de som vill köra med smile Men de löser du säkert galant Henjer!

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
S_Henjer
25 april 2012 · 1 150 Inlägg

Christensson skrev:
Tjoo

Såg nu att omröstningen för att köra genom stan efter aktiviteterna är bra mycket mer än för innan. Så då kan man väl sätta ut en tid där alla samlas på Arenan igen eller liknande för att sedan köra så man samlar ihop bilarna igen för de som vill köra med smile Men de löser du säkert galant Henjer!

Jo de låter som en plan. Jag satte Omröstningen tills imorgon kl 18. Därefter får jag planera nåt!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Surric
25 april 2012 · 695 Inlägg

Tyskestuk skrev:
Give me a link then big_smile

https://www.facebook.com/#!/events/257738967648282/ big_smile big_smile big_smile big_smile

JDMCRAZE
25 april 2012 · 2 077 Inlägg

Tror hela team royal fluffy kommer med wink

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Christensson Laaaang
25 april 2012 · 320 Inlägg

S_Henjer skrev:

Christensson skrev:
Tjoo

Såg nu att omröstningen för att köra genom stan efter aktiviteterna är bra mycket mer än för innan. Så då kan man väl sätta ut en tid där alla samlas på Arenan igen eller liknande för att sedan köra så man samlar ihop bilarna igen för de som vill köra med smile Men de löser du säkert galant Henjer!

Jo de låter som en plan. Jag satte Omröstningen tills imorgon kl 18. Därefter får jag planera nåt!

okok det låter kanon!

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
F4S4N CAD-konstruktör
25 april 2012 · 1 392 Inlägg

Om cruisen blir efter så lär det bli väldigt mycket sämre organiserat. Oftast håller det på ganska sent och då är det väldigt mycket mindre populärt av polis mm. Samt att mycket folk åker hem innan 22-23. Det känns ju sjukt mycket mer motiverat att köra då det är ljust ute och man har en chans att se alla bilar........

Jag hänger med i vilket fall, säger bara vad jag tror smile

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!
FjonkeeN93 Volkswagen <3
25 april 2012 · 1 132 Inlägg

Håller med F4S4N! Hade varit roligare och ha cruising när det är ljust ute. Tex kan ju någon/några ta kort på bilarna. Sen är det ju mer folk innan än efter och desto fler, desto roligare smile

Allmänt körd i huvudet
Lexus IS250 "Executive" (2007)
Volkswagen Golf mk2 CL "JuNGe - evighetsprojekt" (1987)
Tyskestuk MK Stance Squad
25 april 2012 · 139 Inlägg

F4S4N skrev:
Om cruisen blir efter så lär det bli väldigt mycket sämre organiserat. Oftast håller det på ganska sent och då är det väldigt mycket mindre populärt av polis mm. Samt att mycket folk åker hem innan 22-23. Det känns ju sjukt mycket mer motiverat att köra då det är ljust ute och man har en chans att se alla bilar........

Jag hänger med i vilket fall, säger bara vad jag tror smile

Skit i snuten! 

Inte för jag har vart i halmstad , men ute livet brukar börjar runt 11-12 , då är de perfekt att glida, bara haffa upp lite brudar, "HAHA!" Om halmstad chicksen är nått att "haffa" då ^^

..Low and Slow , that's the life style..
Volkswagen Golf Mk5 "GALTEN-Scrape No.3" (2006)
F4S4N CAD-konstruktör
25 april 2012 · 1 392 Inlägg

Tyskestuk skrev:

F4S4N skrev:
Om cruisen blir efter så lär det bli väldigt mycket sämre organiserat. Oftast håller det på ganska sent och då är det väldigt mycket mindre populärt av polis mm. Samt att mycket folk åker hem innan 22-23. Det känns ju sjukt mycket mer motiverat att köra då det är ljust ute och man har en chans att se alla bilar........

Jag hänger med i vilket fall, säger bara vad jag tror smile

Skit i snuten! 

Inte för jag har vart i halmstad , men ute livet brukar börjar runt 11-12 , då är de perfekt att glida, bara haffa upp lite brudar, "HAHA!" Om halmstad chicksen är nått att "haffa" då ^^

Vissa städer motorförbud i "centrum" som brukar gå in vid 22:00. Vet ej hur det är med detta i Halmstad, hoppas på det bästa big_smile

Jag hänger med i vilket fall smile

Kan man inte göra det enkelt och köra både en cruise innan och en efter? På första svängen lär man sig vart man ska köra, sedan kör man en likadan runda senare på kvällen?? smile

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!
Tyskestuk MK Stance Squad
25 april 2012 · 139 Inlägg

F4S4N skrev:

Tyskestuk skrev:

F4S4N skrev:
Om cruisen blir efter så lär det bli väldigt mycket sämre organiserat. Oftast håller det på ganska sent och då är det väldigt mycket mindre populärt av polis mm. Samt att mycket folk åker hem innan 22-23. Det känns ju sjukt mycket mer motiverat att köra då det är ljust ute och man har en chans att se alla bilar........

Jag hänger med i vilket fall, säger bara vad jag tror smile

Skit i snuten! 

Inte för jag har vart i halmstad , men ute livet brukar börjar runt 11-12 , då är de perfekt att glida, bara haffa upp lite brudar, "HAHA!" Om halmstad chicksen är nått att "haffa" då ^^

Vissa städer motorförbud i "centrum" som brukar gå in vid 22:00. Vet ej hur det är med detta i Halmstad, hoppas på det bästa big_smile

Jag hänger med i vilket fall smile

Kan man inte göra det enkelt och köra både en cruise innan och en efter? På första svängen lär man sig vart man ska köra, sedan kör man en likadan runda senare på kvällen?? smile

Låter som en bra idé !

..Low and Slow , that's the life style..
Volkswagen Golf Mk5 "GALTEN-Scrape No.3" (2006)
Christensson Laaaang
25 april 2012 · 320 Inlägg

Ja jag tycker fortfarande innan, men är ju majoriteten som bestämmer. Hade tänkt filma på Arena hallen sen filma bilarna som kör cruisingen , lättare när de är ljust då tongue Sen är det förbud att köra inne i centrum efter kl 12.00 men vi kommer ej köra på de vägarna iaf! Och om nu alla röstar på efter så kan man ju hoppas på att alla kommer med!

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
jojjew
25 april 2012 · 99 Inlägg

mogg3 skrev:

_945classic_ skrev:

mogg3 skrev:
Jag kommer åka ner till Halmstad ifrån Götet är det nån som ska åka ifrån Götet säg till så kan vi samåka ner. Jag åker direkt ifrån jobbet Elgigaten Kållered hade varit bra eller så hakar jag på när ni åker förbi smile

Mvh Morgan

vi hakar gärna på dig med 945an smile  vilken tid slutar du så skulle vi kunna möta upp vid ditt jobb?

Jag slutar kl 17 men hoppas på att komma ifrån vi 15:30 eller nåt smile

kan 16.00 bli bra ? vid ikea-p. :-) så kan man ansluta till dom som åker från varberg nord (statoil)kl 17.00.

Senast redigerat av jojjew (25 april 2012)

Volvo v70 II d4 awd r-design "red thing 2" (2013)
jojjew
25 april 2012 · 99 Inlägg

F4S4N skrev:
Om cruisen blir efter så lär det bli väldigt mycket sämre organiserat. Oftast håller det på ganska sent och då är det väldigt mycket mindre populärt av polis mm. Samt att mycket folk åker hem innan 22-23. Det känns ju sjukt mycket mer motiverat att köra då det är ljust ute och man har en chans att se alla bilar........

Jag hänger med i vilket fall, säger bara vad jag tror smile

håller med.  sedan kan inte alla rösta på fb. :-)
(då jag inte har fb.)

Volvo v70 II d4 awd r-design "red thing 2" (2013)
mogg3 "Daily Driven"
25 april 2012 · 295 Inlägg

Surt att jag missar den jag slutar tidigare men kommer ifrån jobbet kl 15 och jag åker från Götet smile

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Cizla Pfffft
25 april 2012 · 906 Inlägg

Tyskestuk skrev:

F4S4N skrev:
Om cruisen blir efter så lär det bli väldigt mycket sämre organiserat. Oftast håller det på ganska sent och då är det väldigt mycket mindre populärt av polis mm. Samt att mycket folk åker hem innan 22-23. Det känns ju sjukt mycket mer motiverat att köra då det är ljust ute och man har en chans att se alla bilar........

Jag hänger med i vilket fall, säger bara vad jag tror smile

Skit i snuten! 

Inte för jag har vart i halmstad , men ute livet brukar börjar runt 11-12 , då är de perfekt att glida, bara haffa upp lite brudar, "HAHA!" Om halmstad chicksen är nått att "haffa" då ^^

WORD tongue

Umadbro?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang