Norrman åker av på rudskogen i en ny Koenigsegg......

olssson Saab nörd
13 september 2006 · 224 Inlägg

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 29,00.html

Tragiskt sad Första provturen... Haha.

Senast redigerat av olssson (13 september 2006)

Saab For Life!
andreas_hudik
13 september 2006 · 82 Inlägg

Ett bevis på att man inte bara ska ha mycket pengar för att köpa en sån, krävs lite driving skills också. Tråkigt att inte alla rika snubbar fattar det, för dom är ju lixom bäst på allt, enligt dom själva. Sånt här är alltid lika roligt, så länge inte bilen blir skadad big_smile

psittacus
13 september 2006 · 533 Inlägg

Tur att ingen eller inget blev skadad...

Underbar bil för övrigt!

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se
BMW 316i (1997)
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
13 september 2006 · 605 Inlägg

Hur var det nu....*funderar* .........................................................................................

Ja just det...Män kör sämre än höns! Så var det!!! Hihihihi!!!wink


Sorry...kunde bara inte låta bli.....gött att bilen klarade sig iaf! Hoppas han skäms som en hund!!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
ludde__mannen draminbil.nu
13 september 2006 · 1 382 Inlägg

HardcoreHunny skrev:
Hur var det nu....*funderar* .........................................................................................

Ja just det...Män kör sämre än höns! Så var det!!! Hihihihi!!!wink


Sorry...kunde bara inte låta bli.....gött att bilen klarade sig iaf! Hoppas han skäms som en hund!!

Frågan är ju hur många tjejer dom ens har låtit provköra den däringa bilen smile

lundwall
13 september 2006 ·

Okej för att norrmän kör som yra höns, men är inte subject på tråden lite väl fel? Det är ingen bil som har krockat.

Roadkiller Bredbands Tekniker
13 september 2006 · 176 Inlägg

jag ser inte att bilen krockar!Ser ni det??
Kollade på filmen på aftonbladet och det ända jag ser är att han kör av banan, och det tycker jag man ser rätt ofta när man är på bilträffar och ser när andra bilar provkör sina bilar,,,

Sen att det är en helt annan prisklass på denna bil men han har ju pengar,,,

Smärta är skönt, tills det gör ont.!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...
1Snake
13 september 2006 · 286 Inlägg

stackars bil :'(

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
13 september 2006 · 2 933 Inlägg

Inte ett dugg förvånad.. där jag bor bor det hur många norskar som helst.. och jag vet att ingen av dem kan köra.!!!!!

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
THEBADGUY Gorgilus addictus
13 september 2006 · 4 737 Inlägg

Roadkiller skrev:
jag ser inte att bilen krockar!Ser ni det??
Kollade på filmen på aftonbladet och det ända jag ser är att han kör av banan, och det tycker jag man ser rätt ofta när man är på bilträffar och ser när andra bilar provkör sina bilar,,,

Sen att det är en helt annan prisklass på denna bil men han har ju pengar,,,

"ser när andra bilar provkör sina bilar" big_smile...inte illa de wink...smarta bilar big_smile

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
civic Naturally Aspiranted
13 september 2006 · 543 Inlägg

dj_aggwa skrev:
Inte ett dugg förvånad.. där jag bor bor det hur många norskar som helst.. och jag vet att ingen av dem kan köra.!!!!!

Det är tur att du är nästa Schumacher då.
Skulle vilja sett dej provköra den där, ligger i 40 på 4ans växel.

Förstår inte varför alla ska förvärra saken,han körde ju bara ut i gruset :S

offtopic: Han har jag köpt däck av smile

Miklen
13 september 2006 ·

"Men det viktigaste är att det gick bra med bilen, som är oskadd, säger Tommy Sharif till VG."

Men d va ju en skön stil iaf wink

Pi Just another freak in the freak kingdom
13 september 2006 · 378 Inlägg

Ja han var inte bara i gruset.. Han var enbart några cm ifrån att sätta den i en betongmur wink Men den bilen är nog knappast lättkörd.

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
Roadkiller Bredbands Tekniker
13 september 2006 · 176 Inlägg

THEBADGUY skrev:

Roadkiller skrev:
jag ser inte att bilen krockar!Ser ni det??
Kollade på filmen på aftonbladet och det ända jag ser är att han kör av banan, och det tycker jag man ser rätt ofta när man är på bilträffar och ser när andra bilar provkör sina bilar,,,

Sen att det är en helt annan prisklass på denna bil men han har ju pengar,,,

"ser när andra bilar provkör sina bilar" big_smile...inte illa de wink...smarta bilar big_smile

blev lite fel..opps!!

Skulle bara kolla om ngn var uppmärksam wink

Smärta är skönt, tills det gör ont.!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
14 september 2006 · 605 Inlägg

ludde__mannen skrev:

HardcoreHunny skrev:
Hur var det nu....*funderar* .........................................................................................

Ja just det...Män kör sämre än höns! Så var det!!! Hihihihi!!!wink


Sorry...kunde bara inte låta bli.....gött att bilen klarade sig iaf! Hoppas han skäms som en hund!!

Frågan är ju hur många tjejer dom ens har låtit provköra den däringa bilen smile

Jag känner till 5st...så minst 10st skulle jag gissa på.....

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Koop
14 september 2006 · 1 867 Inlägg

Tommy Sharif, däckbaron wink
Kul att det går så bra för honom, skojigt att han använder bilen på sånt sätt också.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
laynus
14 september 2006 · 256 Inlägg

HardcoreHunny skrev:

ludde__mannen skrev:

HardcoreHunny skrev:
Hur var det nu....*funderar* .........................................................................................

Ja just det...Män kör sämre än höns! Så var det!!! Hihihihi!!!wink


Sorry...kunde bara inte låta bli.....gött att bilen klarade sig iaf! Hoppas han skäms som en hund!!

Frågan är ju hur många tjejer dom ens har låtit provköra den däringa bilen smile

Jag känner till 5st...så minst 10st skulle jag gissa på.....

då kan du ju rabbla upp dom 5st och fixa fram nå bevis ir likn... hur många killar tror du har kört en sån.. jämför?

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
14 september 2006 · 605 Inlägg

laynus skrev:

HardcoreHunny skrev:

ludde__mannen skrev:

Frågan är ju hur många tjejer dom ens har låtit provköra den däringa bilen smile

Jag känner till 5st...så minst 10st skulle jag gissa på.....

då kan du ju rabbla upp dom 5st och fixa fram nå bevis ir likn... hur många killar tror du har kört en sån.. jämför?

Herre Gud...trampade jag någon på tårna lr?....
Bland annat de som arbetar på stället får lov att prov köra bilen..å där arbetar faktiskt ett gäng tjejer! Förstår faktiskt inte varför det ska behövas "namn å bevis" på detta...men du e kanske singel å söker en babe som rattat en cool bil...vad vet jag... Tror säker att det är fler killar som rattat den, särskilt med tanke på att de flesta köparna är män..men men vad spelar det för roll...

Om du kollar i mitt första inlägg så kan du även se att det förrekommer en smile...som ser ut så här; wink å den finns för att markera att det ligger ironi/humor/skämt bakom texten...antar att du missat den smilen...

Ha det nu så gött! Å glöm inte att skratta ibland!wink

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
THEBADGUY Gorgilus addictus
14 september 2006 · 4 737 Inlägg

Roadkiller skrev:

THEBADGUY skrev:

Roadkiller skrev:
jag ser inte att bilen krockar!Ser ni det??
Kollade på filmen på aftonbladet och det ända jag ser är att han kör av banan, och det tycker jag man ser rätt ofta när man är på bilträffar och ser när andra bilar provkör sina bilar,,,

Sen att det är en helt annan prisklass på denna bil men han har ju pengar,,,

"ser när andra bilar provkör sina bilar" big_smile...inte illa de wink...smarta bilar big_smile

blev lite fel..opps!!

Skulle bara kolla om ngn var uppmärksam wink

Hehe ja jo så kanske de var wink

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
beathacker Amatör
14 september 2006 · 444 Inlägg

en polare som jobbar på monteringen av dörrar o huvar frågade om han fått provköra inte en chans att man fick det sa han

BMW 320d (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang