Toningsfärg till stålkastare! vad skulle ni rekomendera för någon ?!

St3v3
8 maj 2012 · 357 Inlägg

Lämnade ett dåligt omdöme om paketeringen på ebay, så säljaren hörde av sig och jag fick välja mellan pengarna tillbaks eller ny film, så han skulle skicka ny film i bättre paketering smile

Gilgamesh TI AMO INTER PER SEMPRE
8 maj 2012 · 224 Inlägg

St3v3 skrev:
Lämnade ett dåligt omdöme om paketeringen på ebay, så säljaren hörde av sig och jag fick välja mellan pengarna tillbaks eller ny film, så han skulle skicka ny film i bättre paketering smile

vad skrev du exakt? fick min film igår och samma sak, hur fan tänker dom, rullar ihop skiten, såg förjävlig ut.

edit: tror jag såg ditt omdöme smile Really bad package, film was destroyed when i got it

Senast redigerat av Gilgamesh (8 maj 2012)

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is
JsoooN
8 maj 2012 · 388 Inlägg

Är du helt säker på att själva toningsfilmen är förstörd då och inte på min då det som sagt var skyddsplasten på båda sidorna av filmen som hade blivit lite ful bara?

För min levererades i exakt samma förpackning och den var det ju inget fel på alls förutom att själva skyddsplasten på filmen var veckad o ful.

Opel Astra F "PolackRäjsern" (1992)
St3v3
8 maj 2012 · 357 Inlägg

Gilgamesh: Precis smile

Jsooon: Jag har ju skrivit att den var förstörd. Den var inte lite ful,  såg ut som att nån hade brytit rullen på mitten och sen hoppat på den och hur jag än gjorde fanns det veck kvar, ungefär som det blir på vanlig billig solfilm om man misslyckas med den

JsoooN
8 maj 2012 · 388 Inlägg

Tänkte mest på att Gilgamesh också hade fått en som verkade förstörd och tänkte om han hade kikat så att det inte bara var skyddsplasten, känns ju knepigt att de folk får nu är helt förstörda då de gångerna jag beställt dom varit i fint skick, sen är det väl beroende på vad det är för material och hur tjock filmen är, de jag har fått hem har varit ganska tjocka så att få dom att väcka sig skulle krävas ganska mycket våld om ens möjligt men olika säljare har väl olika grejer. P:

Opel Astra F "PolackRäjsern" (1992)
St3v3
8 maj 2012 · 357 Inlägg

Kan du ta en närbild och visa det du har filmat?

JsoooN
8 maj 2012 · 388 Inlägg

Kan försöka fixa ett foto senare, kameran måste laddas och mobilen tar för dåliga bilder. P:

Opel Astra F "PolackRäjsern" (1992)
Tyfors Svetsare
8 maj 2012 · 1 150 Inlägg

testade en vända ja oxå me detta me toning, ligger en bild under mitt galleri men är det för mörkt? Lätt å få böter?

(Bara fantasin sätter gränserna)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
BMW E39 (2003)
Gilgamesh TI AMO INTER PER SEMPRE
17 maj 2012 · 224 Inlägg

hur har ni gått tillväga för att montera filmen? något man behöver använda för det ska bli bra?

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is
Mickius
17 maj 2012 · 4 670 Inlägg

Gilgamesh skrev:
hur har ni gått tillväga för att montera filmen? något man behöver använda för det ska bli bra?

Jag gjorde bara rent mina lyktor och sen klisrade filmen rakt på utav vatten osv. gick mycket enklare o göra så sen värma kanterna så den fastnade ordentligt. Men man ska ju använda vatten/diskmedel och sen värma med värmepistol för att få det helt 100 som jag fattat det

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang