Inför: Realcar Summermeet 30:e Juni (Vingåkraträffen)!

Astramarkus
12 april 2012 · 455 Inlägg

Realcar kommer anordna en bilutställning utanför sina lokaler i Katrineholm lördagen den 30:e Juni. Underbart väder, grymma bilar, härlig stämning och glada besökare utlovas smile Självklart kommer det vara grymma erbjudanden i butiken och skön social samvaro som vanligt. Mer info och anmälan på https://www.facebook.com/events/195287353905185/. Varmt välkomna!

Ni får förstås även anmäla intresse här, men anmälan måste också ske på mail för bekräftad plats. Begränsad mängd utställningsplatser, liksom begränsad mängd platser med tillgång till el, så ange elbehov vid anmälan!

Mvh
Realcar

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Najs
12 april 2012 ·

Kommer garanterat vara närvarande big_smile

Audi_powah
12 april 2012 · 1 515 Inlägg

Kommer också att vara på platts! Hoppas att det är betong och inte grus underlag denna gång? wink

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Najs
12 april 2012 ·

Audi_powah skrev:
Kommer också att vara på platts! Hoppas att det är betong och inte grus underlag denna gång? wink

finns inte grus så långt ögat når om de ska va där dom pratat om att de ska va smile

Audi_powah
12 april 2012 · 1 515 Inlägg

Najs skrev:

Audi_powah skrev:
Kommer också att vara på platts! Hoppas att det är betong och inte grus underlag denna gång? wink

finns inte grus så långt ögat når om de ska va där dom pratat om att de ska va smile

Perfek! big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Najs
12 april 2012 ·

Audi_powah skrev:

Najs skrev:

Audi_powah skrev:
Kommer också att vara på platts! Hoppas att det är betong och inte grus underlag denna gång? wink

finns inte grus så långt ögat når om de ska va där dom pratat om att de ska va smile

Perfek! big_smile

tar du evon me dig?

Audi_powah
12 april 2012 · 1 515 Inlägg

Najs skrev:

Audi_powah skrev:

Najs skrev:

finns inte grus så långt ögat når om de ska va där dom pratat om att de ska va smile

Perfek! big_smile

tar du evon me dig?

Absolut gör jag det! smile

- Hittar dock inte vart man anmäler sig? Eller så finns det kanske inte uppe än, Inte via Face iaf smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Astramarkus
12 april 2012 · 455 Inlägg

Anmälning kommer upp ca 6v innan träffen!

Ang underlag så är det asfalt, asfalt och betong... smile

Mvh

Senast redigerat av Astramarkus (12 april 2012)

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Najs
12 april 2012 ·

Audi_powah skrev:

Najs skrev:

Audi_powah skrev:

Perfek! big_smile

tar du evon me dig?

Absolut gör jag det! smile

- Hittar dock inte vart man anmäler sig? Eller så finns det kanske inte uppe än, Inte via Face iaf smile

dra iväg ett pm te han som skapat tråden. missa evon på elmia.. hadde så mkt annat o göra vid min bil så ska bli skitkul o se den här ist! riktigt fet!

Audi_powah
12 april 2012 · 1 515 Inlägg

Najs skrev:

Audi_powah skrev:

Najs skrev:

tar du evon me dig?

Absolut gör jag det! smile

- Hittar dock inte vart man anmäler sig? Eller så finns det kanske inte uppe än, Inte via Face iaf smile

dra iväg ett pm te han som skapat tråden. missa evon på elmia.. hadde så mkt annat o göra vid min bil så ska bli skitkul o se den här ist! riktigt fet!

Blir att skriva PM då! Tack! - Mjoo, man hade rätt mycket att göra på Elmia, men ändå inte. Jag såg alla bilar, och din också. Riktgt stilig 7:a wink. Lär ses iaf, var inte blyg nästa gång, kom fram och hälsa. Jag bitts inte! Haha! big_smile

Back to topic! big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Najs
12 april 2012 ·

Audi_powah skrev:

Najs skrev:

Audi_powah skrev:

Absolut gör jag det! smile

- Hittar dock inte vart man anmäler sig? Eller så finns det kanske inte uppe än, Inte via Face iaf smile

dra iväg ett pm te han som skapat tråden. missa evon på elmia.. hadde så mkt annat o göra vid min bil så ska bli skitkul o se den här ist! riktigt fet!

Blir att skriva PM då! Tack! - Mjoo, man hade rätt mycket att göra på Elmia, men ändå inte. Jag såg alla bilar, och din också. Riktgt stilig 7:a wink. Lär ses iaf, var inte blyg nästa gång, kom fram och hälsa. Jag bitts inte! Haha! big_smile

Back to topic! big_smile

som, sagt back to topic. men vi ses på Realcar!

audi_a4_quattro
12 april 2012 · 570 Inlägg

fan va kul big_smile lätt att man kommer big_smile

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
Piratstikin 2015 Dbakuten.
13 april 2012 · 5 092 Inlägg

inget samarbete med garaget detta år? eller är jag ute fel & gissar nu? tongue

NALLENS
16 april 2012 · 47 Inlägg

klart man kommer.

Volvo C70 2,4 T "BLUE OCEAN" (2000)
Rille-K Plåtis
22 april 2012 · 948 Inlägg

Ja detta vill man ju inte missa... Kommer... = )

Volvo S80 "Recycled Rainbow" (1999)
Najs
22 april 2012 ·

Rille-K skrev:
Ja detta vill man ju inte missa... Kommer... = )

Härligt! Ses där

In-Sports
22 april 2012 · 156 Inlägg

Kommer!

Volvo 240 "Veteranen" (1978)
Volvo V70 2,5T "Daily driven" (1998)
Volvo V70 "Sveriges häftigaste Volvo 2008" (2003)
Astramarkus
22 april 2012 · 455 Inlägg

Anmäl gärna vi evenemangssidan på FB, vi kommer öppna anmälan riunt 1:juni på mail, meddelar här när anmälan är öppen!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Rille-K Plåtis
23 april 2012 · 948 Inlägg

Astramarkus skrev:
Anmäl gärna vi evenemangssidan på FB, vi kommer öppna anmälan riunt 1:juni på mail, meddelar här när anmälan är öppen!

Har inte FB... = D

Volvo S80 "Recycled Rainbow" (1999)
Astramarkus
23 april 2012 · 455 Inlägg

Vi ordnar en plats åt dig Rickard!!! smile

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang