Eftersnack Linköpingsträffen #1 28/4 -12

TheRaz
29 april 2012 · 28 Inlägg

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1613772

Kommer slänga upp lite bilder där i under dagen, håller på att redigera just nu smile

Puffen92 DinoSaurie
29 april 2012 · 216 Inlägg

TheRaz skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery_image.php?user=174747&image=1613772

Kommer slänga upp lite bilder där i under dagen, håller på att redigera just nu smile

Fuu...Razze går de inte göra så vi har ett gemensamt album eftersom båda tog från våran kamera? Eller ps:ar å redigerar du dina bilder?

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
T-Andersson
29 april 2012 · 347 Inlägg

Osse skrev:
Riktigt trevlig träff, dock tårkigt ju senare det blev o folk var full fullare o fullast, vill inte ha såna människor runt min bil tror jag inte är ensam om att tycka detta.

Eller skulle vilja ha tag i den här IDIOTEN som körde en vit skyline som såg ut som hej kom o hjälp mig. Föraren hade glassögon o kort hår bilen hade några olika fälgar nån grön fälg bilen var "postbils variant", för han körde nämligen på polarns knä o jag fick hoppa backåt annars hade jag legat på motorhuven när han försökte sladda o inte kunde behärska sin sak till bil. Tyvärr försvann den person från parkering i samma veva som de där skedde, eftersom vi gärna vill prata med puckot. kan ju nämna de att han var mm från att smacka en blå impreza också i samma veva efter att ha plockat polarns knä/ben  Detta skedde uppe vid butiken Hemma eller vad den heter så var bland alla parkerade bilar !

Men annars var det roligt att få träffa alla gamla bekanta från förra årets träffar

// Osse.

Vet nog vilken bil du menar! Så jag förstår att du blev förbanad!

Senast redigerat av T-Andersson (29 april 2012)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
B14sK
29 april 2012 · 41 Inlägg

Va mer folk än jag trodde det skulle vara, riktigt bra träff med trevligt folk, fina bilar och underhållande lek!
Men måste göra som alla andra och klaga på alla fyllon som kastade burkar och flaskor överallt, jag hade inte min fina bil med mig men lider med dom som fick sicksacka sig fram på parkeringen för att inte skada sin bil och med dom som fick gå o städa hela parkeringen, riktigt tråkigt!

Stort tack till dom som fixade träffen iallafall och hoppas på många fler i sommar!

T-Andersson
29 april 2012 · 347 Inlägg

Detta vart en mycket trevlig kväll/natt! Jag trodde inte först det skulle komma så många pågrund av träffen i stockholm. Men det kom ju en massa folk och bilar. Så kan första träffen för iår i linköping bli bättre en såhär? smile

Mycket snack på nedskräpning och fylla! Att detta ska vara ett problem År efter år! sad

Många +++ till det gäng som ställer upp och sätter ut påsar så man kan slänga skräp i och att dom tar hand om parkeringen efter! +++  Men såg massa av skräp och ölburkar + glasflaskor på marken! tråkigt att folk inte ställer upp och lär sig att slänga det i påsarna...

Tack för en mycket trevlig kväll. Ses på nästa träff! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
AmneLL
29 april 2012 · 147 Inlägg

Tyckte det vart riktigt lyckat! smile Mer folk än vad jag trodde, synd bara med all fylla.

/ / amneLL
kleinis
29 april 2012 · 253 Inlägg

Nu har jag också fått upp lite bilder sen igår blev inte så många tyvärr.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=34324
Smakprov
https://www1.garaget.org/gallery/images/145/144898/144898-75d28e67cbe8625aa2e51812573bba40.jpg

Subaru Impreza "RWD Imprezan" (1999)
Andreas_vw
29 april 2012 · 49 Inlägg

Riktigt trevlig träff igår kväll måste jag säga! tråkigt med all fylla och nedskräpning, förstår inte hur man kan ställa en glasflaska på en parkering, när det finns sopsäckar dessutom, som gjort för att förstöra! hmm men en riktigt trevlig helg i övrigt! ses nästa gång!! smile

Puffen92 DinoSaurie
29 april 2012 · 216 Inlägg

http://www.corren.se/ostergotland/linko … tikel.aspx <-- till den som bryr sig..
hm..undrar vem den där "någon" är ;]

Å jag måste hålla med överstående..synd att folk inte har alla hästar hemma när de gäller alkohol+slängning... smile

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Bliss187 Medlem 187
29 april 2012 · 52 Inlägg

Vill bara säga att jag verkligen brinner och tycker om @ gå på bilträffar men jag undrar alltid hur det kan komma sig att folk som svinnar ner och kastar skit på marken aldrig upptäcks utav andra? Varför säger folk inte till när dom ser detta ske? Varför ställer inte folk upp gemensamt? rädda? kanske? lata? slår vad om att om man för ett jävla liv när man ser detta ske så kommer vid 99% den som skräppat ner skämmas och man kommer få uppbackning utav seriöst folk runt omkring!

därför ville jag bara säga följade.....Provade detta igår och sa till när en kille kasta flaska på marken ca 10m från ett träd där det hängde paperspåse.den killen skämdes bra med mycket och ursäktade sig med att han inte visste att det fanns paperskorgar i närheten!!!!

Man måste som besökare och arrangör ta tag i problemet och inte bara bli en del utav det

Senast redigerat av Bliss187 (29 april 2012)

"No admittance without a garage pass"
danneda740 Lastbilschaufför
29 april 2012 · 213 Inlägg

Bliss187 skrev:
Vill bara säga att jag verkligen brinner och tycker om @ gå på bilträffar men jag undrar alltid hur det kan komma sig att folk som svinnar ner och kastar skit på marken aldrig upptäcks utav andra? Varför säger folk inte till när dom ser detta ske? Varför ställer inte folk upp gemensamt? rädda? kanske? lata? slår vad om att om man för ett jävla liv när man ser detta ske så kommer vid 99% den som skräppat ner skämmas och man kommer få uppbackning utav seriöst folk runt omkring!

Provade detta igår och det gick bra...den killen skämdes bra med mycket och ursäktade sig med att han inte visste att det fanns paperskorgar i närheten!!!!

Man måste som besökare och arrangör ta tag i problöemet och inte bara bli en del utav det

+1

En rostfri bil är en bra bil! :)
frollen
29 april 2012 · 97 Inlägg

En härlig och bra träff!

jaha?
Volvo 940 ltt "Ryssen" (1996)
Nisse_Bravo Stolt VolvoRaggare
29 april 2012 · 37 Inlägg

tjena tycker träffen vart riktigt lyckad. håller med många andra här i tråden att det skräpas ner för mycket när det finns sopsäckar uppsatta lite varstans på området! Filmade en hel del som jag ska lägga ut här på Garaget!

mvh Mattias

http://www.lkpgperformance.zoomin.se LKPG Performance
B21E 398 H-kam Dubbla Stromberg Extraktorgrenrör
RThelander
29 april 2012 · 179 Inlägg

Bliss187 skrev:
Vill bara säga att jag verkligen brinner och tycker om @ gå på bilträffar men jag undrar alltid hur det kan komma sig att folk som svinnar ner och kastar skit på marken aldrig upptäcks utav andra? Varför säger folk inte till när dom ser detta ske? Varför ställer inte folk upp gemensamt? rädda? kanske? lata? slår vad om att om man för ett jävla liv när man ser detta ske så kommer vid 99% den som skräppat ner skämmas och man kommer få uppbackning utav seriöst folk runt omkring!

därför ville jag bara säga följade.....Provade detta igår och sa till när en kille kasta flaska på marken ca 10m från ett träd där det hängde paperspåse.den killen skämdes bra med mycket och ursäktade sig med att han inte visste att det fanns paperskorgar i närheten!!!!

Man måste som besökare och arrangör ta tag i problemet och inte bara bli en del utav det

Bra gjort! Men oftast när man ser folk skräpa ner så handlar det om kanske en hel grupp som stojar och stimmar... Man oftast vill man säga till men kanske är rädd för konsekvensen som sker. Men klart ser man någon som står upp för det så backar man upp, utan tvekan!

Marcuses
29 april 2012 · 254 Inlägg

Mkt trevlig träff! Hoppas det blir ett par fler i sommar smile .. tycker det bara är lite synd att man måste hålla på att sladda där alla bilar står. Det va en 745 som va ett par cm från att dra in i min Pontiac o då hade man väl inte blive så glad kanske..

Om någon fick någon bild på min Eldfågel så hojta gärna till! smile

Marcus Stenmark
Volvo Amazon t5 Projekt:
https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 01294&
Hypnotic Garage : Garagehäng Podcast : Mantorp Park
volvo_740b
29 april 2012 · 154 Inlägg

bra träff, helt ok tack lolsmile

BmwMedKrut
29 april 2012 · 32 Inlägg

Jag var också en utav alla besökare på denna träffen igår. Var premiär för min del och jag tyckte det var skoj förutom ovannämnda nedskräpning och fylla. Håller med föregående talare att man borde försöka säga till och stöta ut dem som beter sig illa så dem skäms. Samtidigt tycker jag det är lite respektlöst när folk går rätt över Rustaparkering och står ruskigt nära där bilar kommer på sladd, när det väl händer något så blir ju polisen ännu hårdare så håll avstånd och visa hänsyn mot dem som åker in och bränner däck smile Vet inte exkat vilka som arrangerar dessa träffar men kanske skulle man ha någon slags security om det finns någon som vill ställa upp på kommande träffar? smile
Min slutgiltiga fråga är vart alla drog runt 11 tiden? Det tunnade ut ganska så duktigt tycker jag smile

thimmy_v4
29 april 2012 · 61 Inlägg

Marcuses skrev:
Mkt trevlig träff! Hoppas det blir ett par fler i sommar smile .. tycker det bara är lite synd att man måste hålla på att sladda där alla bilar står. Det va en 745 som va ett par cm från att dra in i min Pontiac o då hade man väl inte blive så glad kanske..

Om någon fick någon bild på min Eldfågel så hojta gärna till! smile

Jag fick tre bilder på den kolla mitt galleri och är den inte där hojta smile grym bil du har btw smile är dock ingen mästerfotograf tongue

Marcuses
29 april 2012 · 254 Inlägg

thimmy_v4 skrev:
Jag fick tre bilder på den kolla mitt galleri och är den inte där hojta smile grym bil du har btw smile är dock ingen mästerfotograf tongue

Såg ingen bild på min Firebird där hehe bara på den andra lite äldre svarta som va där smile Tack så mycket!

Marcus Stenmark
Volvo Amazon t5 Projekt:
https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 01294&
Hypnotic Garage : Garagehäng Podcast : Mantorp Park
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang