Hejsan alla biltokar.
Nu drar vi igång en bilträff vid den nya restaurangen i borlänge den 9:e Juni kl 17:00.
Det är en ny restaurang (Steakhouse) som har öppnat i paradisgrillens gamla lokaler på paradisvägen 1.
Jag har talat med ägaren och han tycker det vore roligt med en bilträff där, han är villig att ge oss bra priser den kvällen, samt extra bra service. Vi får då rada upp bilarna på gräsmattorna runt restaurangen, samt nyttja parkeringsplatsen såklart. För er som har barn så kommer det även att finnas en hoppborg på plats. Så jag tycker helt klart att alla borde komma hit, kika på fina bilar, snacka skit med likasinnade, och äta en riktigt god måltid.
Är detta nåt som kan vara intressant så är det bara att skriva upp er på listan som finns längre ner. Skriv gärna med om ni vet med er att ni kommer att passa på att äta middag på "Gazoline" så meddelar jag dom så att dom vet hur pass mycket folk dom kan vara beredda på.
Dra ihop lite roliga och fina bilar, då tänker jag främst på modernare och trimmade/stylade bilar och sånt, men alla är ju välkomna.
MVH Morgan.
Senast redigerat av Carpimp (19 maj 2012)