Projekt Mazda rx7

Zorz Touch by U
10 januari 2013 · 910 Inlägg

Var noga med val av fälgar och däck för bankörningen! smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Jading
11 januari 2013 ·

Fprobban skrev:
Var noga med val av fälgar och däck för bankörningen! smile

ja jag tänkte ha blöt däck på mina nuvarande fälgar och torr på dom nya smile

Zorz Touch by U
11 januari 2013 · 910 Inlägg

Jading skrev:

Fprobban skrev:
Var noga med val av fälgar och däck för bankörningen! smile

ja jag tänkte ha blöt däck på mina nuvarande fälgar och torr på dom nya smile

Kanon men kolla noga även med allt med storlekar och rullomkrets osv som är viktigt ^^

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Jading
13 januari 2013 ·

HJÄLP SÖKES
Hej kära motor vänner!

Det är så att jag och mina vänner i Teamet söker Garage Platser då vårat brann ner för 1 år sedan....

Är det någon vänlig själ här inne som har till övers eller kanske vet någon Bonde som vill hyra ut sin lada till oss?

// TM Racing

Zorz Touch by U
18 januari 2013 · 910 Inlägg

Snyggt jobabt! smile Har lite ideer med både Hjälm och fälgar som ajg tänkte du ska få höra! Så vi hörs kring det wink

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Supra_robin
18 januari 2013 · 4 663 Inlägg

härligt big_smile snygga fälgar big_smile

Jading
19 januari 2013 ·

Fprobban skrev:
Snyggt jobabt! smile Har lite ideer med både Hjälm och fälgar som ajg tänkte du ska få höra! Så vi hörs kring det wink

ideer e bra skit wink

Jading
19 januari 2013 ·

Supra_robin skrev:
härligt big_smile snygga fälgar big_smile

Tackar smile

Jading
24 februari 2013 ·

helloj! det händer inte så mycket just nu pga två saker. det är så förbannat kallt i mitt garaget varje gång jag är ledig... och för det andra jobbat jag så mycket som bara går för att få ihop pengar till dem resterade delarna. Typ ett styrsystem och spridare i första hand.

Dom aktuella spruten är: Haltech ps 1000, vems och maxx ecu, har ni några åsikter? skrik ut dom i så fall? smile
ramlade inte lite billiga saker iaf, men dock nödvändiga nu för ett tag sedan.

https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167525/167525-7df7f9646fabb66f9099aa148e14c5ed.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167525/167525-51bcad2d2b6eab90f02eb8574ce68fab.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167525/167525-06be2edec89d86e2dd206f9f47570731.jpg

Nästa del att komma på är troligen dom nya tänd förstärkarna och kablarna. de är en hel del o plocka bort vad jag förstått xD

peace

Snofi -Team Moisty Racing-
24 februari 2013 · 842 Inlägg

Grymt, jag skulle säga maxxecu, ett grymt sprut wink

Volkswagen Caddy "B2" (2011)
Audi 90 Quattro "1036 hp 9.29" (1989)
WhoZWoddl3r Karosstekniker
24 februari 2013 · 288 Inlägg

Vad jag förstått så funkar väll inte maxxecu på wankel?

My Drinking Team Has A Racing Problem
Mazda Efini RX-7 "Bad Attitude" (1994)
Saab 9-3 SS Aero "Hirsch Performance" (2004)
BraBanan
24 februari 2013 · 142 Inlägg

Varför inte apexi pfc?

Projekt mazda rx7 "Azureus-7" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264308
www.an88.seAN-kopplingar och slang.
www.dsgbutiken.se Sjukt bra service och hjälp.
www.vegoria.se Jobbet, allt möjligt bra!
Mazda rx-7 "Azureus" (1993)
Nissan Gt-r (2011)
Jading
24 februari 2013 ·

BraBanan skrev:
Varför inte apexi pfc?

jag har hört att många har rätt mycket problem med dem. blivit rekommenderad att köra ett "bättre" på engång..

Jading
24 februari 2013 ·

WhoZWoddl3r skrev:
Vad jag förstått så funkar väll inte maxxecu på wankel?

hmm det vore väldigt tråkigt om det var så, är inte säker. mycket möjligt att du har rätt, men jag väntar iaf på svar från dem så får jag helt enkelt se smile

WhoZWoddl3r Karosstekniker
24 februari 2013 · 288 Inlägg

Jading skrev:

WhoZWoddl3r skrev:
Vad jag förstått så funkar väll inte maxxecu på wankel?

hmm det vore väldigt tråkigt om det var så, är inte säker. mycket möjligt att du har rätt, men jag väntar iaf på svar från dem så får jag helt enkelt se smile

okej för har själv kollat på de men stog inget om wankel på deras hemsida, hoppas de går för de är ett bra sprut smile känner några som kör på de. smile

My Drinking Team Has A Racing Problem
Mazda Efini RX-7 "Bad Attitude" (1994)
Saab 9-3 SS Aero "Hirsch Performance" (2004)
BraBanan
24 februari 2013 · 142 Inlägg

Jading skrev:

BraBanan skrev:
Varför inte apexi pfc?

jag har hört att många har rätt mycket problem med dem. blivit rekommenderad att köra ett "bättre" på engång..

kommer du köra original twinturbo?
apexi är ju simpel och lätt att installera.  om du ska köra på massa hästar så är det bra att fundera på "bättre" styrsystem.
men apexi funkat bra. är lite trökig om du kör 850cc på primära railen..
tycker du ska prata med gzon och låta han ge en åsikt då han kan apexi pfc:-)

Projekt mazda rx7 "Azureus-7" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264308
www.an88.seAN-kopplingar och slang.
www.dsgbutiken.se Sjukt bra service och hjälp.
www.vegoria.se Jobbet, allt möjligt bra!
Nissan Gt-r (2011)
Mazda rx-7 "Azureus" (1993)
Jading
24 februari 2013 ·

BraBanan skrev:

Jading skrev:

BraBanan skrev:
Varför inte apexi pfc?

jag har hört att många har rätt mycket problem med dem. blivit rekommenderad att köra ett "bättre" på engång..

kommer du köra original twinturbo?
apexi är ju simpel och lätt att installera.  om du ska köra på massa hästar så är det bra att fundera på "bättre" styrsystem.
men apexi funkat bra. är lite trökig om du kör 850cc på primära railen..
tycker du ska prata med gzon och låta han ge en åsikt då han kan apexi pfc:-)

jo jag har faktiskt pratat med med Martin och de var han som rekommenderade haltech. men PFC har jag så klart funderar på, av ekonomiska skäl främst men antar att det borde räcka för denna säsong iaf..

BraBanan
24 februari 2013 · 142 Inlägg

Jading skrev:

BraBanan skrev:

Jading skrev:

jag har hört att många har rätt mycket problem med dem. blivit rekommenderad att köra ett "bättre" på engång..

kommer du köra original twinturbo?
apexi är ju simpel och lätt att installera.  om du ska köra på massa hästar så är det bra att fundera på "bättre" styrsystem.
men apexi funkat bra. är lite trökig om du kör 850cc på primära railen..
tycker du ska prata med gzon och låta han ge en åsikt då han kan apexi pfc:-)

jo jag har faktiskt pratat med med Martin och de var han som rekommenderade haltech. men PFC har jag så klart funderar på, av ekonomiska skäl främst men antar att det borde räcka för denna säsong iaf..

okej smile

jag funderar på haltech jag med. dock blir det nog nästa sommar då motorn ska bli lite mer uppgraderad smile
är passformen bra på lyktorna btw? ska inhandla att par jag med, är det ok ljus på dem med?

Projekt mazda rx7 "Azureus-7" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264308
www.an88.seAN-kopplingar och slang.
www.dsgbutiken.se Sjukt bra service och hjälp.
www.vegoria.se Jobbet, allt möjligt bra!
Mazda rx-7 "Azureus" (1993)
Nissan Gt-r (2011)
Jading
24 februari 2013 ·

BraBanan skrev:

Jading skrev:

BraBanan skrev:

kommer du köra original twinturbo?
apexi är ju simpel och lätt att installera.  om du ska köra på massa hästar så är det bra att fundera på "bättre" styrsystem.
men apexi funkat bra. är lite trökig om du kör 850cc på primära railen..
tycker du ska prata med gzon och låta han ge en åsikt då han kan apexi pfc:-)

jo jag har faktiskt pratat med med Martin och de var han som rekommenderade haltech. men PFC har jag så klart funderar på, av ekonomiska skäl främst men antar att det borde räcka för denna säsong iaf..

okej smile

jag funderar på haltech jag med. dock blir det nog nästa sommar då motorn ska bli lite mer uppgraderad smile
är passformen bra på lyktorna btw? ska inhandla att par jag med, är det ok ljus på dem med?

ljuset är sjukt bra! passformen helt okey vad jag kan döma än så länge. har inte fått till dom helt än, men dom verkar följa linjerna bra smile

BraBanan
24 februari 2013 · 142 Inlägg

Jading skrev:

BraBanan skrev:

Jading skrev:

jo jag har faktiskt pratat med med Martin och de var han som rekommenderade haltech. men PFC har jag så klart funderar på, av ekonomiska skäl främst men antar att det borde räcka för denna säsong iaf..

okej smile

jag funderar på haltech jag med. dock blir det nog nästa sommar då motorn ska bli lite mer uppgraderad smile
är passformen bra på lyktorna btw? ska inhandla att par jag med, är det ok ljus på dem med?

ljuset är sjukt bra! passformen helt okey vad jag kan döma än så länge. har inte fått till dom helt än, men dom verkar följa linjerna bra smile

härligt! har ett par på g av en kille på wankelregistret! smile

Projekt mazda rx7 "Azureus-7" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264308
www.an88.seAN-kopplingar och slang.
www.dsgbutiken.se Sjukt bra service och hjälp.
www.vegoria.se Jobbet, allt möjligt bra!
Nissan Gt-r (2011)
Mazda rx-7 "Azureus" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang