Eftersnack: Tüskland/Japan träff i Katrineholm 19 maj 2012

subbolle
20 maj 2012 · 28 Inlägg

Grym träff tycker jag, mycket bättre än Norrköping då det spårat ur här..

Smuurf
20 maj 2012 · 388 Inlägg

Michkijn skrev:

Smuurf skrev:
När blir nästa träff nu då så man kan se till att vara på plats då det verkade som det var en helfet bilar där!?wink

Funderar på om vi ska köra en nästa månad, eller om man ska vänta lite. det krockar ju oavsett med evenemang under sommaren.

Trycker ni ska ha en till i juni för skulle vara kul o komma speciellt när evon mappas klart nu på torsdag wink

Skoda Superb "Paddan" (2017)
Mitsubishi Evo IV "Alice" (1997)
Gc8 Lackerare
20 maj 2012 · 587 Inlägg

Michkijn skrev:

Smuurf skrev:
När blir nästa träff nu då så man kan se till att vara på plats då det verkade som det var en helfet bilar där!?wink

Funderar på om vi ska köra en nästa månad, eller om man ska vänta lite. det krockar ju oavsett med evenemang under sommaren.

ni borde fixa en i norrköping smile?

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Talvis Fotograf
20 maj 2012 · 191 Inlägg

Här kommer bilderna jag tagit, hoppas ni gillar dem

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3259989

Lindbloom Sthlm(s)low
20 maj 2012 · 168 Inlägg

Tack för en trevlig träff, mycke fina bilar å sol så länge ja va kvar iaf:)

Michkijn Tangentbordsriddare
20 maj 2012 · 1 825 Inlägg

audi-fjar skrev:

Michkijn skrev:

Smuurf skrev:
När blir nästa träff nu då så man kan se till att vara på plats då det verkade som det var en helfet bilar där!?wink

Funderar på om vi ska köra en nästa månad, eller om man ska vänta lite. det krockar ju oavsett med evenemang under sommaren.

ni borde fixa en i norrköping smile?

förra året så körde vi i norrköping också, men det blev så dålig uppslutning med bilar där.
Fast det berodde dels på att vi hade träffen på midsommardagen wink

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Gc8 Lackerare
20 maj 2012 · 587 Inlägg

Michkijn skrev:

audi-fjar skrev:

Michkijn skrev:

Funderar på om vi ska köra en nästa månad, eller om man ska vänta lite. det krockar ju oavsett med evenemang under sommaren.

ni borde fixa en i norrköping smile?

förra året så körde vi i norrköping också, men det blev så dålig uppslutning med bilar där.
Fast det berodde dels på att vi hade träffen på midsommardagen wink

ja jag var där förra året. ja tycker ni ska fixa en nästa månad sen att ni gör ett evenemang på facebook och delar det vidare smile

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
H_landen
20 maj 2012 · 227 Inlägg

såg några som gick runt och filmade smile nån här??

BMW 528i e28 "Static . Daily" (1987)
BMW 525i e34 "Turbo" (1994)
BMW 518i e28 "My" (1987)
_Johannes
20 maj 2012 · 383 Inlägg

audi-fjar skrev:

Michkijn skrev:

audi-fjar skrev:
ni borde fixa en i norrköping smile?

förra året så körde vi i norrköping också, men det blev så dålig uppslutning med bilar där.
Fast det berodde dels på att vi hade träffen på midsommardagen wink

ja jag var där förra året. ja tycker ni ska fixa en nästa månad sen att ni gör ett evenemang på facebook och delar det vidare smile

Jo de vore ju trevligt men tråkigt ifall inga kommer:/ men en träff nästa månad ska vi ju helt klart försöka fixa! smile

Senast redigerat av _Johannes (20 maj 2012)

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Fixabilen
20 maj 2012 · 84 Inlägg

Ingen som har bilder på min Golf med kolfiber draperad huv och gula lampor fram ? smile

Gå in o kommentera mitt projekt med BMW E30 m50b25 :D
SPONSORER:
Badassparts.se
Volkswagen Caddy "Hadders" (1988)
Armen_M
21 maj 2012 · 52 Inlägg

de va en utav dem roligaste träffarna jag har varit på... FAST !!! är min bil så jävla ful ? inte en bild på den hahahaha !!! har någon filma skulle jag vilja ha de... eller bilder... MVH

Toyota Soarer "Blue Devil" (1992)
Michkijn Tangentbordsriddare
21 maj 2012 · 1 825 Inlägg

En tanke bara..
Om nästa träff skulle vara samtidigt som MoM/norrköping, fast vid mediamarkt parkeringen, skulle det vara åt h*vete? tongue

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Gc8 Lackerare
21 maj 2012 · 587 Inlägg

Michkijn skrev:
En tanke bara..
Om nästa träff skulle vara samtidigt som MoM/norrköping, fast vid mediamarkt parkeringen, skulle det vara åt h*vete? tongue

hehe jaa tongue men kanske veckan efter mom smile?

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Michkijn Tangentbordsriddare
21 maj 2012 · 1 825 Inlägg

audi-fjar skrev:

Michkijn skrev:
En tanke bara..
Om nästa träff skulle vara samtidigt som MoM/norrköping, fast vid mediamarkt parkeringen, skulle det vara åt h*vete? tongue

hehe jaa tongue men kanske veckan efter mom smile?

fast då är det ju i linköping va?

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
_Johannes
21 maj 2012 · 383 Inlägg

armen skrev:
de va en utav dem roligaste träffarna jag har varit på... FAST !!! är min bil så jävla ful ? inte en bild på den hahahaha !!! har någon filma skulle jag vilja ha de... eller bilder... MVH

Kul o höra! Kan säga att jag diggar din s13 stenhårt:) brukar kolla in den på dom träffar du är påwink kan ha nån dålig bild, ska kolla, om de va du som sladda i rondellen kan jag kanske ha en liten filmsnutt men det kanske inte var du:P

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Gc8 Lackerare
21 maj 2012 · 587 Inlägg

Michkijn skrev:

audi-fjar skrev:

Michkijn skrev:
En tanke bara..
Om nästa träff skulle vara samtidigt som MoM/norrköping, fast vid mediamarkt parkeringen, skulle det vara åt h*vete? tongue

hehe jaa tongue men kanske veckan efter mom smile?

fast då är det ju i linköping va?

nej linköping är i helgen som kommer nu norrköpings är 2 juni så det skulle va nice om ni kunde sätta det den 9e juni smile?

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Armen_M
21 maj 2012 · 52 Inlägg

_Johannes skrev:

armen skrev:
de va en utav dem roligaste träffarna jag har varit på... FAST !!! är min bil så jävla ful ? inte en bild på den hahahaha !!! har någon filma skulle jag vilja ha de... eller bilder... MVH

Kul o höra! Kan säga att jag diggar din s13 stenhårt:) brukar kolla in den på dom träffar du är påwink kan ha nån dålig bild, ska kolla, om de va du som sladda i rondellen kan jag kanske ha en liten filmsnutt men det kanske inte var du:P

TackaR de va en utav dem finaste kommenten på länge ska skriva ut och rama in wink HEHE !!! jo de va jag som var i rondellen... tongue MVH

Toyota Soarer "Blue Devil" (1992)
Michkijn Tangentbordsriddare
21 maj 2012 · 1 825 Inlägg

redan 9 juni? yikes Då går det nog inte. Trodde mer att du tänkte på 7 juli annars smile

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Gc8 Lackerare
21 maj 2012 · 587 Inlägg

Michkijn skrev:
redan 9 juni? yikes Då går det nog inte. Trodde mer att du tänkte på 7 juli annars smile

inte så långt hmm  30 juni vore bra också sommaren är inte så lång sad man vill ju ha många träffar tongue

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang