Tips om mina fälgar?

Sener
24 juni 2012 · 138 Inlägg

hej.
Behöver era åsikter om mina fälgar, tycker ni att jag ska behålla dem, öppen för åsikter positiva& negativa.smile
Eller skall jag köpa svarta fälgar som många tycker att de passar? Isåfall tips på vilka?

Tack.

mvh
Sener

Ferran
27 juni 2012 · 51 Inlägg

Sener skrev:
hej.
Behöver era åsikter om mina fälgar, tycker ni att jag ska behålla dem, öppen för åsikter positiva& negativa.smile
Eller skall jag köpa svarta fälgar som många tycker att de passar? Isåfall tips på vilka?

Tack.

mvh
Sener

Lacka bara om dina fälgar till svart? onödigt att köpa helt nya fälgar när du har fälgar som är fina wink

Opel Corsa Opc "Opel Performance Center" (2008)
OUTLAW1
27 juni 2012 ·

våga sticka ut lite och lacka dom FORD RS gröna...på med lite monster klibbor och gör den till rally look istället..ingen minns en fegis-*ler*

Eller så går du den breda "mainstream" vägen och lackar dom svarta...(opersonligt så det skriker om det)

GrEEn81 Saab Freak
27 juni 2012 · 292 Inlägg

Nej nej inte svarta fälgar wink

Så jävla tråkigt!!

Jag hade nog kört på Outlaw1 tips...Dock kanske inte fullt så skrikigt som neon gröna men smile

Mvh:Andreas
germ424
27 juni 2012 · 267 Inlägg

måla om dom grafit gråa metallic tycker jag hade passat fint...
såg att du bodde i gbg om du vill blästra o lacka om dom, så gör det på alucrom i arendal eller tagene, jobbar själv där, dom atr typ 200-300 per fälg blästrade o målade, slipper du köpa nya om du inte vill de då

rostskyddsmålare
Sener
27 juni 2012 · 138 Inlägg

Asså dem tar bara 200-300 / fälg??   Bor 5 min från arendal:p visste inte faktiskt, fixar dem kantstött också eller?

germ424
27 juni 2012 · 267 Inlägg

ne bara blästrar o målar, det kan man ju slipa själv kanske

rostskyddsmålare
Sener
27 juni 2012 · 138 Inlägg

Okej men låter inte 200-300 för lite? / fälg

germ424
27 juni 2012 · 267 Inlägg

ne en polare skulle lacka några 20tummare tror han skulle ha 250 per fälg
säg till henrik på kontoret att mattias(jag) sa att du skulle gå dit så får du säkert bra pris,
hade kunnat lackat fäälgarna om om jag hade jobbat kvar på station där i arendal

rostskyddsmålare
spokenratt
27 juni 2012 · 3 860 Inlägg

Skaffa Plasti Dip o kör dom röda?!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Sener
27 juni 2012 · 138 Inlägg

Ska nog dit nån dag o se , tack för svaren

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang