Angående: TJEJTRÄFF! 11 augusti vid Mekonomen i Vårby kl 19

Angie
10 juli 2012 · 98 Inlägg

Hej tjejer!

Jag tänkte att nu är det dags att någon sätter igång en träff för oss så jag gör det.  Jag har haft lite kontakt med Mekonomen i Vårby som ska hjälpa till lite smått, samt även försöka se till att det bara är tjejer som jobbar den dagen smile Jag har inte allt planerat, bara datum och tid, så är det någon som vill hjälpa till med planer så är det bara höra av er antingen här eller i mail till mig smile

Tyvärr killar, detta är då enbart för tjejer, vi skulle uppskatta om detta kunde respekteras.

Nu ska vi hoppas på att vädret är bra, så syns vi där smile

MeepMeep Finraggare
11 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Jag är ledsen men att köra tjej/killträff känns jävligt mellanstadium. Hade blivit ett jävla liv i luckan om de skrev att en träff bara var för killar.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Starwomen Only me
11 juli 2012 · 11 Inlägg

kameramannen skrev:
Jag är ledsen men att köra tjej/killträff känns jävligt mellanstadium. Hade blivit ett jävla liv i luckan om de skrev att en träff bara var för killar.

hade de blivit de tror du??

sant intressen är könslöst, jag håller med dig! men är ju mer män som har intresset än tjej oftast, precis som de är mer tjejer som håller på med hästar, är ju kanon om man kan träffas och lära känna fler tjejer som har intresset och bygga upp nätverk, ja du ser grejjen :-)

Shit happends
Volvo 240 "Astrid" (1992)
Opel insignia "Familjeracern" (2017)
MeepMeep Finraggare
11 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Nej det gör jag inte. Så bara för att det är färre tjejer som gillar bilar så skall man ha en tjejträff?

Och ja - det hade blivit ett jävla liv i luckan precis som det alltid blir så fort något är snedfördelat i manlig favör.

Senast redigerat av kameramannen (11 juli 2012)

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Starwomen Only me
11 juli 2012 · 11 Inlägg

kameramannen skrev:
Nej det gör jag inte. Så bara för att det är färre tjejer som gillar bilar så skall man ha en tjejträff?

Och ja - det hade blivit ett jävla liv i luckan precis som det alltid blir så fort något är snedfördelat i manlig favör.

ja de är min syn på de hela, så kanske fler tjejer plocka upp intresset och visar sig :-)

jag kan ärligt säga att någon velat ha enbart en grabb träff så hade inte jag regerat, men de är jag de :-)

Shit happends
Opel insignia "Familjeracern" (2017)
Volvo 240 "Astrid" (1992)
sladdandebarnet
11 juli 2012 · 135 Inlägg

Jag tycker att det är ett kanon initiativ!!
Finns ju träffar för folk med enbart ett bilmärke så varför inte testa att bara ha för tjejer?

Jag tror att det kan bli hur kul som helst!

RonjaRasmussen 'Female Dirtbag
11 juli 2012 · 35 Inlägg

Har 53 mil dit så hoppar de denna gången och drar på de vanliga träffarna istället!

New rools - There are no rools!
Janneutanb
11 juli 2012 · 7 272 Inlägg

Angie skrev:
Hej tjejer!

Jag tänkte att nu är det dags att någon sätter igång en träff för oss så jag gör det.  Jag har haft lite kontakt med Mekonomen i Vårby som ska hjälpa till lite smått, samt även försöka se till att det bara är tjejer som jobbar den dagen smile Jag har inte allt planerat, bara datum och tid, så är det någon som vill hjälpa till med planer så är det bara höra av er antingen här eller i mail till mig smile

Tyvärr killar, detta är då enbart för tjejer, vi skulle uppskatta om detta kunde respekteras.

Nu ska vi hoppas på att vädret är bra, så syns vi där smile

Jag är på, sjukt bra initiativ, tummen upp.
Vi tjejer kan annars känna oss "lite utanför" så detta gör ju att vi skapar oss ett kontakt-nät med andra tjejer som man kan åka på träffar tillsammans med! Kanon kul, hoppas nu detta blir av! big_smile

- Hjälper gärna till om du inte vill planera ensam! / Emma

sanna-b Uppsala Street Crew
11 juli 2012 · 19 Inlägg

Jag är lätt på !! Hjälper oxå gärna till å planerar om det behövs smile

Ford Focus RS "Uppsala Street Crew" (2009)
ThereseH
12 juli 2012 · 25 Inlägg

Vilken bra och rolig ide!!  smile
Jag kanske dyker upp!

Waldenstrom it's not a competition...
12 juli 2012 · 116 Inlägg

För min del blir det för långt så får skippa detta..

Anton-DekorTeknik
12 juli 2012 · 964 Inlägg

kameramannen skrev:
Jag är ledsen men att köra tjej/killträff känns jävligt mellanstadium. Hade blivit ett jävla liv i luckan om de skrev att en träff bara var för killar.

Fan vad du ska klaga på allt och alla!

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
Masterworks
12 juli 2012 ·

kameramannen skrev:
Nej det gör jag inte. Så bara för att det är färre tjejer som gillar bilar så skall man ha en tjejträff?

Och ja - det hade blivit ett jävla liv i luckan precis som det alltid blir så fort något är snedfördelat i manlig favör.

Du e ju lite fjollig så du får säkert vara med? ;P

Starwomen Only me
12 juli 2012 · 11 Inlägg

Masterworks skrev:

kameramannen skrev:
Nej det gör jag inte. Så bara för att det är färre tjejer som gillar bilar så skall man ha en tjejträff?

Och ja - det hade blivit ett jävla liv i luckan precis som det alltid blir så fort något är snedfördelat i manlig favör.

Du e ju lite fjollig så du får säkert vara med? ;P

Haha den gillades  wink

Shit happends
Opel insignia "Familjeracern" (2017)
Volvo 240 "Astrid" (1992)
MeepMeep Finraggare
12 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Jag tar det. Speciellt från en som åker en frisör-cab smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Masterworks
12 juli 2012 ·

kameramannen skrev:
Jag tar det. Speciellt från en som åker en frisör-cab smile

Jag gillar dig med! ;P

HereComesTrouble Livsnjutare
12 juli 2012 · 1 707 Inlägg

Har C5:an blivit en frisör-cab? Trodde det var vikt till Audi tt och Mercedes 2xx...

Lowpass
12 juli 2012 · 1 224 Inlägg

Jag kommer lätt! smile

i-vtec Do you?
TLO
13 juli 2012 · 1 062 Inlägg

Om man vill ha en tjejträff så är det väl upp till arrangören, men ta bort tramset med "tjejklass" på utställningar och liknande tycker jag.

"You Go, we go!"
Angie
13 juli 2012 · 98 Inlägg

Tanken är att jag tänkte anordna ytterligare en träff, i samband med
Mekonomen där vi även har en liten utställning och då kommer det inte vara uppdelat i klasser

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang