sk8ville skrev: Ser riktigt bra ut Du får se till o filma uppstarten sen ska höra me en polare sen om han har en lösning på det med startspärren för han har grejat en del med sånt
Ja det hade varigt riktigt snällt om du hade frågat . Det hade varigt himmeln!
Snackade me freddy om de idag, o han sa att han snackat me dig om det och gett dig tips på hur du ska lösa det
Ja jag snackade med han ja . Skulle ju hämta en box där i vä men dom hadde ingen tydligen. Men han snackat med en kille inne på bmw som håller på att mecka mycket med startspärrarna men får byta box och grejer. Allting går .
Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar! Rust is not a crime
Nu blir det uppade, har börjat jobba nu men ska försöka jobba så mycket jag kan med bilen men har fortfarande inte fått igång pisset. Men det kommer väl det också.
Inga emblem på luckan mer. No name.
Fick även prova plåtisarna som jag ska montera. Äcklig hög!
Närmare bild. Japp centrumvända av mig.
Fick bli en lite ovanlig färg bara för att. Första lagret färg på dom.
Tredje lagret färg, det får räcka. Ska lacka dom på andra sidan också.
Fick börja med dom andra 2 fälgarna också. Man måste ju ha fyra hehe. Att lossa centrumet tog umgefär 8min, älskar att jobba med nya fälgar.
Blir att svetsa dom imon. Fick annat att göra tyvärr.
Kommer mera uppdate imon, Ska göra klart fälgarna och ringa runt och försöka hitta en box mm till motorn så startspärren kan ge sig så motorn kan starta. Ha det sålänge.
Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar! Rust is not a crime
startspärren på den bilen kan du bara använda en sladd samma som på 740 när jag konvertera till manuell från automat har gjort det både på 240 och 740 så bara leta eller kolla vart den kabeln går så kan du mäta upp det dra den så bara starta bilen
Hackev8 skrev: startspärren på den bilen kan du bara använda en sladd samma som på 740 när jag konvertera till manuell från automat har gjort det både på 240 och 740 så bara leta eller kolla vart den kabeln går så kan du mäta upp det dra den så bara starta bilen
Startspärren sitter i bmw boxen och inte i själva bilen. Det var ingen automatare innan.
Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar! Rust is not a crime
Hackev8 skrev: startspärren på den bilen kan du bara använda en sladd samma som på 740 när jag konvertera till manuell från automat har gjort det både på 240 och 740 så bara leta eller kolla vart den kabeln går så kan du mäta upp det dra den så bara starta bilen
Startspärren sitter i bmw boxen och inte i själva bilen. Det var ingen automatare innan.
Hackev8 skrev: startspärren på den bilen kan du bara använda en sladd samma som på 740 när jag konvertera till manuell från automat har gjort det både på 240 och 740 så bara leta eller kolla vart den kabeln går så kan du mäta upp det dra den så bara starta bilen
Startspärren sitter i bmw boxen och inte i själva bilen. Det var ingen automatare innan.
okej då hänger jag med
Härligt . Alltid lättare om man hänger med .
Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar! Rust is not a crime
Jaha nu kommer det en liten uppdate fast utan bilder. Hittade en box på blocket som jag köpte men den passade inte tyvärr. Så nästa steg nu är att byta hela el systemet. Kommer bli dyrt och svårt att hitta så tyvärr kommer inte jag hinna klart till vallåkra som var tänkt ifrån början. Men kommer köra med min svarta 740, kom gärna fram och snacka och sånt alltid trevligt. Sen får jag däcken till fälgarna på måndag/ imon så då kommer en liten uppdate iallafall. Häng kvar! Ha en trevlig söndag.
Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar! Rust is not a crime