hur många här på garaget.org kör på 95oktan bensin??

LazerHawke
29 september 2006 · 1 268 Inlägg

hur många här på gorg kör på 95oktan bensin??

Tzatziki
29 september 2006 · 452 Inlägg

jag

Injen Husägare
29 september 2006 · 268 Inlägg

jag med

no turbo shit just real power
Norsken
29 september 2006 · 121 Inlägg

Inte jag.... vägrar.

Att komma två är att förlora!
Opel Vivaro (2008)
Volvo V70 (2006)
Luddtussen Rally ludde
29 september 2006 · 213 Inlägg

Jag kör på 95 oktan på min Golf GT -86

////////RallyLudde////////
Freddan
29 september 2006 · 282 Inlägg

Till vinterbilen duger 95 smile

dallelito med lem
29 september 2006 · 1 147 Inlägg

jag...

testade shells v-power en dag när det kostade som 95, kan ju inte påstå att det gjorde nån märkbar skillnad, så känns onödigt o tanka dyrare..

Senast redigerat av dallelito (29 september 2006)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
LordGlassboet Glassbåtsingengör
29 september 2006 · 207 Inlägg

Fattig studerande som man är får man leva med att bara ha råd med 95

Signaturtext kan du vara själv!
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
29 september 2006 · 1 660 Inlägg

95 rakt över på alla 3..

patrik_sct-tuning
29 september 2006 · 124 Inlägg

man tjänar på att tanka 98 eller allra helst V-Power bilen dricker mindre soppa då!

Miklen
29 september 2006 ·

patrik_sct-tuning skrev:
man tjänar på att tanka 98 eller allra helst V-Power bilen dricker mindre soppa då!

Det beror ju helt på bilens motorsystem osv osv... Chippade bilar kräver ju oftast 98.. trimchip iaf..

Ja för min del tankar 98 för dels så går bilen märkbart piggare å dessutom billigare..men sen vet ja ju inte om bilen e chippad eller inte heller wink

NitrousOxideSystem Zoom Zoom
29 september 2006 · 381 Inlägg

jag tankar 95 tongue

Power is Nothing Without Control
Tengu1969
29 september 2006 · 1 396 Inlägg

Jag tankar 95!
Varför hålla på och fjanta sig med 98 oktan till en vanlig bil?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
GurraG INGET ANNAT!!
29 september 2006 · 1 725 Inlägg

jag kör 95

jonTe
29 september 2006 · 5 710 Inlägg

NiclasT skrev:
Jag tankar 95!
Varför hålla på och fjanta sig med 98 oktan till en vanlig bil?

Vissa "vanliga bilar" kräver 98 oktan för att nå maximal prestanda, tex min Aero.
På vintern går det däremot utmärkt med 95.

MVH Jonas
..............
FugitivE BMW Power
29 september 2006 · 2 362 Inlägg

nja jag tankar 98, rekommenderas tillochmed att man gör det till golfen tongue

BMW, bogsering med wire :/
Tengu1969
29 september 2006 · 1 396 Inlägg

jonTe skrev:

NiclasT skrev:
Jag tankar 95!
Varför hålla på och fjanta sig med 98 oktan till en vanlig bil?

Vissa "vanliga bilar" kräver 98 oktan för att nå maximal prestanda, tex min Aero.
På vintern går det däremot utmärkt med 95.

Jag ser Aeron mer som en specialbil. Jag menade förstås vanliga till-och-från-jobbet bilar som t ex Volvo 850 och Renault Megane.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
29 september 2006 · 1 852 Inlägg

jag, ja har dessutom testat V-power och märkte inte ett skit. då gör det större skillnad att köra på natten då det är kallt

man lever bara en gång så lev väl!
MilleN
29 september 2006 · 9 108 Inlägg

Oftast 95.

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
29 september 2006 · 991 Inlägg

jag kör på 95, ser inget behov att att köra på ngt annat. såg ingen skillnad på omegan iaf.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang