En tråd om k*ksträngen. ja... jag är seriös.

dappe89
26 september 2012 · 172 Inlägg

Hej hallå!

En kille på 20 år som har haft problem med sin sträng efter massvis med hårt sex, den sprack var, varannan gång för tusan. Fett drygt då man alltid oroa sig över detta. Jag gick iaf och kollade upp det och fick en tid bokad 6 månader senare, nu har det gått dessa 6 månader och jag har inte haft några problem alls under denna tiden. Vad vet jag inte vad det beror på, jag har inte lugnare sex iaf!

Så nu är frågan, ska man för en gångs skull skära av den jäkla strängen och veta att jag aldrig någonsin mer kommer att få problem eller ska jag avboka tiden och eventuellt kanske återfå problem, för att senare få boka en till tid till detta.
Ett bonus på detta med kapning är att pillen kan ev. bli lite längre, sägs så åtminstone eftersom den kan sträcka ut fullt på sig! lol

Är det någon som gjort detta?

Hejhopp och jöka lugnt där ute!
/strängen smile

edit: nej man kunde inte göra en "poll" på garaget sad

Senast redigerat av dappe89 (26 september 2012)

Germax
26 september 2012 · 12 086 Inlägg

Asså vafan lol

dappe89
26 september 2012 · 172 Inlägg

Vadå?! fel forum för detta eller? Var inte så blyga nu.. vad skulle NI gjort? smile

Nisse_R Maskinförare
26 september 2012 · 287 Inlägg

Den kanske har blitt starkare av all träning lol  Ne ja skulle inta gå dit om man inte har problem längre

sleepyoh
26 september 2012 · 1 319 Inlägg

Jag skulle säga att du låter den vara om du inte har några problem nu. Har själv råkat ut för att denna sträng spricker, nu efteråt har jag inga som helst problem, förhuden är lättare att dra tillbaka osv. Nästan bättre än det var innan. Men jäklar i helvete vad blodigt det blir när den går av, gör ju inte direkt ont, nästan så att man tror det är ovanligt monsun mens innan man tittade efter.

Får du några som helst problem i framtiden, gå direkt till läkaren och fixa, annars låt det vara. Är ju inget ovanligt, eller det händer ju långt ifrån alla men det är ju många som blir drabbade så man ska inte behöva tycka det är jobbigt att prata om liksom. wink

Senast redigerat av sleepyoh (26 september 2012)

_----------'
dappe89
26 september 2012 · 172 Inlägg

Nisse_R skrev:
Den kanske har blitt starkare av all träning lol  Ne ja skulle inta gå dit om man inte har problem längre

lol Dock är jag fett trött på det och har inte lust att vänta ett halvår på operation en gång till.

sleepyoh skrev:
Jag skulle säga att du låter den vara om du inte har några problem nu. Har själv råkat ut för att denna sträng spricker, nu efteråt har jag inga som helst problem, förhuden är lättare att dra tillbaka osv. Nästan bättre än det var innan. Men jäklar i helvete vad blodigt det blir när den går av, gör ju inte direkt ont, nästan så att man tror det är ovanligt monsun mens innan man tittade efter.

Får du några som helst problem i framtiden, gå direkt till läkaren och fixa, annars låt det vara. Är ju inget ovanligt, eller det händer ju långt ifrån alla men det är ju många som blir drabbade så man ska inte behöva tycka det är jobbigt att prata om liksom. wink

Ja, jag är fullt medveten om att det inte är ovanligt, men händer det flera gånger i veckan i en period på, 1.5år? så är jag orolig för att det kan hända igen, dessutom har strängen växt helt cp nu utav alla gånger den har läkt ihop, haha! lol

sleepyoh
26 september 2012 · 1 319 Inlägg

Jamen åk och fixa till skiten då. Inte så att den gör mycket nytta direkt. Ska man gå och pissa kanske man får sikta lite bättre i värsta fall smile

Nu när du ändå har en tid och haft så mycket problem, så ja whatehell. Sen ere ju bara upp på hästen och köra hårt!

Senast redigerat av sleepyoh (26 september 2012)

_----------'
dappe89
26 september 2012 · 172 Inlägg

sleepyoh skrev:
Jamen åk och fixa till skiten då. Inte så att den gör mycket nytta direkt. Ska man gå och pissa kanske man får sikta lite bättre i värsta fall smile

Nu när du ändå har en tid och haft så mycket problem, så ja whatehell. Sen ere ju bara upp på hästen och köra hårt!

Ja, det får väl bli så! haha! önska den lille lycka till wink

IceEyes Varningar: För många..
26 september 2012 · 2 552 Inlägg

Flashback-klass på trådstarten lol

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Crawlix
28 september 2012 · 73 Inlägg

http://wallpapermi.com/thumbnails/detail/20120822/meme%20faces%20white%20background%20yao%20ming%20scared%201200x1397%20wallpaper_www.wallpapermi.com_50.jpg

Kroniskt tung högerfot :/
juhaaan
29 september 2012 · 619 Inlägg

Gör en tråd på Flashback iställetdär folk kan vara anonyma, får bog bättre svar där:p

Nissan Skyline R32 GTR "Zilla" (1994)
Nissan Skyline R34 "Skyan" (1998)
dappe89
29 september 2012 · 172 Inlägg

juhaaan skrev:
Gör en tråd på Flashback iställetdär folk kan vara anonyma, får bog bättre svar där:p

Äh, sitter väldigt sällan på det forumet nu för tiden och orkar inte leta upp mitt password där.
Detta är ju ett forum för alla trådar också, och vad ska man behöva vara anonym för? Finns väl folk som känner igen mig här också men det skiter väl jag i. Desto mindre borde ni skita i eftersom det är jag som har ställt frågan smile

Menmen, tack för svar ändå!

Iam2fast4U
29 september 2012 · 1 534 Inlägg

varenda man som läser denna tråden gråter nu

BMW E34 "538" (1990)
Navkapsel
29 september 2012 · 4 637 Inlägg

Skicka tjejerna till mig istället!!!

Jag hade avaktat med operation i ditt läge. Men om problemen börjat igen hade jag inte tvekat om att ta bort kuksträngen.

Woojen
29 september 2012 · 1 101 Inlägg

kapa strängen med vinkelkapen

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Kanelbullen
29 september 2012 · 1 722 Inlägg

Världens dummaste säkert men vad har man strängen till  lol lol

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
Muttley
29 september 2012 ·

Kanelbullen skrev:
Världens dummaste säkert men vad har man strängen till  lol lol

Frenulum (eg. frenulum penis) är ett veck av hudepitel mellan undersidan av ollonet och förhuden. Om frenulum är för kort (kort frenulum), kan smärta uppstå vid erektion. Problemet kan åtgärdas av en urolog genom ett enkelt kirurgiskt ingrepp, utfört under lokalbedövning.



Ja alltså den gör inte så mycket. den finnes där bara. Den är inte så viktig för funktionens skull.
Rådet till TS är att göra operationen om den nu är för kort.  De är inte så värst fräscht om du ska blöda vid samlag dessutom om ni kör utan gummi känns de väl ännu mindre bra.

dappe89
30 september 2012 · 172 Inlägg

Navkapsel skrev:
Skicka tjejerna till mig istället!!!

Jag hade avaktat med operation i ditt läge. Men om problemen börjat igen hade jag inte tvekat om att ta bort kuksträngen.

Tjejerna? Vilka tjejer? Dom flesta trivs bra hos mig och min blodiga pille.


haha jo tjena! tack för svar. Har troligtvis bestämt mig för att skita i det nu faktiskt. Eftersom jag inte har haft problem på flera månader och inga tendenser på att det ska bli så igen så avvaktar jag förmodligen tills vidare, även om det hade varit coolt och fått feta sprutor i pillen. Hade man varit riktigt snäll kanske man till och med fått narkos, men det är väl för mycket att hoppas på wink
Sedan vill jag bara påpeka att det är inte strängen som är för kort, det är pillen som är för lång. Svårt att handskas med en salt halvmeter.

Muttley
30 september 2012 ·

Man kan få narkos ändå. De ville inte söva mig vid en operation och då vägrade jag komma helt enkelt wink

Marticus Meldem
3 oktober 2012 · 917 Inlägg

kommer tillbaka till gorg efter ett par veckors frånvaro, denna tråd är den första jag ser <3

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang