Lost säsong 3 !OBS Spoilers!

dusty Living in the fastlane
5 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

Såg precis första avsnittet av säsong 3 vet inte riktigt vad man ska säga faktiskt det har blivit en helt ny serie men den håller fortfarande hög klass. Dock gillar jag inte att det fanns en "modern" by mitt i allt jag ville ha det som man trodde att det var i säsong 1 och 2. Men kommer helt klart följa den fortfarande hoppas bara dom lyckas förklara alla gåtor tongue

Izual
5 oktober 2006 · 4 571 Inlägg

Jag som inte ens börjat kolla på S2 wink

Måste beta mig igenom den lite snabbt nu så man hänger med igen tongue

dusty Living in the fastlane
5 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

finns risk att du blir besviken på säsong2 den håller inte samma höga klass som ettan fast den slutar bra iallafall smile

Frisken
5 oktober 2006 · 31 Inlägg

Jag såg också första idag på säsong 3, de är alltid spännande slut.. smile

dusty Living in the fastlane
5 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

Frisken skrev:
Jag såg också första idag på säsong 3, de är alltid spännande slut.. smile

aa smile det är lite jobbigt man har inte riktigt kommit in i att se serier ännu så man är ju van vid filmer att man ser klart inte att det tar slut när det är som mest spännande tongue

m3l1n
5 oktober 2006 · 200 Inlägg

det dåliga med lost är att det är så jävla utraget! dom som skriver avsnittena skriver nu på nya avsnitt .. kan ju fortsätta hur många säsonger till om dom vill hmm

prison break är bättre!

dusty Living in the fastlane
5 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

m3l1n skrev:
det dåliga med lost är att det är så jävla utraget! dom som skriver avsnittena skriver nu på nya avsnitt .. kan ju fortsätta hur många säsonger till om dom vill hmm

prison break är bättre!

håller faktiskt me dig men allt bygger ju på dendär superhemliga orginisationen som fanns på ön som det bara är rester kvar av så det är nog därför man inte får reda på så mycket

SaNelito Fartdåre
5 oktober 2006 · 286 Inlägg

Ska kolla på första avsnittet snart smile Dock gillade jag inte alls Säsong 2 förutom slutet då. Hoppas 3an blir mycket bättre iaf smile Men som någon sa så är Prison Break bättre big_smile

Volvo S40N (2006)
MilleN
6 oktober 2006 · 9 108 Inlägg

Jag är ruskigt förbannad på Lost.. Det enda som har hänt i hela serien är att fler och fler frågeställningar kommer upp, och så fort dom är på väg att få svar på något så kommer istället nya frågeställningar upp..

Dom skiter dessutom i väldigt mycket av de gamla problem, som att det fanns isbjörnar på ön i början osv.

Nej fy fan vad utdraget det är...

Men likt förbannat måste jag fortsätta kolla för att se vad som händer.. MEN JAG VILL HA EN LÖSNING PÅ SKITEN NÅGON GÅNG OCH INTE EN SÅPA!!!!

Burken Utanlem
6 oktober 2006 · 895 Inlägg

ne fy fan.. såg precis e3 s1... ja saknar fortfarande det pilotätande jättedjuret som strök omkring i skogen i e1...... inget håller ju ihop i serien sad

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
iTact
6 oktober 2006 · 115 Inlägg

men hon som gav Jack mat var ruggit snygg tongue

GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
6 oktober 2006 · 1 660 Inlägg

Eeh, var kommer spoiler *från rubriken* in i sammanhanget??

SaNelito Fartdåre
6 oktober 2006 · 286 Inlägg

GT90 skrev:
Eeh, var kommer spoiler *från rubriken* in i sammanhanget??

Det har nog med att det kan finnas "avslöjanden" i diskussionen så dem som inte vill veta något i förväg borde akta sig tongue

Volvo S40N (2006)
Izual
6 oktober 2006 · 4 571 Inlägg

GT90 skrev:
Eeh, var kommer spoiler *från rubriken* in i sammanhanget??

Bla detta har skrivit som är en spoiler om man inte sett avsnittet ännu wink

"Dock gillar jag inte att det fanns en "modern" by mitt i allt"

GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
6 oktober 2006 · 1 660 Inlägg

Aha, missförtog nog där.. Trodde det menades spoiler: http://www.dalhems.com/stylingsidor/stylingbilder/Dtm%20spoiler/fs103tn.jpg

Senast redigerat av GT90 (6 oktober 2006)

Bogen
6 oktober 2006 · 83 Inlägg

GT90 skrev:
Aha, missförtog nog där.. Trodde det menades spoiler: http://www.dalhems.com/stylingsidor/sty … s103tn.jpg

hahaha, dagens skratt! Humor på hög nivå.

Fiesta ST 150
dusty Living in the fastlane
6 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

GT90 skrev:
Aha, missförtog nog där.. Trodde det menades spoiler: http://www.dalhems.com/stylingsidor/sty … s103tn.jpg

haha smile nä inte en sån big_smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
6 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

Jag fattar inte... sistan avsnittet i s2 då hitta väl dom där flygplans killarna dom på gpsen? vad fan hände med de nu i s03e01 ?:S


Bmw osv..
Burken Utanlem
6 oktober 2006 · 895 Inlägg

GT90 skrev:
Aha, missförtog nog där.. Trodde det menades spoiler: http://www.dalhems.com/stylingsidor/sty … s103tn.jpg

lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
dusty Living in the fastlane
6 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Jag fattar inte... sistan avsnittet i s2 då hitta väl dom där flygplans killarna dom på gpsen? vad fan hände med de nu i s03e01 ?:S

tror det återkommer ganska snart faktiskt smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang