Lost säsong 3 !OBS Spoilers!

Schlebbe
8 oktober 2006 · 80 Inlägg

Tycker att avsnittet var coolt, men jag blir lika förbannat varje gång ett avsnitt är slut eftersom man bara får flera frågetecken om allt hela tiden. Hur fan kan ön vara så jävla stor? Begriper inte... Men ändå sitter man och vekligen måste följa serien in i minsta detalj... jobbigt!

Och som ngn sa tidigare i tråden om Prison Break så vet i katten om den e bättre... är precis som Lost... kommer kunna hålla på i 4-5 säsonger utan problem, då killarna bara stöter på flera problem hela tiden... Aja, som tur är kommer ju avsnitt 8 på tisdag och avsnitt 2 av Lost på ondsag smile

dusty Living in the fastlane
8 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

prison break lär bli precis likadant som lost nu tror inte dom vill döda serien så kommer den hålla på länge och fler och fler problem dyker upp.

alxalx fresh'n'clean
9 oktober 2006 · 147 Inlägg

Är aningen besviken på S3E1, men nog fan kommer jag kolla på dom andra avsnittena så fort dom kommer smile Bara jag som är inne på att hela den där ön byggdes som ett "paradis" till vissa människor om jorden skulle drabbas av kärnvapenkrig? Eftersom att Dharma och allt det höll på under kalla kriget så verkar det troligt.. Kanske som en slags noaks-ark, därför dom kollar/kollade om alla olika djur överlever där.. Förmodligen är det helt åt helvete men det är spännande att spekulera smile

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang