Projekt: Mitsubishi Colt CZ 1.5T '06

MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

Ja då var bilen inne för montering då!
Bilder postas imorgon! smile
Kan ju tala om att det såg riiiktigt snyggt ut med Fosgate gallerna på ;D

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

http://i12.tinypic.com/34xkuh1.jpghttp://i12.tinypic.com/3y2cowp.jpg
http://i12.tinypic.com/2ex6k9x.jpghttp://i12.tinypic.com/4dbnss7.jpg

Senast redigerat av MICHAN (9 oktober 2006)

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
SaNelito Fartdåre
9 oktober 2006 · 286 Inlägg

Riktigt snyggt blev det tycker jag.. E lite nyfiken på baslådan smile

Volvo S40N (2006)
MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

Aaa jag tog ingen bild på den av någon anledning haha men då har iaf något att drömma om tills imorgon xD Åker in och hämtar den imorrn vid 11:00-tiden så bilder kommer att postas direkt när jag kommer hem! big_smile

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
LipetipetoN
9 oktober 2006 · 38 Inlägg

vackra fälgar det där du smile

MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

LipetipetoN skrev:
vackra fälgar det där du smile

haha det är original sad tongue
skall köpa nytt i vår smile kanske tidigare om jag ej står ut xD isof kommer jag att vaxa dom men det återkommer jag till senare nu är det stereon jag vill att folk ska vara nyfikna på big_smile

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
SaNelito Fartdåre
9 oktober 2006 · 286 Inlägg

Tog dem mycket för monteringen?

Volvo S40N (2006)
LipetipetoN
9 oktober 2006 · 38 Inlägg

MICHAN skrev:

LipetipetoN skrev:
vackra fälgar det där du smile

haha det är original sad tongue
skall köpa nytt i vår smile kanske tidigare om jag ej står ut xD isof kommer jag att vaxa dom men det återkommer jag till senare nu är det stereon jag vill att folk ska vara nyfikna på big_smile

haha, mja, dom som satt på också, men syftade på dom som du visade bild på ;o

MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

SaNelito skrev:
Tog dem mycket för monteringen?

2988:-
Då bokade jag upp hallen hela dagen smile

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
SaNelito Fartdåre
9 oktober 2006 · 286 Inlägg

MICHAN skrev:

SaNelito skrev:
Tog dem mycket för monteringen?

2988:-
Då bokade jag upp hallen hela dagen smile

Så man kan komma billigare undan om man bokar halva hallen då eller? tongue nä men hur går det till hos dem när det gäller montering osv för jag blev riktigt nyfiken nu smile

Volvo S40N (2006)
MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

LipetipetoN skrev:

MICHAN skrev:

LipetipetoN skrev:
vackra fälgar det där du smile

haha det är original sad tongue
skall köpa nytt i vår smile kanske tidigare om jag ej står ut xD isof kommer jag att vaxa dom men det återkommer jag till senare nu är det stereon jag vill att folk ska vara nyfikna på big_smile

haha, mja, dom som satt på också, men syftade på dom som du visade bild på ;o

Jasså ok big_smile
Skulle va kul å veta vilka du tyckte om mest!

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

SaNelito skrev:

MICHAN skrev:

SaNelito skrev:
Tog dem mycket för monteringen?

2988:-
Då bokade jag upp hallen hela dagen smile

Så man kan komma billigare undan om man bokar halva hallen då eller? tongue nä men hur går det till hos dem när det gäller montering osv för jag blev riktigt nyfiken nu smile

ja det är klart att det blir billigare. med tanke på att dem ej hade min bil i datan och inte hade en aning om hur det skulle se ut under så sa dem att det kan komma upp hinder som tar ut på tiden och att jag skulle ut med allt och in med nytt.

men om man bara ska in med en baslåda, eller bara fronter eller så. det e ju från bil till bil hur lång tid det tar. men med tanke på att jag köpte grejjer för mkt pengar fick jag monteringen lite billigare.. tror jag. haha

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
LipetipetoN
9 oktober 2006 · 38 Inlägg

MICHAN skrev:

LipetipetoN skrev:

MICHAN skrev:

haha det är original sad tongue
skall köpa nytt i vår smile kanske tidigare om jag ej står ut xD isof kommer jag att vaxa dom men det återkommer jag till senare nu är det stereon jag vill att folk ska vara nyfikna på big_smile

haha, mja, dom som satt på också, men syftade på dom som du visade bild på ;o

Jasså ok big_smile
Skulle va kul å veta vilka du tyckte om mest!

haha, av dom 2 som du har på sida 1?

tycker om lite "större" fälgar som täcker mer plats dvs tongue så, inte dom "svart" aktiga... utan dom som ser ut som en sjöstjärna tongue

MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

lipetippitoppeton:  ja jag funderar faktiskt stark på dom just nu håller jag på att snackar med hon den där lackeraren flickan.com -har glömmt hennes namn - ang motivlackerng, så beroende på vad det blir så får vi se vad det blir för fälgar big_smile

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
LipetipetoN
9 oktober 2006 · 38 Inlägg

haha, men kör bara på dom du har nu? känns det helt fel så byta tongue men tror inte det behövs ^^

haha, vet inte vem det är tongue

MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

nej fan måste ha ett par schyssta 17" asså det är ju a & o för mig just nu efter stereon smile
lackeringen iaf tänkte mig något sånt här:
http://i12.tinypic.com/47c87qt.jpg

fast myyycket mycket snyggare dårå haha snodde ihop den där i PS på 5 min tongue notera även att den är sänkt ;D

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
LipetipetoN
9 oktober 2006 · 38 Inlägg

MICHAN skrev:
nej fan måste ha ett par schyssta 17" asså det är ju a & o för mig just nu efter stereon smile
lackeringen iaf tänkte mig något sånt här:
http://i12.tinypic.com/47c87qt.jpg

fast myyycket mycket snyggare dårå haha snodde ihop den där i PS på 5 min tongue notera även att den är sänkt ;D

haha, men det passar väl med dom fälgarna?:S vad ändrar det ifall du kör med dom andra? tongue

MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

allt! xD
klart man ska ha ett par schyssta fälgar ffs tongue

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
LipetipetoN
9 oktober 2006 · 38 Inlägg

MICHAN skrev:
allt! xD
klart man ska ha ett par schyssta fälgar ffs tongue

neee !! tongue neon + bodyparts ^^ fälgar kommer ju i efterhand tongue

MICHAN Bas Connaisseur
9 oktober 2006 · 436 Inlägg

LipetipetoN skrev:

MICHAN skrev:
allt! xD
klart man ska ha ett par schyssta fälgar ffs tongue

neee !! tongue neon + bodyparts ^^ fälgar kommer ju i efterhand tongue

jaja ska ej ha neon under ska ha det i bilen och neon rör 2st kostar ju typ 400 spänn så det är inte ens nåt jag tänker på utan något jag ba köper när jag ser det i nån butik haha tongue

och bodyparts finns det ju inte så mkt till colten, men om jag ska motivlacka så är det ju smart om man köper spoliers först så man ej sprayar på originaldelarna tongue

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang