Sveriges Billigaste Bilar??

Bergkvist
5 oktober 2006 · 5 Inlägg

Jag måste bara fråga, företaget sveriges billigaste bilar, är det något lurt med dem?
Jag vet att dem importerar de flesta av bilarna dem säljer vilket kan göra det billigare men dem verkar ha sjukt låga priser.
Nån som vet??

Goli
5 oktober 2006 · 793 Inlägg

Länk!

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
response Studerande
5 oktober 2006 · 463 Inlägg

Goggle är bra ibland... http://www.sveriges-billigaste-bilar.se/

Goli skrev:
Länk!

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Malmoe SSS -12
5 oktober 2006 · 3 217 Inlägg

Vad jag förstår så ska det vara renodlad vit busniess... Annars kan man ju spana runt bland myndigheterna om man vill vara riktigt sniken!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
dusty Living in the fastlane
5 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

det ser ju faktiskt seriöst ut

Bergkvist
5 oktober 2006 · 5 Inlägg

asså det är ju inte omöjligt att det är stulna bilar eller om dem pillat på milräknaren utomlands, då kan ju dem bara säga att dem inte visste det..

Loffe123
7 oktober 2006 · 527 Inlägg

Sannerligen billigt, säkert inget fuffens, bilar är generellt billigast längst i söder. Ba å köp!

Burken Utanlem
7 oktober 2006 · 895 Inlägg

Volvo 460 1,8 Sedan -95
23.000 mil 4.900 kr
Sveriges Billigaste Bilar, Lomma-malmo

Vinterbil big_smile

har man så många bilar så e de knappst några skojare tror jag..

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Mattel
10 oktober 2006 ·

Hej!

Verkar ju som dom är Ok! Men kolla in www.netbil.se, de säljer liksom bil på auktion via nätet.
De verkar sälja för grönliste pris ungefär!!!!!

Dom ägs av Volvo tror jag så seriösiteten håller

WasteGate
10 oktober 2006 · 397 Inlägg

www.kvd.se e ju ok med!

Muttley
10 oktober 2006 ·

hmmm jag trodde först att de var de som lurade folk som bokade tider med folk på kvällarna smile men så är de inte.

Senast redigerat av tkd_rille (10 oktober 2006)

saaris
22 april 2007 · 1 Inlägg

du kan selv köbe en bil mycket billigt i dk tänk på at du får nästen 66% af prisen tilbake fra de danske skattemyndigheter når du exportere den fra dk til sverige
hilsen www.vonreitzel.com

perpelle
22 april 2007 ·

Är väl skojaren från Danmark som äger skiten?
Efter lite skit och anmälningar/domstol så stack han till Sverige och byggde upp en ny bilfirma.

Skulle aldrig köpa en bil av honom utan att M-testa den eller dylikt.

Finns massor med artiklar mm på internet om honom.

BamZe84
7 augusti 2007 ·

hejsan! Det finns hur mycke artiklar som helst om denna killen. Han fick näringsförbud i dk o började i sverige istället.. kommunen tog beslag på 28 bilar som var felparkerade...när dem intervjuade han som ägde de trodde han att dem tagit 17 bilar smile


länkar om företag ;
http://sydsvenskan.se/skane/lomma/article251339.ece

http://sydsvenskan.se/skane/lomma/article256391.ece


m.m.

haxer Proljece?
7 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

Jo men för det första så kostar det 4000kr/bil att registrera in i sverige tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Merclone Leg. Spådam
7 augusti 2007 · 816 Inlägg

Det är ett riktigt skitställe. Dels är snubbarna som jobbar där otrevliga så det stänker om det. Sen håller deras bilar inte precis någon hög klass, generellt sett. I princip kan man säga att de bilar som man kan tänka sig köpa är de inne i hallen. Skulle kika på en BMW där en i våras åt en polare. Traskar in i saluhallen, hittar en dansk snubbe som ser direkt livsfarlig ut och frågar om den bilen. Han muttrar något och efter 35 minuters intensiv jakt i ett dansk-svenskt lexikon fattar jag att bilen är på deras andra parkering. Eller gyttjepöl är ett bättre ord (fast det är ju inte helt rätt att skylla vädret på dem, men bilarna stor nedsjunkna i leran hur som haver). Hittar bilfan, och visst, det är ju en bil i alla fall. Det som finns kvar. Alltså inte tanklock, vindrutetorkare, de flesta listerna och några dörrhandtag. Däremot kom det med rikligt med mögel. Så gällde de flesta bilar som de hade stående utomhus. Bältena var ganska illa åtgågna på många av bilarna de hade uppställda. När jag konstaterat att det inte var något att ha om man inte är född med Martin Timell-genen sprattlade jag runt på gårn en stund för att se om det fanns något intressant alls. och jag kan ärligt säga att utifrån skicket på bilarna där, så fanns det inte en enda som jag skulle vilja köpa. Många säljs också oregistrerade i Sverige som någon redan hunnit ta itu med innan i tråden. Och det är inte bara att cykla in till SBP och räkna med att få igenom bilen. Min personliga åsikt är att hela rasket är fisigt, för att använda mig av ett Astrid Lindgren-uttryck. Snubben som håller i stället ska enligt någon hotat en kund som klagade och ville ha pengar tillbaka med att bussa en hund på honom. Så köp bilen nån annanstans om du inte vill ha en dansk skalle. Hu så fyndig jag är. Men trots sarkasm och skämtsam ton från mig så är det inget ställe att skaffa sig en bil på.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
FireTraXX DFFL
7 augusti 2007 · 9 020 Inlägg

Ägaren har otroligt många ARN-anmälningar på sig och han parkerar sina bilar hur som helst och har blivit tillsagd att flytta bilarna väldigt ofta utan att göra det.

Ska ni köpa bil så borde ni lägga till den extra pengen.
Ska ni köpa bil att leka i sönder så varför inte.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
TRYIT Teddan
7 augusti 2007 · 2 495 Inlägg

kolla det tilltänkta objektet noga......

allt dom säljer är ju inte skrot, dom har ju ändå hållt i gång några år

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
CivicIssa Issa
7 augusti 2007 · 329 Inlägg

Bergkvist skrev:
asså det är ju inte omöjligt att det är stulna bilar eller om dem pillat på milräknaren utomlands, då kan ju dem bara säga att dem inte visste det..

tror ja inte att de e.. eftersom besiktningspapperna e med.. de e danskreggade bilar. funderade på att köpa en sierra där som reservdelsbil hehe... men ville vara säker på va de var för nån typer... men de verkar helt ok.. cool

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
marcusjj
7 augusti 2007 · 173 Inlägg

Kostar de bara 4000 att regga i sverige? :o är det med alla avgifter och så? trodde de kostade 10k

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang