tror den kan vara billigare på volvo dock. (grillen passar både fas1 och fas2)
det med att den hackar på låga varv är med största sannolikhet tändstiften! byt dom, kolla även så att inte tändspolarna är spruckna. kör på lite 5-56 också i tändspolen så att det blir bra kontakt!
Har nu funderat på hur jag ska göra behöver er hjälp!! Ska man ta chippning och nytt avgassystem före ev sänkning o nya fälgar?
Och dedär med avgasrör e det värt att bygga ett eget eller köpa ett JT 3" hela vägen?
Här får ni en bild på hur den ser ut i dagsläget i snön skitig o frusen men ska snart i väg på semester då ska den tvättas o ställas i ett varmt garage
eatsleeprace skrev: Bättre du slänger på Fälgar, säkning och avgasrör och senare gå vidare efter ditt behov
Okey, vet inte vilka fälgar man ska fläka på har sett många s40 som har riktigt usla fälgar o passar inte alls till bilen men vill inte heller ge för mkt!
Diio skrev: tycker 3" hela vägen ger för mycket ljud, blir obekvämt när man åker långt 3" Dp med race/sportcatt och sen 2,5 kitt bak funkar riktigt fint! om du ska chippa tycker jag helt klart du ska vända dig till autotech i trollhättan!
fälgar gör sjukt mycket , dock märkte jag klar skillnad på acceleration när jag bytte till större fälgar ^^
Zito GTR fälgar är sjukt snygga! kolla bara min bil ;P
Okey får se hur det blir blir nog som du säger! Chippningen sker antingen hos autotech eller hos en bekant. Fälgar vet jag inte vilka jag ska ha sjukt sugen på O.Z
Efter en vecka i Egypten har jag sett styling utan gränser haha
Står lite stilla just nu letar efter fälgar. Takvinge kommer nog införskaffas snart.
Men först måste jag förmodligen lämna in bilen då någon tändspole är kass, känns inte kul att lägga 1800:- bara för att koppla upp bilen i datan sedan +tändspolarna beror på hur många som e sönder kostar 800:- st. Ingen som vet något knep eller vilket program man använder?
Fick med en liten bild som jag var tvungen att ta kort på finn ett fel!!